Onko täällä niitä, joiden mielestä alkoholia juodaan vaan illalla ja yöllä?
Siis esimerkiksi kesälomalla mökillä järkevämpää on ottaa vaikka klo 12-21, samalla kun touhuaa jotain, syö jne. Miksi pitää ajoittaa juominen klo 18-02 ja olla aamulla kamalassa krapulassa.
Tämä siis heille jotka yleensä juo jotain humaltuakseen.
Kommentit (7)
Olen usein ihmetellyt ihan samaa, että miksi ihmeessä sitä viinaa pitäisi juoda myöhään illalla ja pikkutunneille asti väsyneenä ja sitten menee seuraavakin päivä krapuloissa pilalle.
Juominen pitisi aloittaa niin aikaisin että sen voisi lopettaa jo klo 18 ja mennä nukkumaan hyvissä ajoin, nukkua pitkät yöunet ja seuraavana aamuna olsi taas pirteä.
Minä juon mieluiten aamupäivällä ja päivällä valoisan aikaan. Iltariekkumisen jätän muille. Päiväkännejä ei voita mikään yöjuopottelu.
Tuntuu jotenkin väärältä juoda päivällä. En tiedä miksi.
Alkoholisti-isä usein ryyppäsi jo aamulla, jatkoi päivällä ja oli jo sammunut illalla, ehkä siksi.
Käytän työkaluja ja autoilen päiväsaikaan, tosin en juo mökillä koskaan alkoholia. Ajoitan alkoholin nauttimisen yleensä ilta-aikoihin, yleensä pienillä klubeilla joissa ei ole yhtään lasta näköpiirissä.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:32"]
Alkoholisti-isä usein ryyppäsi jo aamulla, jatkoi päivällä ja oli jo sammunut illalla, ehkä siksi.
[/quote]Joo, sehän on Suomessa yleisesti paheksuttavaa jos on käänissä iltapäivällä, saati sitten jos on kännissä jo aamupäivällä.
Kai tämä yöllä juominen perustuu siihen että suomalaiset on opettettu juomaan ikään kuin salaa, silloin kun kunnonväki, kuten omat vanhemmat, ovat jo nukkumassa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:43"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:32"]
[/quote]Joo, sehän on Suomessa yleisesti paheksuttavaa jos on käänissä iltapäivällä, saati sitten jos on kännissä jo aamupäivällä.
Kai tämä yöllä juominen perustuu siihen että suomalaiset on opettettu juomaan ikään kuin salaa, silloin kun kunnonväki, kuten omat vanhemmat, ovat jo nukkumassa.
[/quote] No kai jotain sellaista. Mä en todellakaan kehtaa juoda päivällä jossain terassilla paria sidukkaa ja tehdä loppupäivää normaaleja juttuja. Tuntuu että kaikki huomais että oon juonu vähänkin ja pelkästään jo ajatus ahdistaa. Hävettäis kauheasti.
Yleensä mä liikun päivällä autolla ja siksi otan vasta illalla.