Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaverin vauva

Vierailija
26.07.2014 |

Kaverini sai viikko sitten lapsen. Nyt jo lähti baariin dokaamaan. Aika aikaisin. Ei oikein ole mielestäni oikein. mieltä olette? Olenko kukkahattutäti.. :)

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse viikon jälkeen synnytyksestä olen kyennyt menemään vaan muutamia metrejä eteenpäin. Mutta vaikka olisinkin ollut kunnossa niin enpä lähtisi. Mahtaa olla nuori ihminen?

Vierailija
2/37 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos piipahtaa jossain drinkillä parilla niin olis ookoo. Hyvä virkistää itseään välillä. Mutta jos on kyseessä ihan pitkän kaavan känni-ilta niin ei oo kovin kivaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon ikäisen ehdottoman liian aikaista lähteä. 

Vierailija
4/37 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26v. 3 lapsen äiti. Ihan dokaamaan lähti. Mulla myös sama kuin 2. En päässyt kunnolla koiraa pissattamaan,kun sattui niin paljon. Ap

Vierailija
5/37 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono äiti. Yksikään täyspäinen äiti ei kaipaa baariin vastasyntyneen viereltä.

Vierailija
6/37 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin konttasin 2 viikkoa , vaikka en revennyt ollut..

Vierailija
7/37 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Olen kuullut hänen huutavan lapsilleen muutaman kerran puistossa, että"vitun kusipää, kusipäähuorat". Olen yrittänyt kysellä,että onko kaikki hyvin. Tämä on kuulemma hänen tapansa kommunikoida lastensa kanssa ja on kaikki hyvin. Pienemmästäkin on tehty ilmoituksia.

Vierailija
8/37 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä"äitejä" on paljon. Meilläkään yksi lähti festareihin ryyppää,lapsen ollessa 2 pv ikäinen

Vierailija
9/37 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin* korjaan

Vierailija
10/37 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 oli siis ap.

Vierailija
11/37 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:33"]

Huono äiti. Yksikään täyspäinen äiti ei kaipaa baariin vastasyntyneen viereltä.

[/quote]

No ei nyt ehkä huonoksi äidiksi voi sanoa. Jos vauva on hyvässä hoidossa ja äiti voi olla luottavaisin mielin niin miksei voi viettää omaa iltaa. 

t. 3

Vierailija
12/37 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 on myös ilman aivoja

Vierailija
13/37 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Drinkillä , parilla? Eikös vauvan kanssa pitää olla ihokontaktissa, imettää ja hoitaa sitä. Musta on todellakin epänormaalia, et joku halua päästä vauvan luota pois, melkein heti synnyttyä

Vierailija
14/37 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:47"]

12 on myös ilman aivoja

[/quote]

Onhan se omituista jos pitää ihan kännäämään lähteä vastasyntyneen viereltä. Siinä ei kuitenkaan sinänsä ole omituista jos haluaa lähteä jossain käväisemään. Sairasta syyllistää äitiä jos hän haluaa omaakin aikaa välillä. Ja puhun nyt lyhyistä ajoista.

Vierailija
15/37 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vastasyntynyt on "hyvässä hoidossa"? Sellaista ei ole! Vastasyntynyt  haistaa, maistaa ja tuntee kehollaan vain äidin. Luulisi Suomessa olevan sen verran koulutettua väkeä, että KAIKKIEN perussivistykseen kuuluisi, että vastasyntynyt luulee olevansa osa äitiä ja kokee tulevansa hylätyksi kun äitiä ei ole lähellä. Peruspsykologiaa ja biologiaa.

Tottakai on hyvä, että lapsella on mahdollisimman paljon rakastavia ihmisiä ympärillään, mutta ymmärtämään muita ihmisiä vauva oppii vasta paljon myöhemmin.

Vierailija
16/37 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä äitejä on niin moneen junaan. Se on huomattu.

Vierailija
17/37 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaakin aikaa?? Sitä ois ajatellut ennen lapsen tekoa .

Ois voinut kutsua kaverin kylään ja keittänyt kahvia. Ite en ole päästänyt 2 viikkoon ketään meille.

Vierailija
18/37 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kauhistelijat ja jeesustelijat puuttuisitte vasta jos on oikeita ongelmia. Se ei kuulu teille miten muiden perheissä vanhemmat järjestävät ajankäyttöään. Lapsi ei välttämättä ole heitteillä vaikka vanhempi kotoa poistuukin hetkeksi.

Vierailija
19/37 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:42"]Totta. Olen kuullut hänen huutavan lapsilleen muutaman kerran puistossa, että"vitun kusipää, kusipäähuorat". Olen yrittänyt kysellä,että onko kaikki hyvin. Tämä on kuulemma hänen tapansa kommunikoida lastensa kanssa ja on kaikki hyvin. Pienemmästäkin on tehty ilmoituksia.

[/quote]

Kuka äiti puhuu lapselleen noin??!! Ihan sairasta tekstiä.

Vierailija
20/37 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti sun kaveri vai joku tuttava? En kyllä itse viettäisi aikaani ihmisen kanssa, joka huorittelee lapsiaan (tai ketään muutakaan.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi