Mä olen niin kyllästynyt miehiin
Mä olen ollut vuosia sinkku ja pitkän "hiljaisen" kauden jälkeen päätin taas aktivoitua miesrintamalla. Ei ois kannattanut. Ihan ihme säätöä ja pelaamista, eikä mitään todellista.
Netissä törmää vaan kummallisiin tapauksiin tai sitten niihin, joille ulkonäkö on kaikki kaikessa. Live-elämässä ympärillä pyörii ukkomiehet, entiset eksät tai muut torvelot, joilla on mielessä vain se yksi ja ainoa. Kuka tämmöistä jaksaa?
En mä ainakaan. Kyllä tuli taas tässä kuukauden aikana nähtyä mitä tää touhu on. Jatkan sinkkuelämääni ja unohdan kaikki miehet. Ne on niin nähty.
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:38"]
On meitä rehellisiä ja kunnollisia miehiäkin vapailla markkinoilla pilvinpimein. Me ei vaan teitä kiinnosteta, kun ei olla a luokan adoniksia, eikä edes b luokan blayboyta. Heti kun huolitte reilun ja rehellisen tavismiehen, niin kaikenmaailman säätämiset loppuu.
[/quote]
No missä te oikein piileksitte sitten? En todellakaan halua mitään adonista, vaan ihan normaalin, mukavan ja fiksun miehen. Niin että mistä teitä oikein löytää?
t. yksi pelailuun ja säätämiseen totaalisen kyllästynyt mutta ei-miesvihaaja (ihan vaan selvennykseksi miehille tuo viimeinen)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:38"]
On meitä rehellisiä ja kunnollisia miehiäkin vapailla markkinoilla pilvinpimein. Me ei vaan teitä kiinnosteta, kun ei olla a luokan adoniksia, eikä edes b luokan blayboyta. Heti kun huolitte reilun ja rehellisen tavismiehen, niin kaikenmaailman säätämiset loppuu.
[/quote]
*playboyta
Teitä ei välttämättä kiinnosta itseänne kuin se missinnäköinen, nuori, sporttinen misu.
[/quote]
Meitä kiinnostaa nainen, joka ei määy kuin katkera "lassukka" ja leimaa koko sukupuolta paskaksi omien huonojen kokemusten vuoksi.
Meitä kiinnostaa nainen, joka suhtautuu yksilöihin yksilöinä ja on positiivisen vastaanottavainen, eikä nyreänä torju meitä siksi, että olemme tiettyä sukupuolta.
Toisin sanoen meitä kiinnostaa nainen, joka ei ole sovinistisika.
[/quote] HYVÄHYVÄ! Miljoona yläpeukkua!!! Ihana raikas tuulahdus kun täällä on ollut niin paljon sitä lassukkavalitusta ja samoin koko miessukupuolen haukkumista. T kyllästynyt nainen.
Ps. En yhtään vähättele tämän ketjun kirjoittajien huonoja kokemuksia vaan haluan sanoa, että ei ole reilua yleistää niitä koskemaan koko miessukupuolta.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:08"]Kukaan ei ole täydellinen, aina löytyy jokaisesta joku ärsyttävä piirre tai montakin, joko sitä oppii sietämään tai sitten ei.
[/quote]
No se "ärsyttävä piirre" voi olla valehtelua, pettämistä, haukkumista, latistamista, hakkaamista, vastuunpakoilua jne. Aika monet kyllä sietävät noitakin ärsyttäviä piirteitä, se on totta.