Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämelle, kuinka monella meistä av-mammoista on luurankoja kellarissa?

Vierailija
05.06.2014 |

Ei kirjaimellisesti, vaikka olisi jo metsään kätketty, syöty tai Timbuktuun postitettu niin nyt olisi loistotilaisuus tunnustaa mitä on tehnyt ja milloin ja kuka se oli.

Tai jos on nähnyt/kuullut jonkun tekevän vastaavaa

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkasin 2v jenkeissä. "Opiskelin" samalla.. 4 ystävääni kuoli, kaikki minun nähteni. Mitään ei kuitenkaan ollut tehtävissä, ja kolmessa tapauksessa karkasin ennen 911 henkilökunnan tuloa. Lopulta jouduin takaisin suomeen, sain tutkinnon valmiiksi ja nyt työskentelen esimiesasemassa.

Vierailija
2/12 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla luurankoja, mutta en kerro niitä nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen luurangot sulla on kolmonen?

Vierailija
4/12 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo ku ihan hitosti roinaa.

Ehkä jos sinne livauttais pari vauvaakin niin joku tulisi ja veisi kaikki kamat pois.

Vierailija
5/12 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 22:35"]kenen luurangot sulla on kolmonen?

[/quote]

Kuvaavasti. Oikeita luurankoja ei ole eikä pakastintakaan..

Vierailija
6/12 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun itse 1800-luvulla rakennetussa kerrostalossa. Täällä voi hyvinkin olla luurankoja muurattuna kellarissa tms.

Vierailija
7/12 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos loistavista vinkeistä!!! :) Päätin kaivella pakastinta ja teippasin jäisen ahvenen siimaan. Nyin hetken muttei vedetty takaisin. Siinä roikkuu nyt siis kala... parvekkeellani.

Ap

Vierailija
8/12 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho väärä ketju xD

Vierailija
9/12 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on. Olen täysi alkkis, vaikkakaan kukaan lähipiiristäni sitä ei uskoisi. En tiedä miten tästä luovin pois..en varmaan tämän elämän aikaan.

Luulen että näinä päivinä jokaisella on jotain, mitä ei halua tai kestä tunnustaa. Varmasti on.

Vierailija
10/12 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti ei ole. Tosin on aina mietityttänyt, kun tuolla kellarissa on yksi pieni huone, jonka lattia on täynnä hiekkaa (kasa korkeimmillaan vyötärönkorkuinen), eikä sitä ole ikinä tyhjennetty. On siis vanha talo kyseessä.

Vierailija
11/12 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ensin hankkia se kellari.

Vierailija
12/12 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole luurankoja. Yhtä hellemekkoa olen vähän kaipaillut ja epäilen sen olevan kellarissa kaiken romun seassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi