Te, joilla ei ole koronakoiraa eikä koronavauvaa, mitä muuta teille on hankittu koska korona-aika?
Kommentit (509)
Ei ehkä ihan koronan takia, mutta tehokas sähköpyörä kuntoiluun polvileikkauksen jälkeen ja virkistykseen
Pieni maatila - ja kaksi koronavauvaa! Tosin vauvat oli toivottuja jo paljon ennen koronaa.
Ostin kitaran kun korona alkoi, koska oli enemmän luppoaikaa. En osaa soittaa sitä vieläkään.
Mä innostuin päivittäisistä kävelyistä, joten hankin hieman kalliimmat töppöset reissuilleni. Tavoitteeksi laitoin, että josko 20min tulisi käveltyä päivittäin ja meni siihen että väh. Viiden kilsan lenkkejä tulee vedettyä väh joka toinen päivä
Me ostettiin vaimon kanssa just jätskit.
Koronaläskit tuli hankittua, nyt niitä yritän lenkkeillä pois.
Koronamökki ihan suunnittelematta ostettiin. Paikka on hieno, mutta kaukana, ja mökissä riittää remontoitavaa...
Kesämökki. Päätettiin rakentaa miehen kanssa ekana koronakesänä. Oltiin silloin molemmat alle 30-vuotiaita vastasyntyneen vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Isompi koti uudella alueella missä sauna
Alueella missä sauna ... Minä luulin että joka alueella on saunoja
Maalaisjärkeä. Olin ennen vähän sellainen silmät ummessa kulkeva. Korona avasi silmät esim. kuinka media hallitsee ihmisiä, kuinka poliitikot tekevät kaikesta poliittista ja miten herkästi ihmiset on ohjailtavissa. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Työhuone. Ylimääräinen makuuhuone muutettiin mun työhuoneeksi. Sähköpöytä, kunnon työtuoli yms. Jäin aivan pysyvästi etätöihin. Muutaman kuukauden välein pitää käydä toimistolla uusimassa lisenssit, mutta muuten saan olla kotona.
Uusi kiva ja "halpa" harrastus (viski).
Koronamökki. Tai mökki tuli minulle perintönä ennen koronaa, mutta koronan ansiosta sitä on remontoitu.
Pahentunut alkoholiriippuvuus, koska etätyöt. Ei tartte olla ajokunnossa aamulla, riittää ettei puhe puuroudu aamupalavereissa...