Te, joilla ei ole koronakoiraa eikä koronavauvaa, mitä muuta teille on hankittu koska korona-aika?
Kommentit (509)
Hankin kotivaran ja vahvistan immuniteettiani luontaisin menetelmin.,koska tämä "hulluus" ei lopu vielä piiitkään aikaan.
Korona-aikana sain hankittua itselleni alkoholismin, kalliiksi sekin tuli !
Vierailija kirjoitti:
Psykoosi kirjoitti:
Mikä ihmeen korona. On menny kyllä ohi kokonaan
Ohi? Just povattiin uutta aaltoa, joten varmaan osuu kohta sinunkin kohdalle.
Tulkoon vaan, mulla oli cortsu. Kurkku kipeä ja pikku kuume 3pv saigoni duunista ja se oli siinä !
Olin koronast huolissani noin 12-tuntia, kunnes tajusin että siinä ei ole mitään pelättävää, se ei ole pandemia, eli kuolemaa aiheuttava sairaus joka tappaa suurimman osa sairastujistaan, kuten paiserutto - vaan se on ylätiehengitys-infektio.
Yksi rokote piti ottaa kun olen sairaalassa töissä, toista en ota.
Enkä kuudetta, seitsemättä...
seois tuo koronamersu tosijjaan.
ei oo vuokraan ennää varaa mutta ompa mersussa mukava nukkuva nahkapenkillä piereskellen kun vepasto pittää iliman lempeenä.
Hankin koiran tammikuussa 2020 niin ei sitten koronan ainaka tarvinnut enää mitään
Koronakiloja ja koronavelkaa ja edellisten takia koronamasennusta.
Läskejä, maskeja, enemmän vapaa-aikaa ja itsellistä elämää. Ruokatilauksia ja muita ostoja netistä kotiinkuljetuksella. Rauhaa ja rakkautta. Ennenkaikkea kotirauhaa jatkuvilta ramppaajilta, nyt hyvällä syyllä. Joulurauhakin oli auvoisa.
Hankin yhden koronakissan lisää. Myös tein koronamuuton ulkomaille ja aloitin suhteen 15 vuotta nuoremman miehen kanssa heti, kun liikkumisrajoitteet loppuivat. Laihdutin. Ihan hyviä koronahankintoja.
Uusi tyttöystävä, perutut häät, paljon hoidonpuuteeseen kuolleita sukulaisia ystäviä. yhdelläkään ei ollut koronaa mutta asuivat hoivakodeissa ja tietenkään vierailuja ei sallittu. Nyt ex vaatii osuutta omaisuudestani,uhkaa oikeustoimilla, mutta uhkailkoon,ei meillä suomessa oikeus toimi kuin amerkkalais sarjoissa. Emme olleet naimisissa ja virallisesti asuimme eri osoiteissa.(Hänen kela etuuksin takia ) Ihan hyvin menee, mutta menköön.
Playstation 5, isompi tv eli 65", kasasin uuden PC:n, etätyökokemusta...
Hankittiin korona-avioero. Ei sitä puolisoa jaksa 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Olin koronast huolissani noin 12-tuntia, kunnes tajusin että siinä ei ole mitään pelättävää, se ei ole pandemia, eli kuolemaa aiheuttava sairaus joka tappaa suurimman osa sairastujistaan, kuten paiserutto - vaan se on ylätiehengitys-infektio.
Yksi rokote piti ottaa kun olen sairaalassa töissä, toista en ota.
Enkä kuudetta, seitsemättä...
Korona tappaa edelleen ympäri maailmaa. Tuollaiset ylimieliset kommentit ovat isku vasten jokaisen uhrin omaisten kasvoja.
Ostin kaktuksen, mutta se kuoli. Varmaan koronaan. Naistyökaverini tosin väitti että minä tapoin sen kun en kastellut sitä. Mikä daiju ei ne aavikollakaan mitään vettä saa.
Itsetunto, uusi elämä, ja uusi kroppa laihdutin ja pistin itseni kuntoon. Nyt elämä kukoistaa.
Ohi? Just povattiin uutta aaltoa, joten varmaan osuu kohta sinunkin kohdalle.