Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet miehesi exästä?

Vierailija
26.07.2014 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on ollut kolme avovaimoa ja kaksi aviovaimoa ennen mua, mutta kaikissa niissä on ollut sellaisia perustavanlaatuisia vikoja, että en kadehdi enkä ole mustis :) Mieskin on sanonut että oon hänen tähänastisista kumppaneista tasokkain ja myös hyvännäköisin.

Vierailija
22/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ottaisi miestä, joka haukkuu exäänsä...nämä teidän kuvaukset kertovat miestenne ja itsenne tasosta enemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on ollut yksi vakava suhde ennen minua. Olen tavannut tyypin joitakin kertoja (mies ja hänen exänsä ovat ihan ok väleissä, joskaan eivät läheisiä). Nainen on osoittautunut ihan mukavaksi, joskaan minulla ei ole oikein mitään yhteistä hänen kanssaan. No, eipä onneksi tarvitsekaan olla. :D

Vierailija
24/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo. Heidän erosta on jo 6vuotta ja SILTI pitää esillä heidän yhteisiä kuvia joita jopa mieheni, mieheni ystävät ja perheet ovat pyytäneet että poistaa. Mutta ei vaan ymmärrä. Jos törmäämme on tämä neiti lähellä eikä saa katsetta irti miehestäni. .

Mieheni on sanonut että ero oli parasta mitä hänelle oli silloin tapahtunut sillä hän ei rakastanut kumppaniaan aikoihin. Miksi jotkut naiset jäävät ruikuttamaan ja roikkumaan menneisyyteen. Hänellä on kuulemma ollut suhteita mutta mikään ei kestä, no ei varmaan kun ei huolehdita ulkonäöstä, ja roikutaan vanhassa. Kierolla tavalla ne miehetkin on ulkonäöllisesti muistuttanut miestäni..

hän on outo..

Vierailija
25/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kummallakaan meillä ei ole eksiä. Mies oli 25 ja minä 23, kun tavattiin. Mä olen ihan hirveän mustasukkainen, kun olen tosissani rakastunut.

Vierailija
26/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hylkäämiseen kannustaminen on kuvottavinta mitä nyxä voi tehdä :( Aika kauheita mammoja täällä vastailemassa, taas kerran.

Vierailija
27/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehen exä on ihan kivan ja fiksun tuntuinen ja kauniskin. mä miettisin kahdesti, että jos miehen exä olisi hullu, bimbo, ruma sekopää jne (kuten useimmilla täällä näyttää olevan), että mitä miehen päässä liikkuu kun on sellaisen kanssa ollut suhteessa.

eli jos miehen exä on fiksu ja kiva, voisi olettaa että miehellä on ajatusmaailma ja arvot kohdallaan.

olen tavannut miehen exän kolme kertaa joissain juhlissa ja hyvin on tultu toimeen. ei meistä bestiksiä ole tullut, mutta ihan ok sujunut. he olivat eronneet vuosi ennen meidän seurustelua, miksi siis vihoitella?

Vierailija
28/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 16:11"]

Outo. Heidän erosta on jo 6vuotta ja SILTI pitää esillä heidän yhteisiä kuvia joita jopa mieheni, mieheni ystävät ja perheet ovat pyytäneet että poistaa. Mutta ei vaan ymmärrä. Jos törmäämme on tämä neiti lähellä eikä saa katsetta irti miehestäni. .

Mieheni on sanonut että ero oli parasta mitä hänelle oli silloin tapahtunut sillä hän ei rakastanut kumppaniaan aikoihin. Miksi jotkut naiset jäävät ruikuttamaan ja roikkumaan menneisyyteen. Hänellä on kuulemma ollut suhteita mutta mikään ei kestä, no ei varmaan kun ei huolehdita ulkonäöstä, ja roikutaan vanhassa. Kierolla tavalla ne miehetkin on ulkonäöllisesti muistuttanut miestäni..

hän on outo..

[/quote]

"Kierolla tavalla ne miehetkin on ulkonäöllisesti muistuttanut miestäni" :DD sinä se vasta vaikutatkin pelottavan vainoharhaiselta, kyttäät tuon naisen ulkonäköä, ilmeisesti stalkkaat fb-profiilia ja miesystäviensä ulkonäköä. Hanki elämä...

Vierailija
29/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 15:40"]

Sen perusteella mitä olen jutellut hänen kanssaan, vaikuttaa kivalta ihmiseltä.

[/quote]Sanoo verkostomarkkinoija reikihoitaja.

Vierailija
30/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Onpas täällä todella monen naisen nykyisellä kumppanilla ollut laadukkaita suhteita ennen tätä nykyistä "tosirakkautta". Minä kyllä epäröisin aloittaa suhdetta miehen kanssa, jonka exä on pirihuora.

Vierailija
31/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehellä ole exää :). Yhdessä oltu 15 v,

Vierailija
32/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella herttainen nainen. Oikeasti. Lämminsydäminen sellaisella ulospäin näkyvällä tavalla. Pätevä työelämässä, menestynyt. Kauniskin. Olen onnellinen, että niin ihana nainen on löytänyt uuden rakkauden mukavan tuntuisesta miehestä. Ja olen iloinen, että miesystävälläni on ollut tukenaan niin hyvä nainen. Tää kuulostaa nyt ehkä aika piis änd laav -tyyppiseltä vastaukselta, mutta näin minä asiat näen.

Vierailija
33/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 16:14"]

Lasten hylkäämiseen kannustaminen on kuvottavinta mitä nyxä voi tehdä :( Aika kauheita mammoja täällä vastailemassa, taas kerran.

[/quote]

jos lasten äiti on vittumainen akka niin parempi alottaa puhtaalta pöydältä kuin olla sellasen akan kanssa vuosikausia tekemisissä. Lapset unohtaa nopeesti joten se ei ole maailmanloppu jos isä lakkaa olemasta lasten kanssa tekemisissä. 

Vierailija
34/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jos lasten äiti on vittumainen akka niin parempi alottaa puhtaalta pöydältä kuin olla sellasen akan kanssa vuosikausia tekemisissä. Lapset unohtaa nopeesti joten se ei ole maailmanloppu jos isä lakkaa olemasta lasten kanssa tekemisissä. "

Kuulehan, älyvälkky, ne lapset kasvavat ja alkavat kysellä isästään. Sittenhän isän on mukava kertoa heille, että sen hetkinen hoitoni ei sallinut pitää yhteyttä. Ja seuraavaksi pyytää lapsiltaan anteeksi typeryyttään ja tossumaisuuttaan.

Vierailija
35/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 16:14"]

[/quote]

jos lasten äiti on vittumainen akka niin parempi alottaa puhtaalta pöydältä kuin olla sellasen akan kanssa vuosikausia tekemisissä. Lapset unohtaa nopeesti joten se ei ole maailmanloppu jos isä lakkaa olemasta lasten kanssa tekemisissä. 

[/quote]

Noinkohan olisit toivonut että isäsi olisi tehnyt sulle, jos vanhempasi olisivat eronneet?

Vierailija
36/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne henkilöä. Tartutti herpeksen kun kävi vieraissa. Että ei vaimo ainesta..

Vierailija
37/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 16:30"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 16:14"]

[/quote]

[/quote]

Tää mies on tosiaan osannut puolisonsa valita :) Ojasta allikkoon niinku.

Vierailija
38/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 16:06"]Minä en ottaisi miestä, joka haukkuu exäänsä...nämä teidän kuvaukset kertovat miestenne ja itsenne tasosta enemmän

[/quote] juuri näin. Mieheni exä petti miestäni ja ero tuli siksi. Silti mieheni ei ole haukkunut häntä. Miksi pitäisi. Toisaalta jos haukkuisi, olettaisin, että vielä on tunteita jäljellä

Vierailija
39/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä en oo koskaan nähnyt

Vierailija
40/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 16:11"]Onneksi kummallakaan meillä ei ole eksiä. Mies oli 25 ja minä 23, kun tavattiin. Mä olen ihan hirveän mustasukkainen, kun olen tosissani rakastunut.

[/quote] et sitten luota mieheesi vai. Mustasukkaisuus on todella paha sairaus. En jaksasisi olla ihmisen kanssa, joka koko ajan epäilisi minun menevän vieraisiin, jos silmä välttää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi