Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Miksi te kohtelette luotettavaa yhden miehen naista tylysti ja välinpitämättömästi?

Vierailija
20.07.2021 |

Kun taas montaa miestä pyörittävä ja pettävä nainen saa teiltä kaunista kohtelua ja huomiota?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on se kateus tai emt

Vierailija
2/17 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää horahtavista. Näin se vain on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on se kateus tai emt

Kateus mistä?

Vierailija
4/17 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, päinvastainen aloitus kilttimiehille :D

Niin miehet, miksi ette rakasta???? Yhdessä ikuisesti miehet.

Vierailija
5/17 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tämä siiderimanaatti-ap taas horisee? 

Taasko tuli siltä Tinderin jyystärijännäkarjulta pakit? 

Vierailija
6/17 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Te ihan kaikki maapallon 4 miljardia miestä, NIH!"

Juokse mutkia, ap 

Vierailija
7/17 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit ilmeisesti vääristä paikoista/piireistä. Pääasia, että tiedät olevasi helmi, etkä kelpuuta kuin arvoisesi miehen.

Vierailija
8/17 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain otettu lääke auttaa.

Vierailija
9/17 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivienvälistä lukisin että sinulla on miestyyppi johon haksahdat, eli peiliin minä ensimmäisenä katsoisin.

Vierailija
10/17 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tämä siiderimanaatti-ap taas horisee? 

Taasko tuli siltä Tinderin jyystärijännäkarjulta pakit? 

Todennäköisesti.

Vierailija
11/17 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsit ilmeisesti vääristä paikoista/piireistä. Pääasia, että tiedät olevasi helmi, etkä kelpuuta kuin arvoisesi miehen.

Helmi? :D

Vierailija
12/17 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, päinvastainen aloitus kilttimiehille :D

Niin miehet, miksi ette rakasta???? Yhdessä ikuisesti miehet.

Koska jännä jännä saa kemiat liikkeelle

Vierailija
13/17 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaajat kohdistavat vastauksensa henkilökohtaisuuksiin? Tarkoitinko tässä nyt itseäni vai oliko kysymys ympäripyöreästi yleistävä?

Vierailija
14/17 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo huomannu tällasta.. :D Mua kohtelee miehet monesti tosi hyvin, mut semmoset ylilaihat miehet/heikol itsetunnol  varustetut saattaa olla töykeitä ja syyn voi arvata, tai sitten jos on jotenki eri porukasta ja joku statuskilpailu meneillään tms... Aina jos mies kohtelee huonosti mua ku oon erityisen kaunis nainen, niin mietin että miten toi kehtaa, etenki jos mies huonon näköinen.. Sillon tiiän että kyseessä kateus ja aina kyllä yllättää, mutta tosi harvoin joudun tollasa kohtaamaan.. :)

Vierailija
15/17 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo huomannu tällasta.. :D Mua kohtelee miehet monesti tosi hyvin, mut semmoset ylilaihat miehet/heikol itsetunnol  varustetut saattaa olla töykeitä ja syyn voi arvata, tai sitten jos on jotenki eri porukasta ja joku statuskilpailu meneillään tms... Aina jos mies kohtelee huonosti mua ku oon erityisen kaunis nainen, niin mietin että miten toi kehtaa, etenki jos mies huonon näköinen.. Sillon tiiän että kyseessä kateus ja aina kyllä yllättää, mutta tosi harvoin joudun tollasa kohtaamaan.. :)

Miten laihat miehet tähän liittyy? Läski

Vierailija
16/17 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen takia kun nähdään että siinähän on hyvä suhde menossa ja turhiako sitä yrittää pilaamaan vahingossa hurmaamalla eukko.

Vierailija
17/17 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten laihat miehet tähän liittyy? Läski

-Hmm, no mitenköhän? Mitä mä veikkaan niin oisko joku huono itsetunto?! :D Siis osalla laihoista miehistä on jtn komlexeja, sama jos vaikka mies todella lyhyt. Valitettavasti oon tollaseen törmännyt ja kyllä mä tiiän sillon että kyseessä huono itsetunto omasta itsestään, jos vastassa joku missinainen ja käyttäydytään tökerösti, joku 5 miestä kehunu kadulla päivän aikana, sit tulee joku vaikka yli laiha mies ja haukkuu, niin tottakai sillon tietää et täl miehel on jtn komplexei :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä