Miksi joillakin nuorilla miehillä on superavonainen toppi?
Kaupungilla eilen nähtyä. Treenattu kolli ja päällä sellainen Geordie shore-toppi, josta rintalihakset näkyy kunnolla. Aika gay! Vai onko seksikästä joidenkin naisten mielestä?
Kommentit (21)
Mun 17 v ei oo niin turhan tarkka vaatteista, tosin siinä tarkka mikä kuva tai teksti paidassa. Ei käy halpahalli vaatteet. Sanoinkin että osta uudet farkut ja kengät, ei oo vielä ostanut.
Joo ja sit kundi oli varmaa myös ajanu rintakarvansa ja oli syvän pronssi rusketus :D nähty on. Ihan kauheeta ja on tosi gay!
Se on sitä nykymuotia. On kyllä järkyn näköistä. Siihen vielä tekorusketus, ne sellaiset isot aurinkolasit ja Geordie Shore tyyliin leikattu tukka...:D
Ei se musta oo gay, vaikka ei itse en sytykään yhtään :) melko halpaa kyllä, mutta ehkä sitä on keholla kiva retostella :)
Jos mies käyttää itsestään nimitystä "kundi"... Niin homoa. :D
Se on muotii nyt ja swag. Tykkään!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:33"]Jos mies käyttää itsestään nimitystä "kundi"... Niin homoa. :D
[/quote]
Niin totta. Miksi alapeukkuja? Ei kukaan hetero sano itseään kundiksi.
Meidän teinit sanoo sitä paitaa volmariksi(?). Ne paidat on ihan super rumia. 12v halus laittaa sen kaupungille kun sinne oltiin menossa. En antanut laittaa... jotain rajaa sentään :)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:46"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:33"]Jos mies käyttää itsestään nimitystä "kundi"... Niin homoa. :D
[/quote]
[/quote]
Mistä päin oot? Mun nuoruudessa kaikki tapailivat kundeja. Ei ne ollu miehiä tai poikia, vaan kundeja.
terv. pääkaupunkiseutu niin ihanalla kasarilla
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:46"]
[/quote]
[/quote]
Mistä päin oot? Mun nuoruudessa kaikki tapailivat kundeja. Ei ne ollu miehiä tai poikia, vaan kundeja.
terv. pääkaupunkiseutu niin ihanalla kasarilla
[/quote]
Edelleenkin: ei kukaan hetero sano ITSEÄÄN kundiksi. Homo.
Kuulostaa hyvältä!
T: Nelikymppinen siiderivalas
Tykkään esitellä treenattua kroppaani ja naiset kyl diggaa vaiks eivät halua myöntääkää! Oisha se hirvee jollain mötkyllä mutta kyl mun kaltainen priimakinkku tollasen saa näyttää kuumalta
Hyi. Ne on niitä metroseksuaaleja eli kaappihomoja.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:00"]Hyi. Ne on niitä metroseksuaaleja eli kaappihomoja.
[/quote]
Näinhän se on... Se näyttää homolta, haisee homolta, kuulostaa homolta ja jopa maistuu homolta. Mutta ei kehtaa myöntää sitä itselleen, surullista.
Jokainen saa näyttää ihan siltä miltä haluaa mutta ei ole seksikästä. joskus olen kattonut sitä geordie shorea ja sitä toista shorea, jersey tai jotain ja miettinyt että onko muualla jotenkin kieroutunutta meininkiä vai miksi ne äijät pitää just sellasia paitoja jotka on selkeästi ihan liian pieniä, kaula-aukko on jonnekin napaan asti, kinnaa kainaloista ja hartioista, pillihousut siihen vielä jalkaan, näyttää koomiselta... sitten vedetään ruskettavaa pintaan, nypitään kulmakarvoja ja tukkaan geeliä niin että kiiltää. hampaat on niin valkoset että varmaan hohtaa pimeässä. en ymmärrä, ei ole miehekästä, ei sitten tippaakaan. Silti niillä on niitä muijia joka sormelle. kai sitten jotkut naiset tykkää siitä tyylistä.
Mun mielestä voi näyttää ihan hyvältä, jos tyyli ei muuten ole hunkstyylisen limainen ja se toppi ei ole kireän ihonmyötäinen. Ei näytä mielestäni seksikkäältä, mutta oikein yhdistettynä rennon kesäiseltä.
Hyvännäköistä jos kroppa ok. Katsoin tänään, että yllättävän kivasti osaa miehetkin nykyää pukeutua. Nykyään uskaltavat enemmän ja se on piristävää.
Semmonen on vitu jees ja makee, itekki käytän, vaikka en vielä niin treenattu ookkaan.
T:17v kundi