10kg pois!
auttakaa ja antakaa vinkkejä kuinka pystyn siihen! Paljonko pitää liikkua, ja mitä syön aina? Simppelisti tiedän että herkut pois, ja peruna/leipä/pasta täysin minimiin ja paljon kasviksiaja protskuja. Mutta voiko joku laihduttaneena kertoa miten siinä onnistuitte? Syömättä en voi olla alhaisten verensokereiden takia.
auttakaa pullamössötyttöä! :D
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 13:24"]eipä kannata ap heti teilata VHH-ruokavaliota, mun miehellä on kilpparin vajaatoiminta ja syödään VHH koko perhe, myös mun kaveri pystyi jättämään KOKONAAN diabetes lääkityksen syötyään reilu puolivuotta VHH mukaisesti, että kyllä se vaan kannattaisi kokeilla, lue kirja Antti Heikkilä: Diabeteksen hoito ruokavaliolla
Itse olen laihduttanut maaliskuusta -12kg näillä konstein LIIKKUMATTA KERTAAKAAN koska polvet on kuntoutettava ensin fysioterapialla
[/quote]
kakkostyypin diabetekseen voi päteä - ei ykköstyyppiin. Ykköstyypissä soleriarvot voi olla yli 30 vaikkei olisi syönyt kuin omenan.... joten ei siinä vhh ruokavalio auta, saati että insuliinia lopettaa pystyisi. :)
Annoskoot mulla on ollu normaalit, enemmän kyse on ruuan laadusta. En tiedä millä saan vatsan pysymään sen verran tyytyväisenä ja täytenä ettei tarvii napostella sitten laihdutuksen aikana mitään, jos perunan ja leicän vedän minimiin, kun niitä aina olen pääasiassa aterioilla syönyt.
Tänään aamu alotettu munilla ja raejuustolla ja parilla leivällä, välipalana omenaa ja päivälliselle on kanasalaatti - ilasta en vielä tiedä. Lounasta en tänään syönyt, otin siripiriä kun sokerit alkoi laskea ja nyt heti välipalan syön niin pärjää päivälliselle. Pyöräilylenkki tehty tänään, rauhallisella tahdilla ton kuumuuden vuoksi
ap
32 jatkaa, että VHH ei tarkoita että hiilarit vedetään nollaan, 72g/vrk on se raja, sen alla kun pysyy noudattaa VHH, kilpparipotilaille 50-70g riittää oikein hyvin, se on ihan puppua että jos on vajaatoiminta, tarvitsee satoja grammoja hiilaria päivässä, ei tosiaan. Ja myös diabeteksen hoito täällä suomen maassa on ihan päin persettä, hiilareita suositaan syömään, pumpataan sitten vaan insuliinia korjaamaan tilannetta...äly hoi, kannattaa uskaltaa tehdä päinvastoin mitä suositellaan, voit oikeasti parantua koko sairaudesta jos otat asiaksesi ja selvität ja hankit tietoa
T.32