Tapasin nettitreffinaksen ja kauhukseni paljastui...
...että nainen on LIHAVA! Naamakuvissa siis suht normaali, mutta tavatessamme paljastui, että ei ainakaan harrasta liikuntaa ja oli löysähkökroppainen. Nyt haluaisi tavata vielä enkä kehtaa sanoa oikeaa syytä miksi en halua enää nähdä. Mitä teen?
Kommentit (45)
Miksi sun täytyisi rehellisesti syytä sanoa. Ulkonäköön kohdistuva kritiikki ja erityisesti naisella painoon kohdistuva arvostelu, jättää taatusti ikuiset ikävät muistot mieleen.
Sanot suoraan, että minusta tuntuu että meidän väliltä puuttui se jokin ja haluan sanoa sen suoraan, jotta kumpikaan ei suotta tuhlaa aikaansa. Siinä se ja naiselle ei tuu turhaa pahaa oloa ulkonäöstään.
sano että oli kiva tutustua, mutta et tuntenut sitä kipinää, jota olet etsimässä. ja hyvää kesänjatkoa tietty.
Netissä on harmillisen helppo harrastaa "harhaanjohtavaa mainontaa". Olen siis itse nainen ja joskus sinkkuaikoina juttelin usein chatissa mukavan oloisen miehen kanssa,kertoi olevansa palomies(myöhemmin selvisi että vapaapalokunnassa),joten loin hänestä tietynlaisen mielikuvan(mieletön adonis).Kerran sitten mesessä halusi avata camin ja hän muistutti lähinnä Jabba the hutia.Lakkasin vain yhteydenpidon,onneksi emme mihinkään tapaamiseen asti edes ehtineet edetä. Pointti siis oli,että vaikka ap:n avaus kuulostaa ilkeältä ja pinnalliselta,tavallaan ymmärrän ap:ta.Nettideittailu on petollista.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:33"]Netissä on harmillisen helppo harrastaa "harhaanjohtavaa mainontaa". Olen siis itse nainen ja joskus sinkkuaikoina juttelin usein chatissa mukavan oloisen miehen kanssa,kertoi olevansa palomies(myöhemmin selvisi että vapaapalokunnassa),joten loin hänestä tietynlaisen mielikuvan(mieletön adonis).Kerran sitten mesessä halusi avata camin ja hän muistutti lähinnä Jabba the hutia.Lakkasin vain yhteydenpidon,onneksi emme mihinkään tapaamiseen asti edes ehtineet edetä. Pointti siis oli,että vaikka ap:n avaus kuulostaa ilkeältä ja pinnalliselta,tavallaan ymmärrän ap:ta.Nettideittailu on petollista.
[/quote] ootko kirjoitellut mun exän kans:D
Ei sun ulkonäöstä tarvi sanoa. Sano, että olikin erilaista olla nenäkäin kuin kirjoitella. Aika harva sen puolison netistä löytää. Ei loukata tarvi. Voihan olla kaveri. Kai teillä jotain Jutellakaa on tai sitten vain kirjoittelette. Mielikuva oli eri kuin reaali. Aika luonnollista. Sano, että ei tunnu siltä, että haluaisit lähemmin tutustua .
et siis vaivautunut tolta pohjalta edes paremmin tutustumaan naiseen. voi vain päätellä etteipä nainen varmaan paljon menettänyt, et taida olla ihan se penaalin terävin kynä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 02:59"]
Mun yks kaveri harrasti tota, sillä oli tosi kauniit kasvot, mutta ylipainoa reilut 40 kiloa. Se lykkäs aina vaan naamakuvan ja sai hirveesti yhteydenottoja. Sit 90% karsiutu ekojen treffien jälkeen pois ja muija poras tätä mulle.. olipa siinä kiva sitte selittää että jos ny laittaisit kuvan jossa näkyy.. vähän niinku.. ööh.. muutakin?
Ja tietty haki hirveet kilarit ja haukku mut pystyyn. Just.
[/quote]
Tuo on juuri sitä harhaanjohtavaa mainontaa pahimmillaan :D Siis ei kai kukaan kuvittele,että pystyy jotenkin "piilottamaan" tuollaisen määrän ylipainoa livenä tavatessa? Vai olisiko takana ollut ajatus,että ensin valloittaa netissä luonteellaan treffikumppanin,sitten se ei jotenkin haittaa että paljastuukin ylipainoiseksi? Se nyt vaan on karu totuus,että jos todellisuus ei vastaa mielikuvia,ei toisia treffejä valitettavasti tule.Ja se voi olla joku pikkujuttu,mikä on iso turn off.Kerran tapasin miehen joka profiilikuva perusteella vaikutti ihanan karskilta mutta kun tapasimme livenä hänellä oli ääni kuin Mikki Hiirellä.
Luut ei ole läskejä. Läski on siinä luun ja ihon välissä, aina!!
Voi hyvänen aika miten julmia te olette! Minulla nousee viha teitä kohtaan ja vaikka se on väärin, toivon että saatte syövän tai jonkun muun kamalan taudin. Toivon että elämä teitä opettaa suuren kärsimyksen kautta.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:31"]
Eikö teille lesboille ole joku oma palsta?
[/quote]
Mikäs selvänäkijä sinä olet,kun nettideitti/painokeskustelusta vedät johtopäätöksen,että keskustelu on lesbojen tekemä? :)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:57"]
Voi hyvänen aika miten julmia te olette! Minulla nousee viha teitä kohtaan ja vaikka se on väärin, toivon että saatte syövän tai jonkun muun kamalan taudin. Toivon että elämä teitä opettaa suuren kärsimyksen kautta.
[/quote]
Jep,me ollaan julmia kun taas sinun viesti on suorastaan maailmaa syleilevää empatiaa huokuva.Ei minun nähdäkseni ole montakaan "julmaa" viestiä tässä ketjussa,asiallisesti pohdittu ap:n ongelmaa ja samalla nettideittailun hankaluutta yleensäkin?
Mä olen aina ihmetellyt, miksi toiset valehtelee perusasioita netin senssipalstoilla. Mitä hyötyä siitä on? Jos mä painan 20kg ylimääräistä, niin sehän vasta nöyryyttävää on, jos mies mut hylkää treffeillä tai naamasta näkyy ensisilmäyksellä, että pettyi. Parempi vaan antaa reippaasti realistinen kuva. Sinänsä paino on vähän vaikea juttu, kun tosi monet miehet ei tajua, että nainen voi painaa paljonkin olematta vielä valas. Mä olen rehellisesti laittanut kerran jopa painon (161/75) ja vain muutama mies uskaltautui treffeille mokoman valaan kanssa. Yksi tunnusti mulle, että olin tosi paljon hoikempi kuin luuli. Hänestä 75kg tarkoittaa naisella melkein "värikästä pipsaa" (no, ei tiedä pipsaa, mutta kuvasi siihen suuntaan) ja 60kg on tukeva jne. Lopetin painon laittamisen ja laitin vaan ruumiinrakennekohtaan pyöreä/tukeva. Ei ongelmia. Sellainenhan mä olen, mutta miehet ei jotenkin tajua sitä, että nainenkin voi painaa 75kg ja mahtua edelleen ihan normaalin malliston vaatteisiin. Nykyinenkään mies ei alussa tajunnut naisten painoista mitään. Erästä todella lihavaa, siis superlihavaa, naista kommentoi, että toi varmaan painaa yli 90kg. Sanoin, että pikemminkin 130kg, koska tunnen monta 90kg naista ja ne on paaaljon pienempiä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:52"]
[/quote]
Luusto vaikuttaa myös paljon. Isoluisella voi olla paljonkin massaa näyttäen kuitenkin hoikalta ja pieniluisella taas vähän massaa niin näyttää lihavalta.
[/quote]
Kyllä nuo isoluisuus-jutut on ihan paskapuhetta. Luuston osuus ihmisen painosta ei ole kuin 10-15 %, eikä samanpituisilla ihmisillä luuston painossa voi olla eroa kuin muutamia prosentteja.
Luuston kokoeron vaikutus on siis korkeintaan kilo tai pari jos sitäkään.
[/quote] No voi hemmetti ihan kuule on eroa onko hintelä vai ns. skrode! Oma teini on hintelä ja kapoinen ja kaverinsa on skrode eli tosi leveä rintakehä ja harteikas. On lihaksikkaan näköinen vaikka painaa 20kg enemmän kuin oma poikani joka varmasti näyttäisi samalla painolla läskilöllykältä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 17:24"]
Mä olen aina ihmetellyt, miksi toiset valehtelee perusasioita netin senssipalstoilla. Mitä hyötyä siitä on? Jos mä painan 20kg ylimääräistä, niin sehän vasta nöyryyttävää on, jos mies mut hylkää treffeillä tai naamasta näkyy ensisilmäyksellä, että pettyi. Parempi vaan antaa reippaasti realistinen kuva. Sinänsä paino on vähän vaikea juttu, kun tosi monet miehet ei tajua, että nainen voi painaa paljonkin olematta vielä valas. Mä olen rehellisesti laittanut kerran jopa painon (161/75) ja vain muutama mies uskaltautui treffeille mokoman valaan kanssa. Yksi tunnusti mulle, että olin tosi paljon hoikempi kuin luuli. Hänestä 75kg tarkoittaa naisella melkein "värikästä pipsaa" (no, ei tiedä pipsaa, mutta kuvasi siihen suuntaan) ja 60kg on tukeva jne. Lopetin painon laittamisen ja laitin vaan ruumiinrakennekohtaan pyöreä/tukeva. Ei ongelmia. Sellainenhan mä olen, mutta miehet ei jotenkin tajua sitä, että nainenkin voi painaa 75kg ja mahtua edelleen ihan normaalin malliston vaatteisiin. Nykyinenkään mies ei alussa tajunnut naisten painoista mitään. Erästä todella lihavaa, siis superlihavaa, naista kommentoi, että toi varmaan painaa yli 90kg. Sanoin, että pikemminkin 130kg, koska tunnen monta 90kg naista ja ne on paaaljon pienempiä.
[/quote]
Nettideittailuaikoinani inhosin sitä,kun profiilissa kysyttiin juurikin pituus/paino/ruumiinrakenne-tyyppisiä asioita.Varsinkin kun ei pelkkien numeroiden perusteella,siis näkemättä edes kuvaa,voi päätellä oikeastaan mitään.Jätinkin täyttämättä nuo kokoon liittyvät kohdat ja laitoin vain profiiliin kunnollisen valokuvan,siitä sai kukin itse päätellä olenko ihanan uhkea vai siiderivalas :) Ap:n tapauksessahan lihava nainen on laittanut vain kasvokuvan eikä ilmeisesti kertonut mittojaan/lähettänyt muita kuvia,eli sinänsä ymmärrettävää "järkyttyä" livetapaamisessa.
sanot vaan ettei napannu. ei läskistä piä numeroa tehä vaan se kuuluu osana naiseen.
mulla on käyny samanlailla ja kävin testimässä pari yötä ja sitten muutin muualle.
ihan ok mimmi oli muttei vaan napannut.
Nettitreffiananas, kuvat otettu yläviistosta ja kalat roikkui polvissa XD
*repeilee*
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:09"]
et siis vaivautunut tolta pohjalta edes paremmin tutustumaan naiseen. voi vain päätellä etteipä nainen varmaan paljon menettänyt, et taida olla ihan se penaalin terävin kynä.
[/quote]
Jos ap ei tuntenut fyysistä vetoa naiseen,miksi hänen olisi pitänyt tutustua paremmin?siis ilmeisesti kuitenkin etsivät suhde- eikä kaverimielessä seuraa.Tietenkin pitemmän päälle luonne on tärkeämpi kuin ulkonäkö,mutta jos ei tunne minkäänlaista vetoa toiseen ihmiseen(oli syy sitten lihavuus tai vain kemian puute),on ajanhaaskausta ja turhien toiveiden ylläpitämistä yrittää tutustua ei-kiinnostavaan ihmiseen. Pointtihan ei ollut se,pitäisikö ap:n torjua nainen vai ei,vaan se miten torjua nainen hienotunteisesti.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:13"]
...että nainen on LIHAVA! Naamakuvissa siis suht normaali, mutta tavatessamme paljastui, että ei ainakaan harrasta liikuntaa ja oli löysähkökroppainen. Nyt haluaisi tavata vielä enkä kehtaa sanoa oikeaa syytä miksi en halua enää nähdä. Mitä teen?
[/quote]
Sanot vain,ettei mielestänne kemiat kohdanneet riittävän hyvin,ei nappaa tarpeeksi että kannattaisi nähdä toista kertaa.