Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viekää ne KOIRAT POIS YLEISILTÄ uimarannoilta!!!

Vierailija
26.07.2014 |

Taas oli yksi perhe uittamassa koiraansa yleisellä uimarannalla, kun siellä käytiin uimassa. Emäntä kävi uittamassa koiraacjopa syvemmälläkin vedessä. :-/

Vaikka yleisillä rannoilla on koitakielto!!!!

Ihan vihaksi pistää! Jos koirallanne on kuuma näillä helteillä, laittakaa kotona vaikka pihalle joku uima-allas, mutta älkää tuoko niitä YLEISILLE uimarannoille!!! Sakottaa sellaisesta pitäisi!!!

KIITOS!!!

Kommentit (151)

Vierailija
121/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:00"]

Krhm.. Itseäni aina ihmetyttää, että jos keskustellaan koirien (oikeastaan niiden omistajan) aiheuttamasta häiriöstä, niin koiranomistajat vetoaa aina, että kyllä lapsetkin sotkee ja häiritsee. Lapset on ihmisiä. Koirat on eläimiä, elintasolemmikkejä. Toki molemmat pitää kasvattaa, mutta lapsilla on ihmisoikeudet, koirilla ei.

[/quote]

Onko kukaan täällä väittänyt, että koirilla on ihmisoikeudet?

Vierailija
122/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän sairas

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:00"]

Viimeksi osui "vahingossa" yhtä pikku räkyttäjää frisbee päähän, kyllä sattui.  Tämä YLEISELLÄ RANNALLA, että seuraavaksi tippuu joku isompi päähän rakille jos ei muuten tajua.

[/quote]

Mulle kävi samoin, mut lensi jonkun kakaran päähän :( Se oli vahinko..

[/quote]

Mäki kerran heitin vahingossa kivenmurikalla lasta päähän. Voi voi. Mitäs kuseksi julkisella rannalla niin että liukastuin.

Vierailija
124/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uitan koiraani, missä haluan. Buahaahaaa ja pidän irti pururadalla. Aivan oikein, jos puree sun kakaraas muahhhahaaaa

Vierailija
125/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:02"]Olen vähän sairas

AP

[/quote]

Aika paljonkin

Vierailija
126/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotten ihmetellään, miksi löytyy myrkkylihoja koirille...

Vierailija
127/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta voidaan tapella siitä, onko jokainen metsään tehty suksenjälki latu.

Vierailija
128/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sydämeen sattuu lukea tätä ketjua lapsellisena koiran omistajana. Me käydään kaikki sulassa sovussa Yyterissä uimassa, lapsetkin tykkää kun saa koiran kanssa touhuta.

Vierailija
129/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:00"]

Krhm.. Itseäni aina ihmetyttää, että jos keskustellaan koirien (oikeastaan niiden omistajan) aiheuttamasta häiriöstä, niin koiranomistajat vetoaa aina, että kyllä lapsetkin sotkee ja häiritsee. Lapset on ihmisiä. Koirat on eläimiä, elintasolemmikkejä. Toki molemmat pitää kasvattaa, mutta lapsilla on ihmisoikeudet, koirilla ei.

[/quote]

Onko kukaan täällä väittänyt, että koirilla on ihmisoikeudet?

[/quote]

Ei eksplisiittisesti, mutta implisiittisesti asetetaan koirat ihmisen asemaan vetoamalla, että kyllä ihmisetkin pissaavat ja kakkaavat luontoon ja kyllä ihmisetkin metelöi jne. Ihan niinkuin koira olisi siis samassa asemassa ihmisen kanssa. Tuo alituinen vertaaminen kertoo mielestäni jonkinlaisesta ajatusvääristymästä.

Onhan se selvä, että ihmiset sikailevat, tosi pahastikin. Ei sillä voi silti perustella sitä, miksi koirankin kanssa saa sikailla. Ihmisiä ei voi lopettaa vaikka ne purisi ihmistä. Koira pitää lopettaa jos se on vaarallinen ihmisille.

Ymmärrän, että lemmikki on omistajalleen rakas, mutta lemmikki ei ole sitä kaikille muille. Sen kun aina muistaisi niin luulen että konflikteja tulisi vähemmän. Tänäkin kesänä on puistoissa annettu koirien juosta irrallaan, siinä annetaan koiralle silloin samat oikeudet kuin ihmiselle. Ja loukkaannutaan ihan hirveästi, kun asiasta huomautetaan ihan ystävällisesti.

Vierailija
130/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuokaa vaa rekkunne rannoille. Minä varustaudun myrkytetyillä lihapalloilla ja tarjoilen ne nauraen typerille rakeille. Omistajat saavat myös.

Vierailija
131/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on psykopaatti.

Vierailija
132/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo. tykkään koirista tosi paljon mutta ei niitä uimarannalle saa tuoda. oltiin uimassa, lähellä oleva kultainen noutaja puri 3v poikaani jalkaan kun luuli sitä uimaleluksi, näin omistaja sille koiralle höpötti kun poika alkoi itkemään :/ en edes osannut sanoa niille mitään kun lohdutin lasta. ei tullut isoa jälkeä- mutta silti.....

Vierailija
133/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:07"]

Juu tuokaa vaa rekkunne rannoille. Minä varustaudun myrkytetyillä lihapalloilla ja tarjoilen ne nauraen typerille rakeille. Omistajat saavat myös.

[/quote]

Saako lapset?

Vierailija
134/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:39"]

Sillä koiralla on aika paljon kuumempi kuin sinulla, (luultavasti) vähemmän karvaisella ihmisellä. Jos se käy kahlaamassa siinä RANNAN VIERESSÄ tai jopa rannalla jos siinä ei ole ihmisiä, niin ONPA KAMALAA. Sillä koiralla on ihan helvetin kuuma, ihan oikeasti. Pistä itse turkki päälle ja hengaile 24/7 pari viikkoa. Ps. harva koira kusee tai paskoo järveen. Ennemmin se sinun kultamussukkasi sinne kusee kuin koira.

[/quote]

kuin minun suustani. Ja jos lapset kusee ja paskantaa sinne rannalle niin eiköhän koiranikin pääse sinne. Tosin ainut ero teillä ja minulla on että minä kerään paskani pois. Tosin koirani on vähän karvasempi yksilö joten tarkkana omistajana en vie koirani rannalle.

Vierailija
135/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitellaanpa, että on olemassa järvi, jossa on yleinen uimaranta. Se uimaranta ei ole koko järven ympärysmitan kokoinen. Järvessä on rantaa, joka ei siis ole yleistä uimarantaa. Miten vaikea se koiran uittaminen siinä sivussa on?

Minäkin alan pikku hiljaa tässä uskomaan, että tavallisen koiranomistajan älykkyys ei ole kovin kummoinen. http://www.vauva.fi/keskustelu/4222249/ketju/koiraihmisten_alykkyys

Vierailija
136/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:39"]

Sillä koiralla on aika paljon kuumempi kuin sinulla, (luultavasti) vähemmän karvaisella ihmisellä. Jos se käy kahlaamassa siinä RANNAN VIERESSÄ tai jopa rannalla jos siinä ei ole ihmisiä, niin ONPA KAMALAA. Sillä koiralla on ihan helvetin kuuma, ihan oikeasti. Pistä itse turkki päälle ja hengaile 24/7 pari viikkoa. Ps. harva koira kusee tai paskoo järveen. Ennemmin se sinun kultamussukkasi sinne kusee kuin koira.

[/quote]

kuin minun suustani. Ja jos lapset kusee ja paskantaa sinne rannalle niin eiköhän koiranikin pääse sinne. Tosin ainut ero teillä ja minulla on että minä kerään paskani pois. Tosin koirani on vähän karvasempi yksilö joten tarkkana omistajana en vie koirani rannalle.

[/quote]

Ainoa vaan, ettei lapsille ole samanlaista säädöstä, mitä koirille. Omalla vastuulla. Itse en veisi eläintäni tosiaan sinne, mihin se ei tervetullut ole...

Vierailija
137/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:09"]Kuvitellaanpa, että on olemassa järvi, jossa on yleinen uimaranta. Se uimaranta ei ole koko järven ympärysmitan kokoinen. Järvessä on rantaa, joka ei siis ole yleistä uimarantaa. Miten vaikea se koiran uittaminen siinä sivussa on?

Minäkin alan pikku hiljaa tässä uskomaan, että tavallisen koiranomistajan älykkyys ei ole kovin kummoinen. http://www.vauva.fi/keskustelu/4222249/ketju/koiraihmisten_alykkyys

[/quote]

Joidenkin koirattomien ihmisten mielestä jokainen ranta missä ui tai on joskus uinut, tai tulee joskus uimaan ihmisiä, on yleinen uimaranta, mihin ei ole koirilla asiaa.

Vierailija
138/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vaikeaa se on tälle uusosaamattomalle sukupolvelle tajuta, mitä YLEINEN RANTA tarkoittaa. Tyhmyys valitettavasti lisääntyy ja se on tämänkin yhteiskunnan loppu. 

Vierailija
139/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:18"]

Niin vaikeaa se on tälle uusosaamattomalle sukupolvelle tajuta, mitä YLEINEN RANTA tarkoittaa. Tyhmyys valitettavasti lisääntyy ja se on tämänkin yhteiskunnan loppu. 

[/quote]

Niin vaikeaa perehtyä siihen, mikä on oma vastuu koiranomistamisessa.

Vierailija
140/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen pahasti allerginen ja saan 10 min pahan astmakohtauksen koirasta niin en voisi suvaita ollenkaan koiraa uimarannalla lähelleni. Jos joku pölvästi joskus sinne koiransa tuo mun lähelleni niin saa kyllä palautetta saman tien ja ellei usko soitan poliisille. Niin se vaan on että mun terveyteni on rannalla tärkeämpi kuin sen koiran uimaan pääseminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi