Mitä mieltä olet miehesi exästä?
Kommentit (100)
Ihailen hänen kauneuttaan, mieskin taitaa rakastaa ja välittää edelleen. Kyllä sen huomaa, erosta jo aikaa mutta silti. Hänen hymynsä loistaa exänsä nähdessään.
Mutta on kuitenkin minulle hyvä mies ja exäkin minulle kohtelias.
Aluksi olin hieman mustis mutta kaipa jotkut vain jättävät tietyn jäljen sydämeen. Mies ei kuitenkaan koskaan ole antanut ymmärtää että haikailisi exänsä perään.
Niinno, ei ne eksä ja nyksä välttättä samanlaisia ole. Eivät ne ole itsellänikään.
Periaatteessa ihan mukava nainen, en vaan ymmärrä ettei pääse elämässään eteenpäin. Saa kilarit jos kuulee että miehellä on joku toinen ja alkaa pelaamaan lapsilla. Puhuu kylillä että he ovat miehen kanssa se oikea perhe jne. Siis mukava, mutta en ymmärrä, erosta 4 vuotta
En tunne. Olen vain nähnyt ohimennen.
Ihan ok, tulemme toimeen sen mitä tarvitsee.
En halua tietää. Mies oli exänsä kanssa yrittänyt lasta yli vuoden, kun ex tuli raskaaksi. Sitten sitä naista alkoi pelottaa, että mitä jos sille lapselle sattuu joskus jotakin... teki abortin ja väitti saaneensa keskenmenon. Seuraavana jouluna humalassa tunnusti.
Huorahtava mielenterveyspotilas. Mies oli hyvin kokematon kun kohtasivat.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 15:38"]Vittumainen ämmä, eikä kiinnosta nähdä häntä ikinä livenä sen perusteella mitä mies on hänestä kertonut. Mies on kertonut että hän on katkera ja ruma ämmä ja vittumainen luonne, se tieto riittää mulle. Heillä on yksi yhteinen lapsi, mutta todettiin että on parempi, ettei mies tapaa lasta, koska äitinsä on niin vitun ärsyttävä kusipää ja mua ei oikeasti vittuakaan kiinnosta alkaa toimimaan äitipuolena jollekin miehen entisen hoidon lapselle, varsinkin nyt kun meillä on jo omakin lapsi.
[/quote]
Tuon perusteella olette koko kööri aivan käsittämätöntä wt-paskasakkia, joiden ei IKINÄ pitäisi lisääntyä. Ihan oikeasti. Varsinkin sinä.
Ruma, joka kuvittelee olevansa kaunis. Tyhmä, joka kuvittelee olevansa fiksu. Sotkee kaikki asiat, mutta julkisesti syyttää ja haukkuu muita. Luulee, että saa kannustusta muilta syytöksiinsä, mutta todellisuudessa kaikki haluavat hänelle vain pahaa - käytöksensä ja tekojensa vuoksi. Perheellisenäkin riippuvainen vanhempiensa ja sisarustensa taloudellisesta tuesta. Hänen nykyinen miehensä pettää häntä aina tilaisuuden tullen, aina tulee "keikka, mikä täytyy hoitaa". Tulevaisuuden uutinen asunnosta löytyneestä muumiosta, jota kukaan ei ole kaivannut.
No en oikein osaa sanoa. En ole niin syvällisiä jutellut. Mies sanoi että erosivat kun suhde alkoi olla mahdoton. Olivat ystäviä vielä kun me tavattiin mutta naisesta tuli yllättáen hieman mustasukkainen niin mieheni lopetti ystávyyden myös.
Olin toisen miehen kanssa yhdessä yli 10 vuotta ennen tätä ja mietin että mitenköhän hänen nykyisensä luonnehtisi minua vaikka emme ole koskaan tavanneet, minulla on lapsia eksän kanssa niin varmaan joskus ovat jutelleet minusta:)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:20"]
Huorahtava mielenterveyspotilas. Mies oli hyvin kokematon kun kohtasivat.
[/quote]
Kuulostaa minulta.
Miksi minulla ei ole mitään tarvetta ollut koskaan haukkua miehen exää? Eikä miehellä.Luulin, että aikuiset toimivat niin
Jokaisella vain yksi isä mutta hoitoja voi olla useita olette ilkeitä lasta kohtaan..
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 16:15"]mun miehen exä on ihan kivan ja fiksun tuntuinen ja kauniskin. mä miettisin kahdesti, että jos miehen exä olisi hullu, bimbo, ruma sekopää jne (kuten useimmilla täällä näyttää olevan), että mitä miehen päässä liikkuu kun on sellaisen kanssa ollut suhteessa.
eli jos miehen exä on fiksu ja kiva, voisi olettaa että miehellä on ajatusmaailma ja arvot kohdallaan.
olen tavannut miehen exän kolme kertaa joissain juhlissa ja hyvin on tultu toimeen. ei meistä bestiksiä ole tullut, mutta ihan ok sujunut. he olivat eronneet vuosi ennen meidän seurustelua, miksi siis vihoitella?
[/quote]
Tuo logiikka ei vaan päde sillon jos sattuu yksiin persoonallisuushäiriöisen kanssa joka osaa feikata sen todellisen luonteensa.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 16:15"]mun miehen exä on ihan kivan ja fiksun tuntuinen ja kauniskin. mä miettisin kahdesti, että jos miehen exä olisi hullu, bimbo, ruma sekopää jne (kuten useimmilla täällä näyttää olevan), että mitä miehen päässä liikkuu kun on sellaisen kanssa ollut suhteessa.
eli jos miehen exä on fiksu ja kiva, voisi olettaa että miehellä on ajatusmaailma ja arvot kohdallaan.
olen tavannut miehen exän kolme kertaa joissain juhlissa ja hyvin on tultu toimeen. ei meistä bestiksiä ole tullut, mutta ihan ok sujunut. he olivat eronneet vuosi ennen meidän seurustelua, miksi siis vihoitella?
[/quote]
Tuo logiikka ei vaan päde sillon jos sattuu yksiin persoonallisuushäiriöisen kanssa joka osaa feikata sen todellisen luonteensa.
[/quote]
Ja niitä on ehkä prosentin verran väestöstä...
Mikset kysy suoraan mieheltä, mitä itse teit exälle, että siitä tuli niin hullu, sairas ja idiootti?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 16:15"]mun miehen exä on ihan kivan ja fiksun tuntuinen ja kauniskin. mä miettisin kahdesti, että jos miehen exä olisi hullu, bimbo, ruma sekopää jne (kuten useimmilla täällä näyttää olevan), että mitä miehen päässä liikkuu kun on sellaisen kanssa ollut suhteessa.
[/quote]
[/quote]
Ja niitä on ehkä prosentin verran väestöstä...
Mikset kysy suoraan mieheltä, mitä itse teit exälle, että siitä tuli niin hullu, sairas ja idiootti?
[/quote]
?
Ei minulla ole tuollaista kokemusta mutta ei jonkintason persoonallisuushäiriö/trauma kovin harvinainen ole. Fakta on että toisen viat selviää vain pitkään seurustellessa ja jos eroon päädytään, on exässä todennäköisesti jotakin kritisoivaa. Siksi en kyllä itse kaihda exää pahalla muistavaa ihmistä. Tietenkin tuon inhon intensiivisyydellä on rajansa. Pakkomielle on pakkomielle.
En ole tutustunut yhteenkään heistä. Ei mieskään minun exiä tunne.
Ihana ihminen. Yksi lähimmistä ystävistäni nykyään :) tavattiin kun tapailin nykyistäni :)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 16:03"]
Miehelläni on ollut kolme avovaimoa ja kaksi aviovaimoa ennen mua, mutta kaikissa niissä on ollut sellaisia perustavanlaatuisia vikoja, että en kadehdi enkä ole mustis :) Mieskin on sanonut että oon hänen tähänastisista kumppaneista tasokkain ja myös hyvännäköisin.
[/quote]
Ja yksinkertaisin :-D