Mies katoaa aina riidan jälkeen
Emme asu yhdessä mutta olemme tapailleet. Kun meille tulee riita, niin mies katoaa ja en saa häntä puhelimella kiinni tai mistään somesta. Ei ota yhteyttä. Sitten palaa takaisin joskus viikon päästä ja kaikki on taas hyvin. Onko tämä normaalia?
Kommentit (84)
Niin no tuo on henkistä väkivaltaa jota usein narsistit käyttävät. Pääsee uskottelemalla itselleen kaiken olevan sinun syysi kun lähtee omalle reissulleen eikä piittaa sinusta ja itseasiassa jopa ehkä toivoo että kärsit ja on sen verran täynnä itseään että luottaa siihen että oot niin hänen pauloissaan että takas kun tulee niin saman voi tehdä toiste. Yllätä mies ja katoa itse pysyvästi.
Kumpi aloittaa riidan. Loukkaantuuko toinen jostain ammattimaisesti ja kommunikaatio ei toimi? Loukataanko riidoissa toista vai yrittääkö jompi kumpi pitää sivistyneen keskustelun? Osa ihmisistä ei ehkä jäisi katsomaan jos toinen katoaa aina viikoksi. Koska voisi arvailla loputtomasti mihin, kotinsa lisäksi.
Käykö maksullisissa naisissa vähän nollaamassa tilannetta...?
Saanen huomauttaa, että tapailette eikä suhde ilmeisesti ole mitenkään vakinoitunut eli hänellä on todennäköisesti yhä muitakin ja aika menee sitten riitoihin hänen kanssaan joten mitä itse saat tuosta suhteesta?
Tuonko perusteella tulisi määrittää normaali?
Eikös THL:n Mika ihmetellyt, että mikä ihmeen "uusi normaali" koronan jälkeen alkaa.....
Vierailija kirjoitti:
Saanen huomauttaa, että tapailette eikä suhde ilmeisesti ole mitenkään vakinoitunut eli hänellä on todennäköisesti yhä muitakin ja aika menee sitten riitoihin hänen kanssaan joten mitä itse saat tuosta suhteesta?
Ei taida olla relevantti tieto.
En viitsisi tapailla ketään, kenen kanssa pitää jatkuvasti riidellä. Koska miksi? Mies on sitä varten, että se tuo elämään hyvää eikä pahaa. Jos se tuo pahaa, se on vain haitaksi.
Miksi sinun pitää saada se mies kiinni? Jos sinä et aloittanut riitaa, niin miksi et odota, että mies ottaa yhteyttä?
Vai onko niin, että loukkaat miestä ja tämä katsoo, että nyt riitti, antaa reppana sinulle anteeksi ja palaa hakattavaksi.
Mieti itse.
Tyyppi häipyy. Ei osaa selvittää ristiriitoja,
ei sovitella. Sitten tulee takaisin niin kuin ei mitään olisi tapahtunut.
Nyt teillä on vielä helppoa kun ette asu yhdessä.
Mä olin naimisissa tollasen kanssa. Se häipyi päiväksi fillaroimaan, kävi jossain leffassa, taidenäyttelyssä, syömässä.
Illalla tuli kotiin kuin ei mitään.
Joskus se jopa kehui että oli hyvää ruokaa tai kiva näyttely ollut.
Erosin.
On varmaan helpompaa häipyä, kuin jäädä tappelemaan.
Vieläkö mies lyö sinua?
Vierailija kirjoitti:
Mieti itse.
Tyyppi häipyy. Ei osaa selvittää ristiriitoja,
ei sovitella. Sitten tulee takaisin niin kuin ei mitään olisi tapahtunut.
Nyt teillä on vielä helppoa kun ette asu yhdessä.Mä olin naimisissa tollasen kanssa. Se häipyi päiväksi fillaroimaan, kävi jossain leffassa, taidenäyttelyssä, syömässä.
Illalla tuli kotiin kuin ei mitään.
Joskus se jopa kehui että oli hyvää ruokaa tai kiva näyttely ollut.Erosin.
Anna kun arvaan , ero tuli miehelle puskista.
Miksi hypit miehen silmille?
Ja mammat puhuu henkisestä väkivallasta. Aloittaja haastaa itse tahallaan riitaa, mutta vika on mielestänne miehessä.
Vierailija kirjoitti:
En viitsisi tapailla ketään, kenen kanssa pitää jatkuvasti riidellä. Koska miksi? Mies on sitä varten, että se tuo elämään hyvää eikä pahaa. Jos se tuo pahaa, se on vain haitaksi.
Eiköhän se aloittaja ole sen riidan toinen osapuoli, jopa aiheuttaja.
Mutta kyllä teillä riittää tätä kaksinaismoralismia.
Välttelevä kiintymyssuhde on yleisin suomalainen vuorovaikutusstrategia. Se johtaa paskoihin ihmissuhteisiin ja toistuviin hylkäämiskokemuksiin.
Eikä mies häivy riidan jälkeen vaan sen aikana. Kaikki ongelmat jää sen takia käsittelemättä.
JSS.
Ette asu yhdessä ja on jo riitoja.Tämä ei lupaa hyvää.Moro ja näkemiin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Samaa mieltä että parisuhde on sitä varten että se tuo jotain hyvää elämään, ei pahismiehiä, riitoja tai muita sellaisia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se aloittaja ole sen riidan toinen osapuoli, jopa aiheuttaja.
Mutta kyllä teillä riittää tätä kaksinaismoralismia.
Katso sinä peiliin, potsi. Neuvoskelet naisia ihmissuhdeasioissa totaalisesti kokemattomana, ilman ensimmäistäkään tasa-arvoista aikuisten välistä ihmissuhdetta.
Sinun elämäsi ainut nainen on äitisi.
Jos tykkäät miehestä. Sano jotta aina ei voi kadota ja palata.