Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet miehesi exästä?

Vierailija
26.07.2014 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ihminen ja todella kaunis.

Vierailija
82/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumainen biaaaatch....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää

Vierailija
84/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ok, vähemmän kunnianhimoinen kuin minä mutta oli ihan nuori tyttö kun oli mieheni kanssa yhdessä. Olen tavannut pari kertaa.

Vierailija
85/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen nyt sanoisi... On 26 ja käy yhä ammattikoulua, jonka aloitti peruskoulun jälkeen. Todella typerä, siis ei sellainen ihminen joka vain antaa itsestään tyhmän kuvan, vaan oikeasti TYHMÄ. Ei ymmärrä mitään "sosiaalisia normeja", viisi vuotta eron jälkeen koettaa pitää mieheeni yhteyttä, vaikka mies on sanonut ettei näe tarvetta olla ystäviä tms. Välit heillä on ihan ok, vaikka mieheni ei halua olla kys. henkilön kanssa tekemisissä. Laittaa äitinsäkin soittamaan miehelleni tyyliin "eipäs ole sinuakaan näkynyt, tiesitkö että Tainalla on uusi auto? Milloin haet pyyhkeen jonka olet tänne unohtanut?". Asumme pienellä paikkakunnalla. Aina kun hän näkee minut jossakin, niin laittaa facebookissa (vaikkei ole kavereissa) viestiä että "näin sinut tänään k-marketin kulmalla autossa, ajoin vastaan" tms. Kysyi myös joka kuukausi vähintään kolmesti että miten meillä miehen kanssa menee. Ei ymmärrä,kun pyytää ettei olisi yhteydessä. Estin hänet facebookissa. Seuraavana päivänä soitti, oli onkinut siis numeroni selville, ja kysyi miksei voi laittaa minulle viestejä. Kerroin estäneeni tämän häiriköinnin vuoksi (pommitti tuolloin päivittäin useilla viesteillä vaikken vastannut). Siitä käynnistyi sitten sellainen tapahtumasarja, että lopulta poistin estot. Viimeviikolla oli nähnyt mieheni ajavan yksin autoa, olihan hän tulossa töistä. Heti minulle viesti: "Meneekö teillä huonosti kun x ajaa yksin autoa?".

Lisäksi hän on kamalan ruma. Koettaa epätoivoisesti matkia hiustyyliäni- johon ei tosin pysty kun minulla on pitkät ja paksut hiukset. Värjää kuitenkin AINA heti samanvärisiksi. Myös pukeutumisessa ottaa mallia.

Vierailija
86/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 08:28"]Kusipää

[/quote]

Miksi?

Vierailija
87/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 08:22"]Vittumainen biaaaatch....

[/quote]

Miksi?

Vierailija
88/100 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex on ihan mukava nainen. Mies on exänsä kanssa hyvissä väleissä ja samalla olen minäkin tutustunut miehen lapsen äitiin, olemme muutaman kerran käyneet yhdessä kahvilla ja kerran baarissakin vietettiin iltaa; minä ja mies, miehen exä ja exän nyxä. (Oman ex-mieheni ja hänen nykyisen vaimonsa kohdalla en osaa kuvitella samanlaista tilannetta)

Mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa miehen ex-vaimosta.

Vierailija
89/100 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma akka :D Likasen näkönen ja sitä se olikin kuulemma.

Vierailija
90/100 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin exä on nätti ja hoikka nainen, mutta vähän kevytkenkäinen. En tunne häntä, mutta suhtaudun häneen hyvin varauksellisesti ja olen joskus pitänyt häntä uhkana. Hän vaikuttaa häikeilemättömältä ja aikoinaan petti miestäni. Olin mustasukkainen, kun kuulin että pitivät joskus yhteyttä - ja edelleen olisin. Olen exää paljon nuorempi, ja hän on ikääni kommentoinut ikävästi miehelleni. Viimeksi oli kehunut ulkonäköäni miehelleni ja muutenkin on toivottanut kaikkea hyvää suhteellemme, mutta en tosiaan tiedä miten vilpittömästi.

Toinen exä vaikuttaa ihan mukavalta ja järkevältä naiselta. Tasapainoinen ja avulias ihminen. En ole koskaan tavannut, joten mielipiteeni perustuu miehen sanomisiin ja omaan fb-stalkkaukseeni. Ulkonäöltään pullukka harmaavarpunen, joten pinnallisista syistä mies ei ainakaan häntä valinnut. Ilmeisesti herttainen luonne.

Kolmas exä puolestaan... En ole tavannut, mutta miehen puheiden perusteella tasapainoton ja vaikea ihminen. Petti, oli aggressiivinen rääväsuu. Mielestäni hän on ruma ja hänellä on mauton tyyli. En tiedä, mitä hyvää hänessä oli, mutta kai jotain, miksi muuten mies hänen kanssaan olisi ollut.

Muista en oikein tiedä tarpeeksi muodostaakseni minkäänlaista mielipidettä.

Vierailija
91/100 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden eksän olen tavannut ja hän oli kaunis ja mukava. Sitten on muutama, joista en tiedä.

Anoppi on avautunut hieman minun "edeltäjästä", että tämä oli hemmoteltu kakara joka kävi valittamassa anopille miten mies ei ikinä sitä eikä tätä. Oudolta kuulostaa, että anopille käydään kantelemassa. Tämä eksä piti tikusta asiaa -tyylillä yhteyttä mieheen, kunnes kuuli että odotan lasta.

Vierailija
92/100 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:58"]

Miksi minulla ei ole mitään tarvetta ollut koskaan haukkua miehen exää? Eikä miehellä.Luulin, että aikuiset toimivat niin

[/quote]

Ööö...koska se exä ei ole hankaloittanut teidän elämäänne millään tavalla? 

Vierailija
93/100 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut. Miehen kaverit ovat kertoneet entisestä naisesta aika paljon kaikkea kammottavaa, koska mieheni joutui hänen takiaan kokemaan oikeasti aivan hirvittäviä asioita mm. pahoinpitelyn, uhkailua ja kiristystä... Nainen on nykyään prätkäjengin vosuna. Kyseessä on vielä nuoruuden heila, mutta vieläkin jaksaa miestäni stalkata vaikka suhde on päättynyt yli seitsemän vuotta sitten.

Toivottavasti en tule tapaamaankaan tätä sydämellistä neitoa... :D

Vierailija
94/100 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:20"]

Huorahtava mielenterveyspotilas. Mies oli hyvin kokematon kun kohtasivat.

[/quote]

Kuulostaa minulta.

[/quote]

:D

Vierailija
95/100 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala ihminen ja nauttii siitä. Ei vain mun mielipide. Mutta onneksi ei tarvi olla tekemisissä...

Vierailija
96/100 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen exä, sellainen nyxä. Kuvailitte siis juuri itsenne.

Vierailija
97/100 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te tajuatte, että puhutte juuri nyt myös itsestänne? ;)

Vierailija
98/100 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 07:06"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:58"]

Miksi minulla ei ole mitään tarvetta ollut koskaan haukkua miehen exää? Eikä miehellä.Luulin, että aikuiset toimivat niin

[/quote]

Ööö...koska se exä ei ole hankaloittanut teidän elämäänne millään tavalla? 

[/quote]

Koska olen kypsä aikuinen, joka osaa myös asettaa itsensä exän rooliin. Enkä koe asemaani uhatuksi, luotan miesystävään. Kumpikaan ei sano pahaa toisen tai omista existä. En syytä yksipuolisesti toisen persoonaa tai ominaisuuksia erosta, vaan joskus elämässä tapahtuu ikäviä asioita. Kunnioitan toisen menneisyyttä, myös mies on nähnyt hänessä joskus kaunista ja hyvää

[/quote]

Ja tiedän myös omasta kokemuksesta, ettei ero koskaan ole helppo kenellekään.

[/quote]

Sulla on käynyt tuuri. Ihan aina ei niin ole. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
99/100 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni exästä ei oikein ole mitään sanottavaa. Olen tavannut hänet useamman kerran. Ollaan erilaisia, ei paljonkaan yhteistä puhuttavaa. Sellainen yltiösosiaalinen tyyppi, jota jaksaa hetken kerrallaan kuunnella.

Vierailija
100/100 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut enkä tiedä heistä paljoakaan. Miehellä ei ole ollut kovin varteenotettavia suhteita ennen mua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi