Hei tyylitietoiset ja värisilmää omaavat!
Millaiset asusteet laittaisit oranssin olkaimettoman, polvipituisen mekon kanssa? Sävy on sellainen hiukan murrettu, ehkä vähän persikkaan päin. Minkä tyylisiä ja värisiä koruja (kulta, hopea, joku selkeä väri)? Kenkien väri? Bolero, huivi? Juhliin siis menossa, ei erityisen "hienot" juhlat, mutta juhlava pukeutuminen. Olen vähän huono ja tylsä asustevalinnoissa, joten siksi kyselen. Musta on tietysti varma valinta, mutta nyt tekis mieli jotain erilaista :)
Kommentit (21)
Tässä pitäisi tietää värit tarkemmin, myös sinun hiusten ja ihon väri.
Lähtökohtaisesti hopea voisi olla hyvä - hopeiset korkkarit/juhlasandaalit, pieni laukku jne.
Musta on myös aina varma - mustat kevyet ! kengät, muut asusteet.
Itse kallistuisin mustaan, se on asusteissa varma ja mustilla asusteilla on aina käyttöä. Kesällä muistettava kepeys esim. juuri kengissä.
Siniset tai hopeiset kengät, kesällä beige sopii myös, punaiset kengät säväyttävät aina ja keltaiset vasta hurjan ihanat onkin. Miksei mustakin. Ranteeseen voi laittaa myös rannekellon, jos kyseessä on juhlat niin siro kello tulee kyseeseen.
t. 4
Valkoinen pellavajakku ja juhlavat kullanväriset sandaalit. Kultakorut. :)
Pystytkö laittamaan kuvaa tai linkkiä mekon väristä? Persikka on aika monitulkintainen.
Itse yhdistäisin kultaisia koruja ja sinisiä asusteita, jos oranssi on lämmin ja rikas
Oranssi ja musta tuo mulle mieleen kimalaisen.. Eli ainakin sitten kohtuudella sitä mustaa. Joku vaaleampi ja kevyempi sopisi mielestäni paremmin kesäiseen vuodenaikaan.
5 jatkaa. Meidän pitäisi ap tietää enemmän sinun tyylistä.
Olkaimeton mekko > napakka > oletuksena nätti kroppa > särmää tuovat korkeat, kesäiset korot :) Ei tarvita juuri muuta.
Itse laittaisin mustaa, mutta kultakin okei. Ja minusta myös hopea. Oranssin sävystä riippuu.
Tarvitseeko jakkua? Pellavajakussa on mielestäni vaarana tätipukeutuminen. Tosin, emme tiedä, millaisiin juhliin ap on menossa. Emmkä tiedä hänen ikäänsäkään?
En laittaisi pelkkää mustaa, musta on niin tylsä. Ei ainakaan niin, että kaikki asusteet ovat samaa sävyä!
Joku osa voi olla musta, esim. kengät. Millaista materiaalia mekko on? Jos on juhlava materiaali, edes vähän kiiltävä, niin pellavajakku ei sovi.
Laittaisin näin kesällä ennemmin huivin kuin jakkua, joku vihreän sävy voisi sopia (taas riippuen mekon väristä), vaalea kulta, beige, tummahko kaunis ruskea (jos sopii omiin väreihisi), kermanvalkoinen, kupari.
Laukun värillä/kuosillavoi leikitelläkin, jos löytyy joku sopivat värit omaava pikkulaukku.
Kullan ruskea voisi sopia tuohon oranssiin hyvin
En laittaisi mustia kenkiä, ne on kesällä tylsät. Beiget tai nudet kengät.
Korussa tai huivissa voisi hyvin olla myös ihan kirkasta punaista tai aniliinia, riippuen vähän siitä oranssin sävystä. nythän paljon yhdistetään näitä värejä toisiinsa.
Googlettamalla "accessories for orange dress" saa kuvia, joissa asusteet lähinnä vaaleaa/haaleaa keltaista, kultaa, turkoosia, tummempaa oranssia.
Musta sopii mihin vain, mutta itse valitsisin kesällä jotain vaaleaa. Toisaalta hopea-oranssi -yhdistelmä tuo mieleen diskon, mutta en näe mitenkään pahana, jos hopeaa on vähän. Hopeinen bolero olisi sitten ihan toinen juttu ;)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 10:01"]
Googlettamalla "accessories for orange dress" saa kuvia, joissa asusteet lähinnä vaaleaa/haaleaa keltaista, kultaa, turkoosia, tummempaa oranssia.
Musta sopii mihin vain, mutta itse valitsisin kesällä jotain vaaleaa. Toisaalta hopea-oranssi -yhdistelmä tuo mieleen diskon, mutta en näe mitenkään pahana, jos hopeaa on vähän. Hopeinen bolero olisi sitten ihan toinen juttu ;)
[/quote]
Tosiaan turkoosi! Tai petrooli.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 10:01"]
[/quote]
Tosiaan turkoosi! Tai petrooli.
En osaa vastata kysymykseesi, koska tyylitietoisena ja värisilmää omaavana en ikinä ostaisi oranssia tai persikanväristä leninkiä.
Toivottavasti sinulla on kaunis päivetys ihollasi, muuten oranssi syö kaiken värin sinusta.
Nudet nilkkaremmisandaalit ja kultaiset korut.
Laukuksi clutch, joko kenkien kanssa samaa sävyä tai värikkäämpi, esim. turkoosi. Tai lakkaa kynnet turkoosilla lakalla.
Jotakin yksinkertaista. Panostaisin hiuksiin. Ehkä pieni hopeinen käsikoru.