Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko toinen nainen useimmiten miehen erohalujen takana?

Vierailija
27.07.2014 |

Olen ollut havaitsevani lähipiirissä, että nainen tekee aloitteen erosta huonon parisuhteen vuoksi. Mutta miehet tekevät aloitteen eroon useimmiten jos heillä on uusi katsottuna. Muuten sietävät huonoa suhdetta hamaan tappiin (hoitoja voi toki olla samalla). Voiko miehen erohaluista päätellä että on toinen? Kokemuksia miehen eron syihin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Oma mieheni rakastui huomattavasti minua nuorenpaan ja oli niin kiihkeää viestittely että oksat pois.

Kun tajusin että kuviossa on toinen nainen, mies väitti että kunhan vain viestitellään..kuitenkin samaan hengenvetoon ilmoitti että haluaa erota.

Samalla mitätöi koko pitkän yhteisen elämämme. Meillä ei ollut kuulema mitään yhteistä. Unohti meidän kaksi yhteistä lasta!

Vierailija
22/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäni olevista eroista (joista siis tiedän edes jotenkuten syyn), on melkein kaikissa toisella osapuolella ollut uusi katsottuna. Siis sekä miehillä että naisilla. Yhden tapauksen tiedän, että vaimo vain kyllästyi ja muutti pois, eikä siis ollut mitään uutta. Ja yhdessä mies vaan halusi eron eikä ollut ketään toista.

En muuten tiedä yhtään eroa, jossa osapuolet vaan sopuisasti yhteistuumin olisivat päätyneet eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet lähde ellei oo uutta näköpiirissä. Monella menee sormi suuhun kun pitäisi alkaa kokata, pestä vaatteet, imuroida jne. Eli tarvitsevat seksihalujen tyydyttämiseen myös piian. 

Vierailija
24/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa itseänne peilistä ja miettikää sitä mitä näette, onko se kuva sellainen jota se mies haluaa? Tangoon tarvitaan kaksi.

Vierailija
25/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni on tullut paljon eroja muutaman vuoden vuoden sisällä. Ne joiden erojen syyt oikeasti tiedän, niin kyllähän se noin on mennyt. Nainen kyllästyi huonoon liittoon ja halusi erota (ilman uutta), mutta miehen erohalujen takana on ollut uusi nainen yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Pari paria on eronnut "hyvissä väleissä" mutta tosiasiassa välit ovat kaikkea muuta kuin hyvät. Ja heilläkin uusi löytyi kuulemma viikko eron jälkeen. No uskoo ken tahtoo.

Vierailija
26/26 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:43"]

Katsokaa itseänne peilistä ja miettikää sitä mitä näette, onko se kuva sellainen jota se mies haluaa? Tangoon tarvitaan kaksi.

[/quote]

No, mun exä vaihtoi rumempaan ja lihavampaan, kaikki kaveritkin ihmetteli tekoa. Mutta luulen, että uus on kiltimpi kuin minä ja sellainen pullantuoksuinen koti-ihminen, jota exä varmaan sitten kaipasi.

Muistaakseni jossain tutkimuksessa todettiin, että aika harva pettää ulkonäön, iän tai seksin takia, vaan useimmiten kyse on ihan tunnepuolen jutuista. Uudelta saadaan enemmän tukea, arvostusta ja rakkautta kuin kotoa. Tai ainakin se siltä tuntuu siinä pettämistilanteessa.