pahinta mitä asiakas on sanonut/tehnyt sinulle
kaikki jotka on tai ovat olleen asiakspalvelijoita mikä on pahimmat tapauksesi? minulla asiakas höpötti kassaan tullessa kaverinsa kanssa, eikä ottanut kontaktia kysyin haluaako hän yhden aterian? hän vastasi kyllä.mutta vasta kun hän oli maksanut tuotteen tuli minulle huutamaan että oli ostanut 10kerran ruoka kortin.
Kommentit (59)
"Haista vittu vitun ämmä, jos sä olisit mies niin tässä ei olisi mitään ongelmaa", sanoi asiakas, kun en suotunut tekemään yhtä firmamme sääntöjä vastaan olevaa juttua. Eipä suostunut sitten miespuolinen työkaverinikaan.
Parhaitahan tehdään facepäivityksen joita kyydittää video siitä miten idioottimaisesti asiakkaat käyttäytyvät sekä millaisia idiootteja muutenkin ovat. Niitä voi seurata sieltä.
Pahin on ehkä kun ei anneta suunvuoroa vaan huudetaan asia suoraa päin naamaan ja jäädään toistamaan. Ei kuunnella ja syyllistetään. Sitten kun vihdoin saa asiakkaan rauhoittumaan, niin hänkin huomaa, että turhaan hän sai raivokohtauksen. Sääliksi käy heidän puolisoitaan...
Ei mitään kovin pahaa. Pahin taitaa olla joku kännissä soperrettu "stanan ämmä, mä tuun ja tapan sut". Kimppuun ei ole käyty vielä kertaakaan, mikä on pienoinen ihme, kun olen töissä sairaalassa ja aika usein öisellä päivystyspolilla, missä noita juoppoja ja huumehörhöjä riittää.
Pahin taisi mun 10-vuotisen uran aikana olla se, kun asiakas ottaa olkapäästä kiinni ja alkaa silittelemään/puristelemaan. Siihen loppui se palvelu.
Huorittelua, sitä tavallista. On haukuttu ulkonäköä.
Yksi asiakas tarrasi perseestä. Oli kyllä kännissä.
t. tarjoilija
Yksi raivosi ettei ollut saanut pakettiaan, vaikka oli luvattu toimitus sille päivälle. Pienen selvittelyn jälkeen selvisi, että olikin toisen kuriirifirman asiakas...
Toisessa työpaikassa, jossa olin töissä kassalla, asiakas väitti tuotteen hinnan olleen hyllyssä kympin halvempi kuin kassalla. Koska tätä tapahtuu aina joskus ja koska oli hiljaista, lähdin miehen kanssa tarkistamaan hyllyn. Hinta oli sama kuin kassalla. Mies maksoi mutisten. Meni n. tunti ja mies tuli takaisin väittämään, että olin varastanut häneltä kympin, pimittänyt vaihtorahoja! En todellakaan ollut, mies oli vain päättänyt maksaa tuotteesta sen alemman hinnan. Mikä pahinta, asiaa selvitellyt infon työntekijä maksoi tyypille kympin hiljentääkseen hänet (eli täten hyväksyi miehen väitteen että minä ole varas). Vieläkin ketuttaa, vaikka tapahtumasta on 12 vuotta. :o/
näitä lukiessa täytyy todeta että olen päässyt helpolla :D pahin se kun humalainen asiakas heitti mua mansikkarasialla, ei sattunut vaan nauratti :)
Pahin ehkä se että asiakas huoritteli, haukkui pystyyn kun en myynyt hänen alaikäiselle tyttärelleen siideriä ruokaravintolassa :) juoksutti tahallaan ja sanoi, että ihmekös tuo kun olet tarjoilija kun oot tollanen kusipää! :D
Kamppasi minut, kun olin raskaana.
t. maikka stadista
Kerran eräs mies suuttui tolkuttomasti, kun en suostunut myymään vaimollensa olutta (tämä tyypillinen "hämäyskuvio", jossa "selvempi" laitetaan kassalle maksumieheksi :-). Molemmat olivat kännissä kuin apinat, joten vaihtoehtoja ei ollut. Karjui, että tappaa, kunhan pääsen työvuorosta. Noh, tuosta on jo yli 20 vuotta aikaa: olen elossa edelleen, joten viha lienee laantunut. Mutta kyllä säikäytti silloin.
