Te, joilla ei ole koronakoiraa eikä koronavauvaa, mitä muuta teille on hankittu koska korona-aika?
Kommentit (509)
Auto, grilli, terassi, telkkari, sähköpöytä, sohva tuli näin nopeasti mieleen 😂
koronaburnout.
neljään kertaan pakkosiirretty uuteen työhön joihin osaan ei ollut todellakaan riittävää sen alan osaamista. Töihin pakottaminen jonka takia lapsen etäkoulunkäynti meni aivan penkin alle kun en pystynyt olemaan auttamassa. perutut lomapäivät joita sai pitää sitten muutaman päivän kerrallaan, ihan turha kuvitella että jotenkin olisi rentoutunut tai palautunut. Töistä saadun koronan pitkäaikaisoireet jotka ei vaan lähde pois. Nyt olen ihan loppu, lapsi lastensuojelun asiakas ja minä sairauslomalla.
Vähän viihde elektroniikkaa mutta suurimmaksi osaksi olen säästänyt
Ulkoporeallas pihallemme kesällä 2020. Itse hain AMK opintoihin ja aloitin opiskelun työn ohessa tammikuussa 2021 :) En usko, että kumpaakaan näistä olisi tapahtunut ilman koronaa, varsinkaan opintojen aloittamista.
Omakotitalo. Ihanaa touhuta puutarhassa! Kun muutettiin PK-seudun ulkopuolelle, tilaa riittää ja lompakkokin kiittää!
Meille kyllä tuli koira korona-aikaan, mutta se ei ole koronakoira, vaan pitkän harkinnan tulos. Vanha koira kuoli ennen pandemian alkua.
Hankittiin kolmaskin pakastin. On ollut aikaa tehdä ruokia pakkaseen ja kerätä satoa talteen.
vtusti marimekkoa ja säästötilille rahaa
Mikä ihmeen korona. On menny kyllä ohi kokonaan
Oireeton korona tuli. Paha tauti ku ei huomaa sitä. Voi kuolla oireettomasti.
Hankin tutkinnon. Mitään ei voinut tehdä, mihinkään ei voinut mennä, paikat kiinni tai rajoitetusti auki. Tuli sitten kirjoiteltua esseitä ja tentittyä aineita iltaisin töiden jälkeen. Tutkinto on nyt valmis😊 Yllätti vähän itsenikin.
Kiloja tuli lisää.
2020-2021 jouduin lopettamaan 2 koiraani.
Auto hajos 2021 elokuussa niin ettei ole nyt autoakaan.
Eli enempi olen joutunut luopumaan.
Suoratoistopalveluja on mies hommaillut kotona käkkiessä. Itsekin sitten tullut katsoneeksi jopa F1:stä ;o Minä ostin uudet collegehousut ja uudet leggingsit sohvalla istumista varten.
En hankkinut mitään. Opiskelu meni päin veetä.
Hankittiin velattomuus.
Kun rahaa ei oikein kulunut matkoihin ym. maksoimme lainat pois.
Koronaläskit ja näitä tässä rasvailen kaiket päivät.
Vierailija kirjoitti:
Hankittiin kolmaskin pakastin. On ollut aikaa tehdä ruokia pakkaseen ja kerätä satoa talteen.
Eihän ruoka pakastimessakaan loputtomiin säily, joten turha niitä on varastoida, jos niitä ei koskaan käytä.
Anoppivainaan jäljiltä taisi mennä pari arkkupastimellista hävikkiin, kun pakasteet oli vuosia ja osa vuosikymmeniä vanhoja.
Uusi pyörä siis koronapyörä