Kuvaile kirjan tai elokuvan juoni yhdellä virkkeellä muut arvaavat mistä tarinasta on kyse
Joukko lapsia syö terveellisen monipuolisia eväitään nummella; sattumoisin lapset näkevät laittomaan tuontitavaraan ryhtyneitä ja selvittävät heidän epärehdit toimensa.
Kommentit (5862)
Hei älkää antako periksi trollille! Se saa vain mielihyvää siitä että ”valtaa” ketjut kun muut ei jaksa sitä.
On kaksi eri asiaa: olla palstalla (lukee) ja kirjoitella...
Kaksi syöpää sairastavaa nuorta pettyy siihen että heidän ihailemansa kirjailija paljastuukin juopoksi, moukaksi ja juntiksi mikä saa heidät lopettamaan kirjojen lukemisen kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Sama. Nyt odotellaan että poistui ja vastaavat asiattomat ketjut on kiellettyjä jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä FD leffojen tuntemuksella taida mitään kulttuurieliittipinnoja kerätä joten älä jaksa.
Minusta on erittäin huvittavaa, että sekä itsetietoinen ja itseriittoinen kulttuuri"eliitti", että junttiuunot eivät tiedä useimpia elokuvavihjeitäni ilman lisävinkkejä. Ehkä te kaikki ja Me Naiset -toimittajat olette vaan väärässä ketjussa ja mä vaan olen niin hyvä ;D
Kanssasi juttelu näyttää menevän siihen että spämmit ketjun täyteen itseäsi kehuvia viestejä ja muut lähtee ketjusta nostelemaan kyllästyttyään meuhkaamiseesi. Lopulta puhut itseksesi.
Näetkö missä kohtaa käytöksessäsi on virhe?
Virhe on siinä, että minulla on nimimerkki. Pelkkänä vierailija-anona saa heikompikin aines kommentoitua mitä vaan, mutta nimimerkillä väistämättä altistuu maalitukseen tai alapeukkumafian kohteeksi.
Nimimerkki on, mutta aika usein se strategisesti unohtuu...
ok, saat kyllä anteeksi, jos et muista signeerata aina, jos menee liikaa tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Sama. Nyt odotellaan että poistui ja vastaavat asiattomat ketjut on kiellettyjä jatkossa.
Voi sinua :/
Ymmärräthän, ettei ketjujen poistelu auta, kun ongelma on sinussa...
Vierailija kirjoitti:
Välillä rupesi jo pelottamaan, että tähänkö se loppu tämä köyhänä kituminen ja tuli eteen mersun osto.
Kätkäläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirja:
Karhuja, painia, sirkusta...
Joku John Irvingin kirja.
Kaikki isäni hotellit
winner kirjoitti:
Lisää helppoja:
1. Tiiraileva vampyyri näkee murhan - vai näkeekö?
2. Juoppo "sankari" ja hevosensa kuorsaavat seinää vasten
3. Hoikka ja tukeva tyyppi matkustelevat monin eri tavoin
2. Paukkurauta-Kati
3. Vauhdilla Chigagoon
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Jan-Erik Fjell
Ilmiantaja (2017)
Potkurikoneäänisen suihkukoneen pelastaa traumainen ja juomaongelmainen ex-lentäjä exänsä avulla.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Lisää helppoja:
3. Hoikka ja tukeva tyyppi matkustelevat monin eri tavoin2. Paukkurauta-Kati
3. Vauhdilla Chigagoon
Jees, kumpikin OIKEIN!! 3. Cat Ballou, Lee Marvin ja hevonen ja 3. Planes, trains & automobiles (=matkustelua monin tavoin)
Näin kivasti ketju toimisi alkuperäisen ideansa mukaan, jos eräällä ei olisi joka päivä känkkäränkkä-päivä mun suhteeni...
Mikähän tuo ykkönen olisi??
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa (nykyisessä menneisyydessä) dokumentaristi rakastuu naiseen, joka on ihan samannäköinen kuin hänen dokumenttinsa kohdehenkilö.
Ruusujen aika
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä FD leffojen tuntemuksella taida mitään kulttuurieliittipinnoja kerätä joten älä jaksa.
Minusta on erittäin huvittavaa, että sekä itsetietoinen ja itseriittoinen kulttuuri"eliitti", että junttiuunot eivät tiedä useimpia elokuvavihjeitäni ilman lisävinkkejä. Ehkä te kaikki ja Me Naiset -toimittajat olette vaan väärässä ketjussa ja mä vaan olen niin hyvä ;D
Kanssasi juttelu näyttää menevän siihen että spämmit ketjun täyteen itseäsi kehuvia viestejä ja muut lähtee ketjusta nostelemaan kyllästyttyään meuhkaamiseesi. Lopulta puhut itseksesi.
Näetkö missä kohtaa käytöksessäsi on virhe?
Virhe on siinä, että minulla on nimimerkki. Pelkkänä vierailija-anona saa heikompikin aines kommentoitua mitä vaan, mutta nimimerkillä väistämättä altistuu maalitukseen tai alapeukkumafian kohteeksi.
Nimimerkki on, mutta aika usein se strategisesti unohtuu...
ok, saat kyllä anteeksi, jos et muista signeerata aina, jos menee liikaa tunteisiin.
Trolli-elokuva. Pakko olla.
Vierailija kirjoitti:
Kastikekannun näköisessä astiassa asuu Loirilta kuulostava sininen jättismurffi joka toteuttaa nuoren varkaan kolme toivetta saada prinsessa.
Tämä on varmaankin piirroselokuva Aladdin ja sen suomi-dubattu versio.
Vierailija kirjoitti:
Kastikekannun näköisessä astiassa asuu Loirilta kuulostava sininen jättismurffi joka toteuttaa nuoren varkaan kolme toivetta saada prinsessa.
Aladdin.
Vierailija kirjoitti:
Potkurikoneäänisen suihkukoneen pelastaa traumainen ja juomaongelmainen ex-lentäjä exänsä avulla.
Airplane! - Hei me lennetään (ja osa 1)
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Lisää helppoja:
3. Hoikka ja tukeva tyyppi matkustelevat monin eri tavoin2. Paukkurauta-Kati
3. Vauhdilla ChigagoonJees, kumpikin OIKEIN!! 3. Cat Ballou, Lee Marvin ja hevonen ja 3. Planes, trains & automobiles (=matkustelua monin tavoin)
Näin kivasti ketju toimisi alkuperäisen ideansa mukaan, jos eräällä ei olisi joka päivä känkkäränkkä-päivä mun suhteeni...
Mikähän tuo ykkönen olisi??
K A T S O P E I L I I N!!