Mä olen niin kyllästynyt miehiin
Mä olen ollut vuosia sinkku ja pitkän "hiljaisen" kauden jälkeen päätin taas aktivoitua miesrintamalla. Ei ois kannattanut. Ihan ihme säätöä ja pelaamista, eikä mitään todellista.
Netissä törmää vaan kummallisiin tapauksiin tai sitten niihin, joille ulkonäkö on kaikki kaikessa. Live-elämässä ympärillä pyörii ukkomiehet, entiset eksät tai muut torvelot, joilla on mielessä vain se yksi ja ainoa. Kuka tämmöistä jaksaa?
En mä ainakaan. Kyllä tuli taas tässä kuukauden aikana nähtyä mitä tää touhu on. Jatkan sinkkuelämääni ja unohdan kaikki miehet. Ne on niin nähty.
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:09"]
b) antanut baarissa jokaiselle pillunvonkaajalle mukaanluettuna eksät
t.ap
[/quote]no ei kai jokaiselle kannata antaa mutta kai yhdelle kerran kuussa tai sitten tekee dilin, että annan jos lähdet ensin teatteriin.
M40
Nimimerkki M40 ei nyt ymmärrä, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Oletko tosiaan sitä mieltä, että jokaisen seksinnälkäisen miehen mukaan pitäisi lähteä, ihan vaan kokeillakseen että jos siitä syntyisi jotain vakavampaakin? Ihan niin epätoivoinen en ole.
Ja kyllä, mullakin on ollut yhdenyönjuttuja, siksipä mä tiedänkin mistä puhun ja mitä haluan. Ja ennenkaikkea mitä en halua.
t.ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:19"]
t.ap
[/quote]no ei kai jokaiselle kannata antaa mutta kai yhdelle kerran kuussa tai sitten tekee dilin, että annan jos lähdet ensin teatteriin.
M40
[/quote]
Yhdelle kerran kuussa? Annan jos viet mut treffeille?
Voi luoja.
I rest my case.
t.ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:23"]
t.ap
M40
[/quote]
Voi luoja.
I rest my case.
t.ap
[/quote]kuulostaa ylsioikoiselta ja epämukavalta. Lainaan tähän englanninkielistä sanontaa"if you keep doing what you have always done you get what youo have always got" eli jos tähän saakka valittu toimintatapa ei tuota haluttua tulosta niin tuskin tulos siitä muuttuu jos jatkaa samaan malliin. Voihan sitä tehdä jonkin muun asian eri tavalla kuin antamisen, tulipahan nyt vain mieleen se koska siitä miehet yleensä varmasti tykkävät.
M40
Ja myönnän, tämä on tyypillistä miesmäistä ratkaisukeskeistä ajattelua, hieman suoraviivaista, mutta siinä me miehet ollaan hyviä. Kukin vahvuuksillaan. Jos tarvitset empatiaa, eikä kotimiestä ole, niin naisystävät ovat sitä varten ;) Ugh.
M40
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:23"]
t.ap
M40
[/quote]
Voi luoja.
I rest my case.
t.ap
[/quote]...ja tuota ehdotustani puolustaakseni, voihan tuollaista ehdottaa sillä tavalla leikkimielisesti, ettei mies ole varma oletko tosissasi. Se ainakin olisi todiste huumorintajusta. Jos hieman karrikoidaan niin tuosta syystä aviomies joskus lähtee esim. syvästi inhoamaansa teatteriin ja siinä vaiheessa nainen on jo hyväksynyt miehen koska suhteessa ollaan eli ei moinen ehdotus mielestäni ihan väärin ole jos sen tekee oikealla tavalla.
M40
..tai miehiä, joiden koko elämä pyörii peniksen ympärillä...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:38"] On meitä rehellisiä ja kunnollisia miehiäkin vapailla markkinoilla pilvinpimein. Me ei vaan teitä kiinnosteta, kun ei olla a luokan adoniksia, eikä edes b luokan blayboyta. Heti kun huolitte reilun ja rehellisen tavismiehen, niin kaikenmaailman säätämiset loppuu.
[/quote]
*playboyta
Teitä ei välttämättä kiinnosta itseänne kuin se missinnäköinen, nuori, sporttinen misu.
[/quote]
Meitä kiinnostaa nainen, joka ei määy kuin katkera "lassukka" ja leimaa koko sukupuolta paskaksi omien huonojen kokemusten vuoksi.Meitä kiinnostaa nainen, joka suhtautuu yksilöihin yksilöinä ja on positiivisen vastaanottavainen, eikä nyreänä torju meitä siksi, että olemme tiettyä sukupuolta.Toisin sanoen meitä kiinnostaa nainen, joka ei ole sovinistisika.
[/quote]Kun nainen torjuu sinut, niin sillä sinun kiinnostuksella/kiinnostuksettomuudella ei ole mitään merkitystä enää.
[/quote]
Kuten sanoin, kiinnostava nainen on sellainen, joka ei leimaa koko sukupuolta omien kokemustensa vuoksi.
Kuka terve nainen haluaisi yhteen naisvihaajan kanssa? Kuka terve mies haluaisi yhteen aloittajan kaltaisen miesvihaajan kanssa?
[/quote]
Ahaa, eli mä oon miesvihaaja kun en ole
a) lähtenyt salasuhteisiin kaikkien niitten ukkomiesten kanssa
c) lähtenyt treffaamaan nettimiehiä joiden äiti asuu peräkamarissa ja iltalääkkeet jaetaan tarjottimelta
d) alkanut vainoamaan sitä nettimiestä, joka mun kuvan nähtyään sanoi kiitos ei, ja mennyt hänen kanssaan väkisin treffeille
Aika hyvä, etten sanoisi. Mikä sun selitys tuolle naisvihallesi on? Ylilauta?
t.ap
[/quote]
En minä ole naisvihaaja, pidän naisista. Älä kuvittele, että inhoni sinua kohtaan tarkoittaisi laajempaa sukupuoleen kohdistuvaa inhoa.
Ja sinua pidän miesvihaajana ihan siksi, että sanot aloituksessa olevasi sellainen: sanot olevasi kyllästynyt miehiin (siis kokonaiseen sukupuoleen, et vain tietynlaisiin miehiin vaan kaikkiin miehiin).
Sinä olet miesvihaaja, eikä se fakta muuksi muutu.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:36"]
En minä ole naisvihaaja, pidän naisista. Älä kuvittele, että inhoni sinua kohtaan tarkoittaisi laajempaa sukupuoleen kohdistuvaa inhoa.
Ja sinua pidän miesvihaajana ihan siksi, että sanot aloituksessa olevasi sellainen: sanot olevasi kyllästynyt miehiin (siis kokonaiseen sukupuoleen, et vain tietynlaisiin miehiin vaan kaikkiin miehiin).
Sinä olet miesvihaaja, eikä se fakta muuksi muutu.
[/quote]
Sinä olet pelottava. Inhoat jotain täysin tuntematonta ihmistä vain siksi, että tämä ilmoittaa olevansa _kyllästynyt_ miehiin. Ja tiedoksesi, kyllästyminen ei ole synonyymi vihaamiselle.
Kyllä ne hyvät miehet on jo otettu talteen kyliltä kuleksimasta. Ei hyvää miestä ole tarpeen laittaa kiertoon. Jäljelle jääneistä ei ikävä kyllä mitään prinssejä löydy. Aina voi kokeilla tuuriaan ja ottaa vapaa k-pää mies armottomaan koulutukseen, mutta tuloksia ei silti välttämättä voi taata. Helpommalla pääsee dildon kanssa.
Ap, oletko kokeillut sitä vanhinta temppua eli pyytänyt kiinnostavaa miestä korjaamaan sun tietokonetta tai laittamaan taulua seinään?
M40
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:49"]
Ap, oletko kokeillut sitä vanhinta temppua eli pyytänyt kiinnostavaa miestä korjaamaan sun tietokonetta tai laittamaan taulua seinään?
M40
[/quote]
En, mutta voin kokeilla tuota jos joskus tulee se päivä, että kyllästyn sinkkuuteeni.
t.ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:49"]
M40
[/quote]Niin että tulevat duunia tekemään kun eivät edes kahvikuppia maksa. Jos tulevat, luulevat saavansa sitä yhtä ja ainoaa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:38"]
On meitä rehellisiä ja kunnollisia miehiäkin vapailla markkinoilla pilvinpimein. Me ei vaan teitä kiinnosteta, kun ei olla a luokan adoniksia, eikä edes b luokan blayboyta. Heti kun huolitte reilun ja rehellisen tavismiehen, niin kaikenmaailman säätämiset loppuu.
[/quote]Teitä kun on pilvinpimein, niin et taida huomata kun me napataan ne hyvät. Päivitä pilvilistasi!
On meitä rehellisiä ja kunnollisia miehiäkin vapailla markkinoilla pilvinpimein. Me ei vaan teitä kiinnosteta, kun ei olla a luokan adoniksia, eikä edes b luokan blayboyta. Heti kun huolitte reilun ja rehellisen tavismiehen, niin kaikenmaailman säätämiset loppuu.
[/quote]Mielenkiintoista....sinulle kelpaisi nainen kuin nainen. Ok.
Naislassukat vauhdissa. Kysyntä ja tarjonta..
Mies
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:41"]
[/quote]
Hahhah. Eipä ole tullut vastaan yhtäkään rehellistä ja kunnollista perusmiestä, vaikka nimenomaan sellaista olen etsinyt. Ks. ensimmäinen viestini, siinä sulle perusmiehiä.
t.ap
[/quote]olin tulkitsevinani viestistiä, että jos miestä kiinnostaa seksi niin hän on silloinkin out. Tarkoitatko tätä ihan oikeasti?
M40
[/quote]
Koetas tulkita aloitusviestiä vielä uudemman kerran. Nyt ei oikein onnistunut.
t.ap
[/quote]No siinä luki, että jos mielessä on vain se yksi ja ainoa niin ei käy. Luulin, että se yksi ja ainoa tarkoittaa seksiä, mutta voihan se toki tarkoittaa jotain muutakin.
M40
[/quote]
Et kai sinä ole noin idiootti.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:48"]Kyllä ne hyvät miehet on jo otettu talteen kyliltä kuleksimasta. Ei hyvää miestä ole tarpeen laittaa kiertoon. Jäljelle jääneistä ei ikävä kyllä mitään prinssejä löydy. Aina voi kokeilla tuuriaan ja ottaa vapaa k-pää mies armottomaan koulutukseen, mutta tuloksia ei silti välttämättä voi taata. Helpommalla pääsee dildon kanssa.
[/quote]
Juu ja mä rupeen dildottamaan juuri nyt :)
Mun mielestä suomalaiset miehet on ihania, rehellisiä ja kunnollisia :) olen tosin itse pippurinen nainen joten en ihan heti ajautuisi kenenkään hyväksikäytettäväksi.
Ap. kuvaili hyvin miehet jotka on todellinen turn off.