Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako sinua yleisillä uimarannoilla toisten arvioivat katseet?

Vierailija
27.07.2014 |

Vai pystytkö olemaan välittämättä muista?

Mun mielestä yleiselle uimarannalle saa tulla kuka tahansa ja kiloistaan huolimatta. Annan pisteet niille pyöreämpikroppaisemmille jotka uskaltaa tulla uimaan muista välittämättä.

Itse en siihen pysty. Tuntuu kuin olisin suurennuslasin alla, jos menen uikkarit jalassa yleisille rannoille. En pysty olemaan luonnollisesti. Ahdistaa!

Mielummin istun rannalla pyyhkeen päällä ja seuraan kun mies käy lasten kanssa uimassa.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ahdistaa, huonon itsetunnon takia inho omaa vartaloa kohtaan tuntuu vain kasvavan vuosi vuodelta. Hävettää kulkea tällaisena laihaläski-persjalkaisena ns. normaaleiden joukossa. T: ällöpylly 27-v

Vierailija
22/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on rannat pullollaan kaikenkokosta ja näköstä ni silmätikuksi joutuminen on vaa sun omaa mielikuvitusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käytiin perheen kanssa uimassa ja leikin lasten kanssa vedessä tappajahaita, kilpikonnaa - ja tietysti hyljettä! :)

Ei häiritse mahdolliset arvioivat katseet. Rannalla mulla ei ole silmälaseja joten en niitä katseita edes huomaisi. Just tänään mietin miten en varhaisessa nuoruudessa "voinut" mennä rannalle kun mulla oli hitunen ylipainoa. Sittemmin laihdutin ja uskaltauduin biitsille.

Nyt aikuisena kun painoa on taas tullut lisää, en vaan jaksa välittää mitä muut rannallaolijat kropastani ajattelevat. Elämä on paljon mukavampaa kun vaan menen sinne rannalle ylikiloineni ja pidän hauskaa! Mieheni on timmikroppainen ja tottahan hän ne hyväkroppaiset naiset rannalla näkee. Ei kuitenkaan jää tuijottamaan niin että nolaisi minut siinä toljottaessaan, hyvä niin, ei tule kiusallisia tilanteita kenellekään.

Vierailija
24/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse, sillä en tirdä kenenkään katseista. Käyn uimassa ja muun ajan luen kirjaa, enkä kiinnitä keneenkään huomiota.Toki, jos joku tulee puhuttelemaan, niin vastaan.

Olen s-kokoa.

Vierailija
25/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenemisen hyväpuoli on, että ei välitä vaikka oma kroppa ei ole täydellinen. Nuorena en uskaltanut mennä rannalle vaikka jälkeenpäin ajatellen olin kaunis. Nyt olen rupsahtanut ja koen helpotuksena etten ole miesten tuijottelun kohde.

Rannalla minua ärsyttää muut asiat kuten huonosti käyttäytyvät lapset ja aikuiset.

Vierailija
26/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyylään arvioivasti, ihailevasti, himokkaasti, järkyttyneenä jne. Ja mua kyylätään,,, en tiedä miten, mutta sen tunnen että tarkkaillaan. Kaikki on ookoo, niin kauan kun ei käsiksi käydä.

T:mies

Vierailija
27/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä katsele siellä toisia ihmisiä niin että edes huomaisin, jos joku katsoo mua. Ja jos katsookin, niin siinähän katsoo. Ei näitä läskejä saa peitettyä vaatteillakaan, näkee musta vaatteet päälläkin että painan päälle 100 kiloa. Vedessä polskuttelen tyytyväisenä, se on mun elementti ja tykkään kellua ja uiskennella. Ja kun pinnalla näkyy pelkkä pää, niin ei tarvii miettiä sitä omaa kroppaa, jos se ahdistaa.

Joskus 25 vuotta nuorempana ja 40 kiloa kevyempänä minulla oli paljon suurempi kompleksi omasta kuvitellusta ylipainosta. Nyt kun sitä painoa oikeasti reilusti ja ihan liikaa, en kuitenkaan ajattele koko ajan, että kaikki tuijottaa - niin kuin nuorena.

Vierailija
28/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hiukkaakaan häiritse. T: 52 koon valas

Vierailija
29/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen likinäköinen. En enää palvo aurinkoa. Viimeksi uinut välimeressä viime vuonna. 

Vierailija
30/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdisti nuorempana todella paljon. Vaikka mulla oli ihan tavallinen nuoren ihmisen hoikka vartalo.

Enää ei ahdista, pikemminkin huvittaa. Olen yli 30 useamman lapsen äiti ja näkyvästi lihaksikas. Vatsaa erityisesti huomaan ihmisten tuijottavan, ei se ihan sixpack ole, mutta vatsalihakset erottuvat. En tiedä ovatko katseet ihailevia, kiinnostuneita vai kummastelevia, taikka jotain muuta. Mutta kyllä niitä tulee.

Vierailija
31/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut miesten katseita nuorempana kun olin hoikka ja rinnat isommat (imetys pienentänyt) enkä ole huomannut että juuri minua kukaan katselisi nytkään rannalla kun en ole enää nuori tai erityisen hoikkakaan, en nyt tietenkään mikään valaskaan.

Ei minusta kukaan rannalla tuijota ketään. Jotkut tulevat uittamaan lapsiaan (no nämä tyypit ehkä katsovat eniten muita äitejä jos joku), jotkut nuoret tulevat kavereiden kanssa aikaa viettämään, jotkut pariskunnat tulevat uimaan, ulkomaalaiset tulevat usein isojen eväiden kanssa ja lapsensa ovat usein hyvätapaisia ja viihtyvät rannalla vanhempiensa/aikuisten kanssa (suomalaiset lapset enemmän kaveriporukoissa), sitten on vanhempia pariskunta uimassa kauempana.

Eikö uiminen ole juuri ylipainoisille sopivaa liikuntaa? Sinne vain mukaan, en usko että kukaan katsoo pahalla.

Vierailija
32/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan ikä tekee tehtävänsä, ei ahdista. Olen kokoa XL, iho taikinanvaalea, käytän bikineitä ja rakastan uimista! ;)

Vierailija
33/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen plösö XXL mutta kehtaan kyllä mennä rannalle. Menen sinne uimaan enkä seurailemaan katseita. Oikeastaan en edes ymmärrä, että oikeastiko ihmiset tuijottavat siellä...En ole havainnut.

Vierailija
34/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ahdistaa, koska rintani ovat imetyksen vuoksi eri kokoiset. Haluan kuitenkin viedä lapseni rannalle...

Vierailija
35/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kummastuttaa, miten hoikilla naisilla on hirveä plösöpömppis niin usein. Toki monella on lapsia, mutta ei sen pitäisi olla mikään syy jos he ovat tyyliin 10-vuotiaita.

Vierailija
36/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:44"]Minua kummastuttaa, miten hoikilla naisilla on hirveä plösöpömppis niin usein. Toki monella on lapsia, mutta ei sen pitäisi olla mikään syy jos he ovat tyyliin 10-vuotiaita.

[/quote]

No voi kamala. Suurimmalla osalla naisista on pömppis, ihan naisen ruumiinrakenteellinen piirre. Eri asia joku siiderivalas, mutta vaikka olisikin, niin mitä väliä? Who cares? En minä ainakaan

Vierailija
37/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:27"]

Vai pystytkö olemaan välittämättä muista?

Mun mielestä yleiselle uimarannalle saa tulla kuka tahansa ja kiloistaan huolimatta. Annan pisteet niille pyöreämpikroppaisemmille jotka uskaltaa tulla uimaan muista välittämättä.

Itse en siihen pysty. Tuntuu kuin olisin suurennuslasin alla, jos menen uikkarit jalassa yleisille rannoille. En pysty olemaan luonnollisesti. Ahdistaa!

Mielummin istun rannalla pyyhkeen päällä ja seuraan kun mies käy lasten kanssa uimassa.

[/quote]

Ei ahdista,menen uimarannelle uimaan,en katsomaan katsooko joku minua arvioivasti.

Vierailija
38/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:44"]

Minua kummastuttaa, miten hoikilla naisilla on hirveä plösöpömppis niin usein. Toki monella on lapsia, mutta ei sen pitäisi olla mikään syy jos he ovat tyyliin 10-vuotiaita.

[/quote]

No eiköhän se ole ihan päinvastoin, mitä vanhempi nainen sitä enemmän painoa ja se näkyy myös vatsassa... vasta imettäneet ovat usein nuoria ja hoikkia...

Vierailija
39/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä te, jotka vauhkona laskette ja kyyläätte muiden tuijottamisia, olettekin itse niitä tuijottajia. Siinä sitten keskenänne tuijotatte toisianne ja mietitte, että mikä siinä on että pitää tuijottaa.

Vierailija
40/55 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:44"]

[/quote]

Voi johtua ryhdistä (siis sen puutteesta) tai huonokuntoisista keskivartalon lihaksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän