Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viekää ne KOIRAT POIS YLEISILTÄ uimarannoilta!!!

Vierailija
26.07.2014 |

Taas oli yksi perhe uittamassa koiraansa yleisellä uimarannalla, kun siellä käytiin uimassa. Emäntä kävi uittamassa koiraacjopa syvemmälläkin vedessä. :-/

Vaikka yleisillä rannoilla on koitakielto!!!!

Ihan vihaksi pistää! Jos koirallanne on kuuma näillä helteillä, laittakaa kotona vaikka pihalle joku uima-allas, mutta älkää tuoko niitä YLEISILLE uimarannoille!!! Sakottaa sellaisesta pitäisi!!!

KIITOS!!!

Kommentit (151)

Vierailija
101/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:21"][/quote]

Jos et pidä koirista, pysy kotona. En minäkään voi kieltää sinua tulemasta rannalle vaikka vihaankin sinua koko sydämeni pohjasta.

[/quote]

Varmaan, jos pystyisit, mutta laki on yksiselitteinen. Ei koiria yleisille uimarannoille. Ihmiset saa olla :)

Enpäs pysykään kotona, vaan nimenomaan käyn yleisillä uimarannoilla ja jos koiria näen, poistatan ne sieltä välittömästi.

[/quote]

Mä poistattaisin sut saman tien sieltä rannalta, jos tulisit lähellekkin mun koiraa. Saatana sä et tätä maailmaa omista.

[/quote]

Vierailija
102/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ei saa olla uimarannoilla. Ties mitä bakteereja levittävät. Huolehtikaa koirista mutta kiertäkää kaukaa uimarannat ja lasten leikkipaikat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 16:57"]

Koiran uittaminen yleisellä uimarannalla on kielletty! Jokaisen koiranomistajan pitää se muistaa, meilläkin on koira, mutta ei koskaan mennä yleiselle uimarannalle. 

Poliisi paikalle vaan, on se kumma että voida sitä rakkia viedä muualle.

[/quote]  sulla on koira ja puhut rakista. Aika ristiriitaista. 

Vierailija
104/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei koiranomistajana ole mitään ongelmaa löytää rantoja, missä saa uittaa koiria. Sen sijaan joillain ihmisillä on vaikeuksia erottaa yleinen uimaranta ja ranta missä ihmiset käy uimassa.

Vierailija
105/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittakaa poliisit paikalle kun näette koirian uitettavan ihmisrannalla. Itse teen niin. 

Vierailija
106/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritteleppä tuo ihmisranta

Vierailija
107/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:33"]Soittakaa poliisit paikalle kun näette koirian uitettavan ihmisrannalla. Itse teen niin. 

[/quote]

Voi luoja mikä idiootti. Koiran vieminen yleiselle rannalle on kielletty. Läheskään kaikki rannat eivät ole yleisiä.

Vierailija
108/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kesäinen riidan aihe...

Onneksi näin omalla mökillä saa uida sekä lapset että koira yhtäaikaa.

Vierailija
109/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoinen avioliittolaki koirille!

Vierailija
110/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:33"]Soittakaa poliisit paikalle kun näette koirian uitettavan ihmisrannalla. Itse teen niin. 

[/quote]

Voi luoja mikä idiootti. Koiran vieminen yleiselle rannalle on kielletty. Läheskään kaikki rannat eivät ole yleisiä.

[/quote]

Aika ikävää, jos toisten huomiointi on niin minimissä, että noudatetaan vain lakia eikä yhtään enempää.

Koiranomistajille voi suosituilla "ihmisrannoilla", oli ne virallisesti yleisiä tai epävirallisesti yleisiä, ystävällisesti huomauttaa, voisiko sen koiran viedä syrjemmälle. Jos koiranomistaja on sitten niin moukka että laki on vähimmäistaso sen lemmikin kanssa eikä yhtään sen päälle voi muita huomioida, niin itse tekee lemmikilleen hallaa saamalla ihmisten asenteet koiria kohtaan negatiivisemmaksi.

Käsittääkseni erillisiä koirarantoja on kasvukeskuksissa ihan kivasti, luulisi että siellä olisi kaikkein hauskinta koiran kanssa.

Vierailija
111/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPSET POIS UIMARANNALTA!!! LAPSET KUSEE JA PASKOO VETEEN!!!

Vierailija
112/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:37"]

[/quote]

[/quote]

Aika ikävää, jos toisten huomiointi on niin minimissä, että noudatetaan vain lakia eikä yhtään enempää.

Koiranomistajille voi suosituilla "ihmisrannoilla", oli ne virallisesti yleisiä tai epävirallisesti yleisiä, ystävällisesti huomauttaa, voisiko sen koiran viedä syrjemmälle. Jos koiranomistaja on sitten niin moukka että laki on vähimmäistaso sen lemmikin kanssa eikä yhtään sen päälle voi muita huomioida, niin itse tekee lemmikilleen hallaa saamalla ihmisten asenteet koiria kohtaan negatiivisemmaksi.

Käsittääkseni erillisiä koirarantoja on kasvukeskuksissa ihan kivasti, luulisi että siellä olisi kaikkein hauskinta koiran kanssa.

[/quote]

Hohhoijaa.

Vierailija
113/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Siinäpäs huomautat. Itse ainakin uitan koiraani rannoilla vaikka siellä olisi ihmisiä, en tosin yleisillä. Ei muakaan kiinnostaisi katsella saatika kuunnella meluavia ja veteen kuseksivia pikkulapsia, en silti pyydä heitä poistumaan.

Vierailija
114/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:45"]

[/quote]

Ja sylkee ja kuolaa.

Vierailija
115/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:45"]

[/quote]

Ja sylkee ja kuolaa.

Vierailija
116/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minulla on koira, ja tiedän myös missä koiraa saa uittaa ja missä ei. Rakkien omistajat eivät tiedä. 

mikäs ristiriita siinä on? En mä muiden kakaroistakaan pidä, miksi sitten muiden piskeistä?

Vierailija
117/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:45"]

[/quote]

Ja sylkee ja kuolaa.

[/quote]

Ja rääkyy ja on rumia ja likaisia ja hyi. Ens kerralla kun nään kiljuvan läskin lapsen rannalla soitan poliisit. Mielenrauhan vaarantamista.

Vierailija
118/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi osui "vahingossa" yhtä pikku räkyttäjää frisbee päähän, kyllä sattui.  Tämä YLEISELLÄ RANNALLA, että seuraavaksi tippuu joku isompi päähän rakille jos ei muuten tajua.

Vierailija
119/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krhm.. Itseäni aina ihmetyttää, että jos keskustellaan koirien (oikeastaan niiden omistajan) aiheuttamasta häiriöstä, niin koiranomistajat vetoaa aina, että kyllä lapsetkin sotkee ja häiritsee. Lapset on ihmisiä. Koirat on eläimiä, elintasolemmikkejä. Toki molemmat pitää kasvattaa, mutta lapsilla on ihmisoikeudet, koirilla ei.

Vierailija
120/151 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:00"]

Viimeksi osui "vahingossa" yhtä pikku räkyttäjää frisbee päähän, kyllä sattui.  Tämä YLEISELLÄ RANNALLA, että seuraavaksi tippuu joku isompi päähän rakille jos ei muuten tajua.

[/quote]

Mulle kävi samoin, mut lensi jonkun kakaran päähän :( Se oli vahinko..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän