Onko roikkuvat ylä- ja alaluomet pakko leikkauttaa?
Silmät näyttävät ihan eri parilta muun olemuksen kanssa ja vanhentavat älyttömästi, kun luomet ovat venähtäneet ja turvonneet. Pitäisikö antaa olla vai olisiko ne leikkautettava? En tekisi sitä mielestäni turhamaisuudesta, mutta silti jotenkin hävettää (ja pelottaa!) ajatus plastiikkakirurgille menemisestä. Olenkohan ihan tyhmä? En ole vielä edes mitenkään iäkäs ja tilanne vain huononee koko ajan.
Kommentit (6)
Tunnen vain olevani jo ulkonäköhaitta muillekin. ap
joo ei ole pakko leikkauttaa, laki sallii kansalaisille myös roikkuvat luomet
Ei mun mielestä. Itse olen todella nuorekas muuten, mutta luomet turvonneet ja roikkuvat. Olen myös miettinyt leikkauttamista, mutta sitten olen miettinyt kaikkia niitä hyväitsetuntoisia ja kauniita naisia, jotka eivät sorru moiseen, enkä haluakaan enää leikata.
Siinä on aina se riski, että näyttää leikatulta esim Tori Amos: http://www.forumiq.com/wp-content/uploads/2013/10/2012-Tori-Amos-Plastic-Surgery-Before-After.jpg
Ja kun näyttää leikatulta, niin se on kuin otsassa olisi leima "Olen huonoitsetuntoinen, ulkonäöstäni epävarma ja vanhenemista pelkäävä nainen" mikä antaa ihmisestä aika epämiellyttävän kuvan, vaikka henkilö muuten vaikuttaisi fiksulta.
Se ku ei korjauta pikku virheitään tekee ihmisestä hyväitsetuntoisen näköisen, varsinkin jos on muutenkin hyvännäköinen (heillä ulkonäkpaineet kovempia itsensä korjailuun).
Totta. Mutta kaikkihan ei näytä leikatulta... ap
ei kai niitä pakko ole, jos eivät silmien päälle valu ja estä näksemistä.