Kun en antanut alennusta jostain aletuotteesta (mulla ei ollut lupa kuin tietyille ryhmille antaa normaalihintaisista) niin pyöri ovensuussa aikansa huutamassa, mm. "edes hygieniasta voisit pitää huolta". En tiedä mitä muuta olisi voinut tarkoittaa kuin että kärsin kyllä aknesta ja tuolloin oli ollut kova flunssa ja nenänalus vähän hilseili kyllä.
Täällä dementiaosastolla kuulee törkeyksiä päivittäin, ne menee jo ihan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Osa käy myös käsiksi.
Kaupan kassalla sekoileva asiakas väitti, että olen varastanut hänen rahansa. Muissa asiakaspalvelutehtävissä huutoa, haukkumista, tms. Suurin osa asiakkaista on kivoja ja osa suorastaan ihania, mutta tällä hetkellä etsin uutta työtä, jossa asiakkaiden kanssa ei juurikaan tarvitse olla tekemisissä, en vaan jaksa enää.
"Mitä sä hymyilet, ämmä?"
Kerran asiakas heitti minua kasvoihin tuotteella, koska koneeni meni jumiin. :(
Olin baarimikkona ja työvuoron aikana eräs asiakas ehdotteli kaikennäköistä mitkä nätisti torjuin. Ajattelin miehen olevan humalassa, mutta harmiton, olin useasti ennenkin törmännyt kaikenlaiseen ehdotteluun ja olin tämän kyseisen miehen kanssa jutellut töiden ulkopuolellakin, vakkari kun oli. Työvuoro päättyi aamuyöllä ja kävelin kotiin, työmatka oli aika lyhyt enkä edes omistanut autoa tai polkupyörää. Mies tuli juttusille matkan varrella, ehdotteli lisää. Yritin päästä tilanteesta pois, mutta mies tarrasi kiinni ja raiskasi. Pääsin lähtemään vasta kun työkaveri tuli paikalle, oli jäänyt töihin laskemaan kassaa. Miespuolinen työkaveri antoi kunnolla pataan tälle miehelle.
Tapahtui kahvilassa.
M= minä eli kassatarjoilija. A= asiakas.
m: mitäs teille saisi olla?
a: no sut ottaisin!
m: en ole valitettavasti listalla, mitäs teille saisi oikeasti olla?
a: haluan sinut ;)
m: en ole myytävänä, mitäs syötävää tai juotavaa?
a: ei ei kun mä oikeesti haluan sut ;) paljon maksaa?
m: mitäs teille nyt saisi olla? Pullaa ja kahvia vaikka?
a: (lähestyi tiskin yli, menin kauemmas) hän sanoi , no okei nyt tällä kertaa sitten ;)
Huoh. Tämä sama mies (noin60-65v mies) oli useasti kyylännut minua ja flirttaillut vaikka tein selväksi että ei kiinnosta ! Ja kun hän istui eräänä aamuna kahvilla sain tehtäväkseni mennä tekemään inventaariota limuille jne jutuille jotka oli siinä erillään, juuri siinä jossa tämä mies istui :( pyysin jos en joutuisi vielä menemään sen miehen takia, mutta kyllä jouduin. Sitten se mies tuli istumaan siihen ihan viereen ja kyyläsi persettäni kun jouduin ns. pyllistelemään kun otin takaata tuotteita jne, siinä se sitten flirttaili ja sanoi kaikkea ällöttävää, kysyi ikääni ja oli iloinen kun vastasin 16 (koska suojaikäraja...) ja alkoi entistä ällömmäksi! Olisi pitänyt valehdella ja vastata 15 näin jälkikäteen ajateltuna :D ja hän sanoi että on katsonut kun menen kahvilasta kotiin ja tietää missä asun!! Kyllä pelotti...
olin onnellinen kun se viiden viikon työssäoppiminen vihdoin loppui :)
Kirjoitin tuon 20, miksi alapeukkuja? :( toiko on teidän mielestä ihan ok käytöstä?
Nyt se oikeinkirjotus hei!