Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko olla ottamatta tatuointeja, jotka näyttävät mustelmilta?

Vierailija
26.07.2014 |

Siellä sun täällä kehoa nyrkin kokoisi räpellyksiä, jotka eivät istu muodoiltaankaan ympäristöönsä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:45"]

Mä en ymmärrä näitä ihmisiä joita voi oikeasti niin paljon ottaa päähän ihmisten tatuoinnit ja niiden otto, että pitää ihan tehdä aiheesta aloituksia mammapalstoille :D 

[/quote]

En ole aloittaja, mutta omasta puolestani voin sanoa ettei mua ollenkaan ota päähän toisten ihmisten tatuoinnit. Ne on musta vaan kertakaikkiaan karmean ja halvan näköisiä.

[/quote]

Tämä aloitus ja sun kommentti on karmeaa käytöstä. Oletko koskaan kuullut että tatskattu ihminen haukkuisi tatskaamatonta tyyliin "että onpa karmeen näköstä kun sulla ei oo mustetta. kyllä mua hävettäis olla noin ruma"? No et ole. Sun ja aloittajan kaltaiset ihmiset olette vaan noloja ja suvaitsemattomia :D 

[/quote]

Mielestäni se olisi karmeaa käytöstä, että sanoisin jollekin yksittäiselle henkilölle, että olet ruma kun sinulla on tatuointeja. Sen sijaan yleisellä tasolla voi todeta, että tatuoinnit eivät ole mielestäni kauniita/ovat rumia tms. Varsinki kun tatuointi ei ole mikään synnynnäinen ominaisuus. Vastaavasti voi sanoa inhoavansa vaikka legginsejä, eikä sekään ole mikään henkilökohtainen loukkaus.

Itse olet nolo kun tuollaisia kirjoittelet!

[/quote]

Ei legginssejä ja tatuointeja voi verrata :D Mutta katsos kun ne tatuoinnit on itse valittu, ihan niinkuin sinäkin ilmeisesti olet valinnut olla ottamatta niitä. Ja se valinta ei muille kuulu. Samoin kuin sinä valitset itse hiustenvärisi, pitäisikö minun tässä sanoa että kaikki joilla on samanväriset hiukset kuin sillä näyttää ihan kamalalta? No enpä sano. Mutta kirjoituksesi perusteella voin sanoa että sinä olet todella suvaitsematon ja paska ihminen.

[/quote]

Legginsejä ja tatuointeja voi verrata siinä mielessä, että molemmat ovat ulkonäköön liittyviä valintoja. Samoin hiusten värjääminen.

Kirjoituksestasi ei voi vetää muuta johtopäätöstä kuin sen, että mielestäsi kaikki, jotka eivät pidä tatuoinneista, ovat suvaitsemattomia ja paskoja ihmisiä.

[/quote]

Ei vaan ihmiset jotka eivät kunnioita muiden ulkonäköön liittyviä valintoja ovat mielestäni suvaitsemattomia ja paskoja ihmisiä. 

Vierailija
22/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä ihmisiä joita voi oikeasti niin paljon ottaa päähän ihmisten tatuoinnit ja niiden otto, että pitää ihan tehdä aiheesta aloituksia mammapalstoille :D 

[/quote]

En ole aloittaja, mutta omasta puolestani voin sanoa ettei mua ollenkaan ota päähän toisten ihmisten tatuoinnit. Ne on musta vaan kertakaikkiaan karmean ja halvan näköisiä.

[/quote]

Tämä aloitus ja sun kommentti on karmeaa käytöstä. Oletko koskaan kuullut että tatskattu ihminen haukkuisi tatskaamatonta tyyliin "että onpa karmeen näköstä kun sulla ei oo mustetta. kyllä mua hävettäis olla noin ruma"? No et ole. Sun ja aloittajan kaltaiset ihmiset olette vaan noloja ja suvaitsemattomia :D 

[/quote]

Tuo linkki jossa oli kuvia kamalista tatuoinneista, niin on hyvä esimerkki idiootteista jotka tatuointeja ottavat. Lopputuloksesta ei tiedä koskaan ennen kuin se kuva on iholla ja tuollaisia aivan helvetin rumia kuvia sitten kannetaan loppuelämä.

Erityisen kamalia oli ne ihmisistä tehdyt potretit, yksikään ei edes näyttänyt sille mitä malli, juu mammat, takokaa ihollenne kauniita kuvia lapsistanne ja kirjailkaa kauniita tekstejä, vitun typerykset! Heikkkoitsetuntoiset yrittävät pönkittää itsetuntoaan tatuoinneilla ja tosiasiassa osoitatte vain sen oman luuseriutenne muille. Tatuoidut ovat järjestään rumia, muutoin kauniskin ihminen muuttuu vastenmieliseksi katsella tatuointien kera!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 13:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tuo linkki jossa oli kuvia kamalista tatuoinneista, niin on hyvä esimerkki idiootteista jotka tatuointeja ottavat. Lopputuloksesta ei tiedä koskaan ennen kuin se kuva on iholla ja tuollaisia aivan helvetin rumia kuvia sitten kannetaan loppuelämä.

Erityisen kamalia oli ne ihmisistä tehdyt potretit, yksikään ei edes näyttänyt sille mitä malli, juu mammat, takokaa ihollenne kauniita kuvia lapsistanne ja kirjailkaa kauniita tekstejä, vitun typerykset! Heikkkoitsetuntoiset yrittävät pönkittää itsetuntoaan tatuoinneilla ja tosiasiassa osoitatte vain sen oman luuseriutenne muille. Tatuoidut ovat järjestään rumia, muutoin kauniskin ihminen muuttuu vastenmieliseksi katsella tatuointien kera!

[/quote]

Ja tuollainen asenne rumentaa kauneimmankin ihmisen. Voin kertoa että perheesi ja lähipiirisi häpeäisi sua jos tietäisi mitä kirjoittelet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi