Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko olla ottamatta tatuointeja, jotka näyttävät mustelmilta?

Vierailija
26.07.2014 |

Siellä sun täällä kehoa nyrkin kokoisi räpellyksiä, jotka eivät istu muodoiltaankaan ympäristöönsä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muut eivät saa ottaa jos et ite tykkää?

Vierailija
2/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko AP hommata oman elämän ja antaa muiden ottaa juuri sellaisia tatuointeja mitä haluavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitteko olla valittamatta siitä, mitä toiset tekee itselleen?

Vierailija
4/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee helposti mustelmia, ja näin kesällä osa niistä on tietysti näkösällä. Olen kauhuissani että ihmiset ehkä luulevat niitä tatskoiksi, yök!

Vierailija
5/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos tykkää

Vierailija
6/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit eivät monellekan ole kaunistus. Pakolliset estetetiikan opinnot ennen tatuoinnin ottamista? 

Vierailija
7/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mustelmakammo? Hassu pyyntö kyllä. Itse en ole kyllä tatuoitu enkä minäkään ymmärrä miksi joku ottaa mustelman näköisiä tatskoja, jos monia muitakaan tuherruksia.

Vierailija
8/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on elämä ilman tatuoiteja. Olen kohta harvinaisuus!

Vierailija
9/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei voida, mutta älä sä ota. Jos oikein ahdistaa laita silmät kiinni.

Vierailija
10/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai better yet: voisitteko olla ottamatta tatuointeja. Eivät ole mitään kaunistuksia.

Vierailija
11/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä ihmisiä joita voi oikeasti niin paljon ottaa päähän ihmisten tatuoinnit ja niiden otto, että pitää ihan tehdä aiheesta aloituksia mammapalstoille :D 

Vierailija
12/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:45"]

Mä en ymmärrä näitä ihmisiä joita voi oikeasti niin paljon ottaa päähän ihmisten tatuoinnit ja niiden otto, että pitää ihan tehdä aiheesta aloituksia mammapalstoille :D 

[/quote]

En ole aloittaja, mutta omasta puolestani voin sanoa ettei mua ollenkaan ota päähän toisten ihmisten tatuoinnit. Ne on musta vaan kertakaikkiaan karmean ja halvan näköisiä.

Vierailija
13/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mustelmakammoa. Onneksi. En pidä tatuoinneista niin paljoa, että sellaisen hankkisin. En halua myöskään ottaa mahdollisesti allergiaa aiheuttavia väriaineita kehooni.

Muistan naisen, jolla oli selässä tatuointuna kiva lintuparvi. Se oli sijoiteltuna niin elävästi, että lapaluiden liikkuessa näytti aivan kuin ne olisivat räpytelleet siipiään.

Kävelin eilen helteessä kaupungilla. Näin liian monta nyrkin kokoista räpellystä. Moni oli hankkinut niitä useamman. Päätös sijoittelusta taisi olla varsin sattumanvarainen? Muotokielikin uupui.  Varsinkin pyöreähköt tatuoinnit näyttävät kauempaa tarkastellen mustelmilta. Älkää nyt ainakaan hankkiko mitään halvalla! Poistaminen maksaa...

ap

Vierailija
14/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]No voihan niitä vapaasti täällä ihmetellä ja naureskella, mutta tämän aloituksen sanamuoto nyt on kummallinen. Toisaalta kyllä taitaa joskus se lopputulos tulla vähän yllärinä sille tatskan ottajallekin.

http://www.refinedguy.com/2012/12/04/50-truly-awful-tattoos/

Vierailija
15/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:49"]

[/quote]

En ole aloittaja, mutta omasta puolestani voin sanoa ettei mua ollenkaan ota päähän toisten ihmisten tatuoinnit. Ne on musta vaan kertakaikkiaan karmean ja halvan näköisiä.

[/quote]

Tämä aloitus ja sun kommentti on karmeaa käytöstä. Oletko koskaan kuullut että tatskattu ihminen haukkuisi tatskaamatonta tyyliin "että onpa karmeen näköstä kun sulla ei oo mustetta. kyllä mua hävettäis olla noin ruma"? No et ole. Sun ja aloittajan kaltaiset ihmiset olette vaan noloja ja suvaitsemattomia :D 

Vierailija
16/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on n. 15 vuotta sitten otettu tatska käsivarressa. Näin vuosien myötä se on tietenkin hieman "kulahtanut", alkuperäiset musteet levinneet (=oma nahkani venynyt haha). Jo hieman höperehtivä äitini jaksaa aina päivitellä: hakkaako se sun mies sinua, kun siulla on kädessä tuollainen kamala mustelma.

Tämä-tarina-on-tosi

Vierailija
17/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:59"]

[/quote]

[/quote]

Tämä aloitus ja sun kommentti on karmeaa käytöstä. Oletko koskaan kuullut että tatskattu ihminen haukkuisi tatskaamatonta tyyliin "että onpa karmeen näköstä kun sulla ei oo mustetta. kyllä mua hävettäis olla noin ruma"? No et ole. Sun ja aloittajan kaltaiset ihmiset olette vaan noloja ja suvaitsemattomia :D 

[/quote]

Mielestäni se olisi karmeaa käytöstä, että sanoisin jollekin yksittäiselle henkilölle, että olet ruma kun sinulla on tatuointeja. Sen sijaan yleisellä tasolla voi todeta, että tatuoinnit eivät ole mielestäni kauniita/ovat rumia tms. Varsinki kun tatuointi ei ole mikään synnynnäinen ominaisuus. Vastaavasti voi sanoa inhoavansa vaikka legginsejä, eikä sekään ole mikään henkilökohtainen loukkaus.

Itse olet nolo kun tuollaisia kirjoittelet!

Vierailija
18/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 13:05"]

Itselläni on n. 15 vuotta sitten otettu tatska käsivarressa. Näin vuosien myötä se on tietenkin hieman "kulahtanut", alkuperäiset musteet levinneet (=oma nahkani venynyt haha). Jo hieman höperehtivä äitini jaksaa aina päivitellä: hakkaako se sun mies sinua, kun siulla on kädessä tuollainen kamala mustelma.

Tämä-tarina-on-tosi

[/quote]

Tämänkin takia kandee pidättäytyä tatskojen ottamisesta!

Vierailija
19/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mielestäni se olisi karmeaa käytöstä, että sanoisin jollekin yksittäiselle henkilölle, että olet ruma kun sinulla on tatuointeja. Sen sijaan yleisellä tasolla voi todeta, että tatuoinnit eivät ole mielestäni kauniita/ovat rumia tms. Varsinki kun tatuointi ei ole mikään synnynnäinen ominaisuus. Vastaavasti voi sanoa inhoavansa vaikka legginsejä, eikä sekään ole mikään henkilökohtainen loukkaus.

[/quote]

Ei legginssejä ja tatuointeja voi verrata :D Mutta katsos kun ne tatuoinnit on itse valittu, ihan niinkuin sinäkin ilmeisesti olet valinnut olla ottamatta niitä. Ja se valinta ei muille kuulu. Samoin kuin sinä valitset itse hiustenvärisi, pitäisikö minun tässä sanoa että kaikki joilla on samanväriset hiukset kuin sillä näyttää ihan kamalalta? No enpä sano. Mutta kirjoituksesi perusteella voin sanoa että sinä olet todella suvaitsematon ja paska ihminen.

Vierailija
20/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 13:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei legginssejä ja tatuointeja voi verrata :D Mutta katsos kun ne tatuoinnit on itse valittu, ihan niinkuin sinäkin ilmeisesti olet valinnut olla ottamatta niitä. Ja se valinta ei muille kuulu. Samoin kuin sinä valitset itse hiustenvärisi, pitäisikö minun tässä sanoa että kaikki joilla on samanväriset hiukset kuin sillä näyttää ihan kamalalta? No enpä sano. Mutta kirjoituksesi perusteella voin sanoa että sinä olet todella suvaitsematon ja paska ihminen.

[/quote]

Legginsejä ja tatuointeja voi verrata siinä mielessä, että molemmat ovat ulkonäköön liittyviä valintoja. Samoin hiusten värjääminen.

Kirjoituksestasi ei voi vetää muuta johtopäätöstä kuin sen, että mielestäsi kaikki, jotka eivät pidä tatuoinneista, ovat suvaitsemattomia ja paskoja ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi