Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet miehesi exästä?

Vierailija
26.07.2014 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lapsuuden ystävä. Mukava, taiteellinen ihminen, kaunis. Myöhemmin vain eksyi vääränlaiseen porukkaan.

Vierailija
42/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole häntä tavannut, mutta lienee ok tyyppi, kun kuitenkin olivat 15v yhdessä.

Sairaanhoitaja, joka harrastaa koirien koulutusta ja osteopatiaa. Ilmeisesti ei pidä seksistä eikä läheisyydestä, koska mies oli todella seksin- ja hellyydenkipeä kun kohdattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiltti ja passiivis-aggressiivinen miehelle.

Vierailija
44/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia miehiä aaveemammat valitsee. Niiden exät ja äidit on aina hulluja ja vittumaisia

Vierailija
45/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mieltä koska en tunne heitä.

Vierailija
46/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on yksi aviovaimo ja muutama tyttöystävä ollut ennen minua. En ole tavannut heistä ketään, mutta vaikuttavat kovin viehättäviltä. Ex-vaimon kanssa ei ole enää tekemisissä juurikaan, mutta toisen ex-tyttöystävän kanssa tapaavat toisinaan ihan kavereina. Minulle se on täysin ok, mukavaa kun pystyvät olemaan tekemisissä vuosien jälkeenkin.

Ei pahaa sanottavaa.

Vierailija
47/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika erilainen ihminen kuin minä, joten meillä ei ole paljoa yhteistä puhuttavaa. Kuitenkin vissiin ihan fiksu ja mukava tyyppi, mies puhuu ihan neutraaliin sävyyn ja erosivat ystävinä, kuten minäkin oman eksäni kanssa. Arvostan, jos ihminen tulee eksänsä kanssa toimeen, olettaen nyt tietysti ettei ex ole mikään psykopaatti tms.

Mutta joo, eipä ole kauhean vahvaa mielipidettä hänestä.

Vierailija
48/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 17:14"]

Kummallisia miehiä aaveemammat valitsee. Niiden exät ja äidit on aina hulluja ja vittumaisia

[/quote]

ja entisten liittojen lapset rumia äitinsä kopioita, joiden vuoksi "on kaikkien kannalta parempi ettei mies enää tapaa lapsiaan."

Vierailija
49/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, ujonpuoleinen ja elämä vähän kolhinut. Hitaastilämpiävä, mutta kun pääsee keskustelemaan, niin pinnan alta löytyy paljon ajatuksia ja viisautta. Emme ole hirveästi tekemisissä, mutta mitään ongelmia ei ole, jos näemme toisemme.

Vierailija
50/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehelläni on ollut kolme avovaimoa ja kaksi aviovaimoa ennen mua, mutta kaikissa niissä on ollut sellaisia perustavanlaatuisia vikoja, että en kadehdi enkä ole mustis :) Mieskin on sanonut että oon hänen tähänastisista kumppaneista tasokkain ja myös hyvännäköisin."

Aika pitkään meni löytää se "tasokkain". Tuo, öh ... kohteliaisuus muuten kannatta ottaa niin, että minkä tasoinen tuo verrokkiporukka on. Kun ollut noita perustavan laatuisia vikojakin kaikissa. Ei ehkä parasta A-ryhmää.

Vierailija
51/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis mutta suunnattoman ilkeä ja taitava manipuloija. Haukkunut lasten isää jo vuosikaudet lapsille (erosta on jo 13 vuotta), mustamaalannut minuakin täysin ilman syytä. 

Tasapainoton, soitteli aikoinaan päivisin ja öisin, jos mieheni ei vastannut heti niin soitti kymmenen minuuttia putkeen. Asia oli usein niin tärkeää kuten että "lapsemme on kuulemma tulossa luoksesi syömään, joko olette sopineet ajan?" Siis "lapsi" 17-vuotias...

Niin ja on sillä tekotukka, tekokynnet, tekoripset, ruiskurusketus, laminaatit hampaissa ja silikonirinnat.. Ja yli 10v vanhempi lompakkoaviomies jonka kanssa lapsikin.

Mieheni on katkaissut välit exäänsä täysin kun lapset tulivat täysi-ikäisiksi. Huoh...! 

Vierailija
52/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt siellä 3 kertaa ja ohimennen nähty muutaman kerran. Aika puhelias kuten minäkin (ex ei tykännyt koska puhuin liikaa) tuskin osaa niin ilkeä olla mitä minä. 

Vierailija
53/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuului mun kaveriporukkaan kun mies ja jön seurustelivat. Mukava, taiteellinen, vähän räväkämpi kuin minä.

Exä on ilmeisesti nykyään mielisairas, en ole nähnyt häntä moneen vuoteen, mutta oli mieheen yhteydessä vuosi sitten ja vaati selvittämään jotain suhteen aikaisia epäselvyyksiä. Musta tuntuu että mun ja miehen mielikuvat exästä ovat tosi erilaisia, mun on paljon positiivisempi.

Vierailija
54/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 15:01"]

Varmaan ihan kiva nainen, mutta meillä on todella erilainen arvomaailma. Vaikka on mieheni lasten äiti, emme halua tutustua toisiimme.

[/quote]

Miten tiedät millainen arvomaailma miehesi lasten äidillä on, jos et ole edes tutustunut häneen?? Aika jännää, että olet tehnyt päätelmäsi toisen ihmisen kertoman mukaan... Toivottavasti ex-miehesi ja hänen ex-vaimonsa käsitys heistä yhdessä ja erikseen on samanlainen molempien mielestä.....

Vierailija
55/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt exiä, joten en ole mitään mieltä.

Vierailija
56/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:42"]

En ole koskaan nähnyt exiä, joten en ole mitään mieltä.

[/quote]

Tarkoitin siis etten ole nähnyt heitä koskaan "livenä" (ainoastaan kuvissa), joten en pysyt sanomaan mitä mieltä heistä olen.

Vierailija
57/100 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksukoipinen blondi, joka tykkää vaaleanpunaisesta ja pikkusievistä jutuista. Itsekeskeinen tyyppi, joka ei tunnu ymmärtävän sitä, että mies ei taustoista johtuen ihan oikeasti halua olla hänen kanssaan tekemisissä yhtään enempää kuin lasten takia on pakko.  

Vierailija
58/100 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän myös ne, joilla ei ole exästä mitään pahaa  sanottavaa saivat alapeukkua?

Vierailija
59/100 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 07:06"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:58"]

Miksi minulla ei ole mitään tarvetta ollut koskaan haukkua miehen exää? Eikä miehellä.Luulin, että aikuiset toimivat niin

[/quote]

Ööö...koska se exä ei ole hankaloittanut teidän elämäänne millään tavalla? 

[/quote]

Koska olen kypsä aikuinen, joka osaa myös asettaa itsensä exän rooliin. Enkä koe asemaani uhatuksi, luotan miesystävään. Kumpikaan ei sano pahaa toisen tai omista existä. En syytä yksipuolisesti toisen persoonaa tai ominaisuuksia erosta, vaan joskus elämässä tapahtuu ikäviä asioita. Kunnioitan toisen menneisyyttä, myös mies on nähnyt hänessä joskus kaunista ja hyvää

Vierailija
60/100 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 07:06"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:58"]

Miksi minulla ei ole mitään tarvetta ollut koskaan haukkua miehen exää? Eikä miehellä.Luulin, että aikuiset toimivat niin

[/quote]

Ööö...koska se exä ei ole hankaloittanut teidän elämäänne millään tavalla? 

[/quote]

Koska olen kypsä aikuinen, joka osaa myös asettaa itsensä exän rooliin. Enkä koe asemaani uhatuksi, luotan miesystävään. Kumpikaan ei sano pahaa toisen tai omista existä. En syytä yksipuolisesti toisen persoonaa tai ominaisuuksia erosta, vaan joskus elämässä tapahtuu ikäviä asioita. Kunnioitan toisen menneisyyttä, myös mies on nähnyt hänessä joskus kaunista ja hyvää

[/quote]

Ja tiedän myös omasta kokemuksesta, ettei ero koskaan ole helppo kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi