Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan pierun hajun äkkiä pois asunnosta? Vieraat on tulossa 15 minuutin päästä

Vierailija
20.07.2021 |

En tajunnut että pierut hais näin pahalta 😳

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikka.

Vierailija
22/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypokloriitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi?

Vierailija
24/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhtäise. Oksenna.

Vierailija
25/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eau de Colognea vaan kunnon tujaus. Mielummin sitä vieraat tulevat bordellin kuin paskan tuoksuun.

Vierailija
26/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä

Vierailija
27/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tyhmä sisällä pieree, miksi et ulos mene ja laske housujasi senverran ettei housut ala haista pierulle/jaskalle.

Vierailija
28/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuuletin ulko ovi sepposen selällään auki kun kämpässä oli aivan jäätävät kaasut. Söin tuoretta ruisleipää aamulla pari palaa kaupasta tulon jälkeen ja se on mulle ihan nou nou. Vatsa ei kestä mutta kun se on ihan sairaan hyvää. Kaasuttelin sitten koko päivän ja iltapäivällä alkoi olla jo sellainen haju että mietin onko jossain kuollut eläimen raato vai onko se kaikki löyhkä tullut minusta.

Ulko-oven tyrkkäsin auki puoleksi tunniksi (ikkunat myös). Nyt on raikkaampi kämppä ja persekin on rauhoittunut, vielä sieltä tasaista papatusta tulee välillä mutta löyhkä on hieman hillitympää.

Vierailija
29/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää mun aloitus on vieläkin täällä. Vieraat tuli ajallaan ja lähtikin jo ja kait tuuletus toimi kun ei kukaan ainakaan mitään sanonut. Oli vaan huvittavaa kun pikkuvieraiden kanssa pelattiin haisulia, niin minä jäin haisuliksi kummallakin kerralla. 😄

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi