Miten saan pierun hajun äkkiä pois asunnosta? Vieraat on tulossa 15 minuutin päästä
Kommentit (29)
Eau de Colognea vaan kunnon tujaus. Mielummin sitä vieraat tulevat bordellin kuin paskan tuoksuun.
Kuka tyhmä sisällä pieree, miksi et ulos mene ja laske housujasi senverran ettei housut ala haista pierulle/jaskalle.
Mä tuuletin ulko ovi sepposen selällään auki kun kämpässä oli aivan jäätävät kaasut. Söin tuoretta ruisleipää aamulla pari palaa kaupasta tulon jälkeen ja se on mulle ihan nou nou. Vatsa ei kestä mutta kun se on ihan sairaan hyvää. Kaasuttelin sitten koko päivän ja iltapäivällä alkoi olla jo sellainen haju että mietin onko jossain kuollut eläimen raato vai onko se kaikki löyhkä tullut minusta.
Ulko-oven tyrkkäsin auki puoleksi tunniksi (ikkunat myös). Nyt on raikkaampi kämppä ja persekin on rauhoittunut, vielä sieltä tasaista papatusta tulee välillä mutta löyhkä on hieman hillitympää.
Ai tää mun aloitus on vieläkin täällä. Vieraat tuli ajallaan ja lähtikin jo ja kait tuuletus toimi kun ei kukaan ainakaan mitään sanonut. Oli vaan huvittavaa kun pikkuvieraiden kanssa pelattiin haisulia, niin minä jäin haisuliksi kummallakin kerralla. 😄
Ap
Etikka.