Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt hävettää!!!!!!!!!!

Vierailija
25.08.2006 |

Olin työhaastattelussa aiemmin päivällä. Olen kova jänittäjä ja maha oli ihan kipeenä jo aamusta. Päästin vahingossa rupsauksen ja haju oli aivan kaamea.

Häpeillen vastailin kysymyksiin siinä sitten, huomasivat aivan varmasti olin kaulasta myöten punainen kuin rapu.

tuskin saan työtä. ravintola-alan työ vielä, missä pitäs olla kovinkin hygieeninen.

Taidan sipasta pienet etukenot tään myötä

VITUN noloa!!!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheh, mäkin tuossa vähän aikaa sitten päästin virman bileissä karseet leijat. Häivyin vähin äänin seurueesta, kun haju ylsi omaan nenään. Jätin muut sit siihen hajupilveen seisoskelemaan. ;D

Vierailija
2/9 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelle vaan voi käydä noin.

esim. mulle gynellä. se vasta noloa oli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kovin hienokin paikka, tuskin mokoman pikkuasian takia hylätään.

Ps. Ainakin jäit mieleen jos ne .ylipäätään huomasivat koko rupsahdusta

Vierailija
4/9 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että jäit haastattelijoiden mieleen?

Vierailija
5/9 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/9 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinut tunnetaan ainaisesti nimellä

pierupirkko tai rupsureetta..

Vierailija
7/9 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kerran pihalla päästin ja naapurin nainen tuli jutteleen, SE haju oli kauhea, siis aivan järkyttävä. Lapsi oli onneksi vieressä. Sanoin siinä lapselle " voi taasko sinä pikkuinen olet kakannut? Lähdetäänpä vaihtaan vaippas." :)

Vierailija
8/9 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisesti muistan sen, kun soittelin yhteen koulutusalan firmaan ja kyselin paikkoja. Puhelu meni tosi hyvin ja lupailivat että juu, kova tarve on osaajista. Menin sitten haastatteluun, joka oli sellaisessa inhottavassa lasikopissa isossa aulamaisessa hallissa. En löytänyt ovea siihen pahuksen akvaarioon! Kiva, kun haastattelija katseli kuinka kiersin koppia ihan nolona. Tilanteen olis vielä voinut pelastaa kääntämällä juttu vitsiksi, mutten ole oikein sitä tyyppiä. Kumma juttu, kuinka ne avoimet paikat oli yhtäkkiä haihtunu savuna tuuleen ja palaamme asiaan jne. :p.

Vierailija
9/9 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelija kysyi saksaksi, että kerropa perheestäsi. Ja kerroin vanhemmat ja sisarukset ja jopa koirankin muistin mainita. Sitten haastattelija kysyi, eikös sulla ollut aviomieskin...

Jännitti ja oli jotenkin semmoinen kysymys, johon oli viimeksi vastannut lukiossa, ei silloin aviomiehiä ollut...

Sain kuitenkin työpaikan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi