Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako sinua yleisillä uimarannoilla toisten arvioivat katseet?

Vierailija
27.07.2014 |

Vai pystytkö olemaan välittämättä muista?

Mun mielestä yleiselle uimarannalle saa tulla kuka tahansa ja kiloistaan huolimatta. Annan pisteet niille pyöreämpikroppaisemmille jotka uskaltaa tulla uimaan muista välittämättä.

Itse en siihen pysty. Tuntuu kuin olisin suurennuslasin alla, jos menen uikkarit jalassa yleisille rannoille. En pysty olemaan luonnollisesti. Ahdistaa!

Mielummin istun rannalla pyyhkeen päällä ja seuraan kun mies käy lasten kanssa uimassa.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:58"]Ei ahdista. Olen likinäköinen, otan vaan rillit pois niin ei huomaa kenenkään katsetta :D

[/quote]

Mun pitäis sit varmaan tehdä samalla tavalla. ;-P

Sitten tulis vaan kaikkee noloja tilanteita, kun sokeana siellä hortoilisin ja menisin jonkun vieraan miehen luo. :-/

Uimahallissakaan en tykkää olla ilman rillejä.

Mitä te teette siellä vedessä? Käytte uimassa lenkin? Polskitte? Pärskitte?

Ap

Vierailija
42/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei paljoa, ehkä vähän. Olen koko elämäni saanut kuulla paskaa hoikkuudestani ja kai se on hieman itsetuntoa laskenut...ei mahda mitään. Sen siitä saa kun on tälläinen anorektinen lauta....tosiaan 3 kiloa alipainoa (jolle en voi mitään. Syntymästä saakka ollut tälläinen.) ja 65C rinnat. Ärsyttävää miten ihmisten täytyy aina puuttua toisen asioihin, eikö se ole jokaisen oma asia, millainen kroppa kullakin on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Toisaalta olen selvinnyt syövästä valtavien kortisoniannosten vuoksi, jotka ovat turvottaneet minut. Selviän varmasti näsäviisaista tuijottajistakin.

Vierailija
44/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karaistuminen auttaa. Alkukesästä minusta tuntuu usein ikävältä ja luonnottomalta esiintyä ja pulahtaa lähes alastomana vieraiden ihmisten silmien alla veteen ja sieltä pois, mutta kun samaa tekee useamman kerran, kummasti alkaa pipo löystyä ja asia tuntua luonnolliselta. En ole tuijottanut tuijottaako joku minua, joten en juuri tiedä. Mutta käyttämälläni pienellä rannalla tuntuu, että ihmiset paremminkin eivät tiedä mihin katsoisivat kuin että tuijottaisivat röyhkeästi.

Vierailija
45/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varma, että ainoat ihmiset jotka arvostelevat muiden ulkonäköä ovat niitä, jotka itse pelkäävät joutuvansa arvostelun kohteeksi.

Vierailija
46/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uin mielelläni ja saa tuijottaa mua, jos ei oo muuta tekemistä. Who cares.

Vierailija
47/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset erottaa ulkomaillakin siitä, että tuijottavat vihaisen näköisinä. Se siis on suurimmalla osalla perusilme, vaikka ei olisikaan vihainen. Luulin kauan työpaikalla, että muutama tyyppi vihaa minua kun aina kyyläsivät kulmat kurtussa, kunnes sitten juttelivat kanssani ihan normaalisti. Taas yksi suomalaisen kulttuurin piirre, johon minun on vaikea tottua. Ulkomailla liikkuessa tuntuu niin luontevalta, kun kukaan ei tollota :)

Vierailija
48/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkuvat lapset enemmän häiritsee ja varsinkin ne jotka roiskii rantavedessä. Tuntuu tosi ihnottavalta, kun lapset roiskii siinä rantavedessä ja itse yrität mennä uimaan. Siksi menen mieluummin hieman syrjäisemmille rannoille tai sitten illemmalla, kun lapsiperheet alkavat lähteä kotiin.

Itse olen aika pyöreä ja aika harvoin huomaan mitään "arvioivia katseita". Jos sellaisia huomaan en välitä ja pyörittelen vain silmiäni. Käytän mielestäni kivasti leikattua kokouimapukua, bikineihin en kehtaisi pukeutua. Välillä toki rannalla näkee ihmisiä bikineissä, joiden vartalolle olisi imartelevampi peittävämpi uima-asu, mutta ei tällaiset mua häiritse.

Vierailija
49/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuijotetaanko muhkeaa kroppaani koska en katso muita ihmisiä. Viltiltä veteen kävely kaikkien ihmisten ohi on erittäin tuskallista koska ajattelen että ihmiset katsovat inhoksuen vartaloani. Olen 18v. Ei se kivaa ole, mutta teen sen silti!

Vierailija
50/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kehtaa mennä rannalle. Olen 169 cm ja 62 kg eli normaali, bmi:ni on jotain 22 ja risat. Mutta minulla on sidekudossairauteni jalat täynnä suonikohjuja ja katkeilleita verisuonia, lisäksi reisissä selluliittia. Täälläpäin kaikki rannat täynnä helteillä, joten vaikeaa mennä paikkaan missä olisi vähän ihmisiä. Miesystävällä noin 10 kg ylipainoa ja pömpöttävä maha, hänkään ei mielellään mene täysille rannoille tuijotettavaksi. onneksi mökillä voi uida niin ettei kukaan näe meitä, vain me näemme toisemme. :-)

Vierailija
51/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Olen karvainen ja kalju mies. Noin 175 ja 80 kg ja aika tavis. Ehkäpä jopa wt koska pidän oluesta. Harvemmin grillailen itseäni, mutta näin lämpimillä keleillä olen kävellyt lähibiitsille, käynyt uimassa, nauttinut jäisen juoman ja kävellyt pois.

Tahtomattani :) matkalla näkee naisia ja koska en ole hintti enkä sokea, niin tuleehan teitä katseltua. Arvosteluasteikkoni menee linjalla panettava, ei panettava. Kaunis, ei kaunis. Noin sekunissa näkee naisesta mihin kategoriaan kuulutte. Eli jos vaistoatte :), että joku tarkkailee teitä, niin se on varmaan totta.

Vierailija
52/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ewww.....

Tämän takia on vain naisille- kuntosaleja...olisipa vain naisille -rantojakin...

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 06:39"]

Ei ahdista. Olen karvainen ja kalju mies. Noin 175 ja 80 kg ja aika tavis. Ehkäpä jopa wt koska pidän oluesta. Harvemmin grillailen itseäni, mutta näin lämpimillä keleillä olen kävellyt lähibiitsille, käynyt uimassa, nauttinut jäisen juoman ja kävellyt pois.

Tahtomattani :) matkalla näkee naisia ja koska en ole hintti enkä sokea, niin tuleehan teitä katseltua. Arvosteluasteikkoni menee linjalla panettava, ei panettava. Kaunis, ei kaunis. Noin sekunissa näkee naisesta mihin kategoriaan kuulutte. Eli jos vaistoatte :), että joku tarkkailee teitä, niin se on varmaan totta.

[/quote]

Vierailija
53/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. En myöskään koe, että kukaan minua tuijottaa. Suurin osa ihmisistä keskittyy auringosta nauttimiseen, tuijottavat älyluuriinsa, uivat tai vahtivat lapsiaan. Veikkaan, että lähinnä poikkeuksellisen kauniit naiset keräävät katseita. Ei kukaan jaksa meitä ylipainoisia sen kummemmin seurailla.

Vierailija
54/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin eilen, että jotenkin automaattisesti katselin ihmisten kroppia. En mitenkään halveksuen tai arvioiden, vaan ihan mielenkiinnosta.

- nainen 19v

Vierailija
55/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah:) painoa 116kg (160cm) ja oli eilenkin rannan kaunein nainen! Siellä oli kolme muuta ja ne kaikki oli lihavia ja paljon vanhempia kuin minä. Eräs paljon alkoholia juonut mies tuli kehumaankin mua kauniiksi ja ois halunnut tarjota mulle oluen kun mies lähti lasten kanssa pukukoppiin mutta kieltäydyin. Eikä yhtään kilot haittaa rannalla! Ja tää on ihan totta. Asumme täällä lapin perukoilla tuppukylässä. Täällä elämä on helpompaa. Miehiäkin ois koko ajan tarjolla vaikka kuinka paljon jos ois vapaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä