Te, joilla ei ole koronakoiraa eikä koronavauvaa, mitä muuta teille on hankittu koska korona-aika?
Kommentit (509)
Hyvät äänentoistolaitteet ja uusi, isompi ruutu. Design-huonekaluja. Kumpikaan ei kuitenkaan ole ollut etätöissä pitkiä aikoja. Ostoksia on tehty, koska ei olla matkusteltu ja viety suuria summia rahaa etelään.
Trumpetinsoittotaito. Harjoitusaika huomioiden olen hyvässä vauheessa.
Vierailija kirjoitti:
Lisää mahaa.
Just noin
Ymmärrän, että koiran voi hankki.
Mutta vauvan hankkimista en ymmärrä.
Vauvan tekoa voi yrittää ja hyvällä onnella yritys palkitaan, mutta ei kyse ole mitenkään vauvan hankkimisesta.
Se kun kuulostaa lähinnä laittomalta adoptiobisnekseltä, jossa vauva käytännössä ostetaan epämääräiseltä välittäjältä.
En mitään. Olin hysteerikkojen keskellä ainoa selväjärkinen joka ei kytännyt muiden terveystietoja,maskin tai käsidesin käyttöä. Sain hullun leiman nyt samat ihmiset käyttäytyy kuin ei mitään. Vaadin anteeksipyyntöä mutta nämä hallituksen aivopestyt särkynuket suuttuu kun vaatii oikeutta.
Mulla oli korona-aikana kombuchaharrastus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin koronast huolissani noin 12-tuntia, kunnes tajusin että siinä ei ole mitään pelättävää, se ei ole pandemia, eli kuolemaa aiheuttava sairaus joka tappaa suurimman osa sairastujistaan, kuten paiserutto - vaan se on ylätiehengitys-infektio.
Yksi rokote piti ottaa kun olen sairaalassa töissä, toista en ota.
Enkä kuudetta, seitsemättä...
Korona tappaa edelleen ympäri maailmaa. Tuollaiset ylimieliset kommentit ovat isku vasten jokaisen uhrin omaisten kasvoja.
Älä viitsi leikkiä tekopyhää että olisit huolissasi muiden ihmisten terveydestä ja hyvinvoinnista. Sitä moni teki korona aikaan ja tekopyhyys paistoi läpi. Ps korona ei ole tappava ainoastaan ne rokotteet.
Oliko se eilen kun oli jossain juttua korona-autosta. Mietin että MITÄ ihmettä. Mietin otsikkoa lukiessa että onko se joku menopeli joka kulkiessaan tartuttaa tautia, vai mitä.
No utelias kun olen niin tottakai piti lukea ko. artikkeli. Vahingossa ostettu Covid-auto voi olla ikävä yllätys.
Tässäpä se teillekin, olkaa hyvät
https://www.is.fi/autot/art-2000010545317.html
Kaikki hankittu jo ennen koronaa
Paitsi ehkä yksi kissa lisää,mutta siihen ei korona vaikuttanut mitenkään
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Olin hysteerikkojen keskellä ainoa selväjärkinen joka ei kytännyt muiden terveystietoja,maskin tai käsidesin käyttöä. Sain hullun leiman nyt samat ihmiset käyttäytyy kuin ei mitään. Vaadin anteeksipyyntöä mutta nämä hallituksen aivopestyt särkynuket suuttuu kun vaatii oikeutta.
😂🤣 Voi .voi, onpa rankkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin koronast huolissani noin 12-tuntia, kunnes tajusin että siinä ei ole mitään pelättävää, se ei ole pandemia, eli kuolemaa aiheuttava sairaus joka tappaa suurimman osa sairastujistaan, kuten paiserutto - vaan se on ylätiehengitys-infektio.
Yksi rokote piti ottaa kun olen sairaalassa töissä, toista en ota.
Enkä kuudetta, seitsemättä...
Korona tappaa edelleen ympäri maailmaa. Tuollaiset ylimieliset kommentit ovat isku vasten jokaisen uhrin omaisten kasvoja.
Älä viitsi leikkiä tekopyhää että olisit huolissasi muiden ihmisten terveydestä ja hyvinvoinnista. Sitä moni teki korona aikaan ja tekopyhyys paistoi läpi. Ps korona ei ole tappava ainoastaan ne rokotteet.
Elät siis harhassa 😕
Koronakarvat. Tukka kasvoi pitkäksi.
Minä hankin korona Fleshlightin kun ei uskaltanut naisessa käydä.
Taneli
Vierailija kirjoitti:
Koronakarvat. Tukka kasvoi pitkäksi.
Mulla oli koronablondaus. Vaalensin siis kotona, kun kampaamot oli kiinni, tai olisi pitänyt olla joku maski siellä, raitojen sijaan. Nyt ne on onneksi kasvaneet pois.
Noin käy, jos ei nuku.