Mä olen niin kyllästynyt miehiin
Mä olen ollut vuosia sinkku ja pitkän "hiljaisen" kauden jälkeen päätin taas aktivoitua miesrintamalla. Ei ois kannattanut. Ihan ihme säätöä ja pelaamista, eikä mitään todellista.
Netissä törmää vaan kummallisiin tapauksiin tai sitten niihin, joille ulkonäkö on kaikki kaikessa. Live-elämässä ympärillä pyörii ukkomiehet, entiset eksät tai muut torvelot, joilla on mielessä vain se yksi ja ainoa. Kuka tämmöistä jaksaa?
En mä ainakaan. Kyllä tuli taas tässä kuukauden aikana nähtyä mitä tää touhu on. Jatkan sinkkuelämääni ja unohdan kaikki miehet. Ne on niin nähty.
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:38"]
On meitä rehellisiä ja kunnollisia miehiäkin vapailla markkinoilla pilvinpimein. Me ei vaan teitä kiinnosteta, kun ei olla a luokan adoniksia, eikä edes b luokan blayboyta. Heti kun huolitte reilun ja rehellisen tavismiehen, niin kaikenmaailman säätämiset loppuu.
[/quote]Tuo on niin totta. Olen varmaan törmännyt sinuun ja pidin sinua mukavana miehenä, mutta olit liian lyhyt minulle, jolle tosiaan merkitsee miehen pituus jotain..valitettavasti.
Ai niin, mä unohdin että jonnet on tällä palstalla. Menkää pojat ulos, siellä on hieno ilma ja voitte jopa törmätä oikeisiin ihmisiin.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:44"]Kusipäämagneetit taas äänessä.
[/quote]
Niinpä. Kuvittele sitä porua, jos mies kirjoittaisi vastaavan jutun naisista. "Siis mä niin vihaan naisia, hyi saatana, että naiset ovat täyttä paskaa"
[/quote]
On niitä täällä nähtykin. Et taida paljon AV:lla pyöriä?
Kaikkihan ne alkuunsa esittävät niin mukavaa ja kohteliasta herrasmiestä, että saavat naisen koukkuun, sitten kun ollaan tarpeeksi tuttuja, todellinen luonne alkaa tulla esiin, mikä on kaukana alkuajoista.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:38"] On meitä rehellisiä ja kunnollisia miehiäkin vapailla markkinoilla pilvinpimein. Me ei vaan teitä kiinnosteta, kun ei olla a luokan adoniksia, eikä edes b luokan blayboyta. Heti kun huolitte reilun ja rehellisen tavismiehen, niin kaikenmaailman säätämiset loppuu.
[/quote]
*playboyta
Teitä ei välttämättä kiinnosta itseänne kuin se missinnäköinen, nuori, sporttinen misu.
[/quote]
Meitä kiinnostaa nainen, joka ei määy kuin katkera "lassukka" ja leimaa koko sukupuolta paskaksi omien huonojen kokemusten vuoksi.Meitä kiinnostaa nainen, joka suhtautuu yksilöihin yksilöinä ja on positiivisen vastaanottavainen, eikä nyreänä torju meitä siksi, että olemme tiettyä sukupuolta.Toisin sanoen meitä kiinnostaa nainen, joka ei ole sovinistisika.
[/quote]Kun nainen torjuu sinut, niin sillä sinun kiinnostuksella/kiinnostuksettomuudella ei ole mitään merkitystä enää.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:41"]
On meitä rehellisiä ja kunnollisia miehiäkin vapailla markkinoilla pilvinpimein. Me ei vaan teitä kiinnosteta, kun ei olla a luokan adoniksia, eikä edes b luokan blayboyta. Heti kun huolitte reilun ja rehellisen tavismiehen, niin kaikenmaailman säätämiset loppuu.
[/quote]
Hahhah. Eipä ole tullut vastaan yhtäkään rehellistä ja kunnollista perusmiestä, vaikka nimenomaan sellaista olen etsinyt. Ks. ensimmäinen viestini, siinä sulle perusmiehiä.
t.ap
[/quote]olin tulkitsevinani viestistiä, että jos miestä kiinnostaa seksi niin hän on silloinkin out. Tarkoitatko tätä ihan oikeasti?
M40
Itseään kunnollisena ja rehellisenä mainostava ei sitä välttämättä oikeasti ole.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:18"]
Mä olen ollut vuosia sinkku ja pitkän "hiljaisen" kauden jälkeen päätin taas aktivoitua miesrintamalla. Ei ois kannattanut. Ihan ihme säätöä ja pelaamista, eikä mitään todellista.
Netissä törmää vaan kummallisiin tapauksiin tai sitten niihin, joille ulkonäkö on kaikki kaikessa. Live-elämässä ympärillä pyörii ukkomiehet, entiset eksät tai muut torvelot, joilla on mielessä vain se yksi ja ainoa. Kuka tämmöistä jaksaa?
En mä ainakaan. Kyllä tuli taas tässä kuukauden aikana nähtyä mitä tää touhu on. Jatkan sinkkuelämääni ja unohdan kaikki miehet. Ne on niin nähty.
[/quote]
Ehkäpä et vain ole kunnon miehen arvoinen. Sen takia ajaudut noiden pelureiden nappulaksi. Voisit itsetutkiskella hieman, voisiko syytä moiseen olla myös sinussa itsessäsi.
Sen, minkä ansaitsee, sen myös saa. Ennemmin tahi sitten paljon myöhemmin.
[/quote]Kyllä teitä on. Mutta pitää miehen olla kuitenkin miellyttävännäköinen. Jos hän ei miellytä minua, niin miksi sellaisen ottaisin?Ja muista, että se miellyttävä ulkonäkö ei ole joka naiselle sama.
Erosin rekisteröidystä psrisuhteesta pari v sitten ja voin sanoa ihan samaa: ihme pelaamista.
osin se voi olla ikä: 35++ on niiiiin paljon varovaisempia kuin nuoremmat. Pelailevat siksi?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:53"]
[/quote]
Hahhah. Eipä ole tullut vastaan yhtäkään rehellistä ja kunnollista perusmiestä, vaikka nimenomaan sellaista olen etsinyt. Ks. ensimmäinen viestini, siinä sulle perusmiehiä.
t.ap
[/quote]olin tulkitsevinani viestistiä, että jos miestä kiinnostaa seksi niin hän on silloinkin out. Tarkoitatko tätä ihan oikeasti?
M40
[/quote]
En ole ap, mutta ei tarkoita. Mieluiten mies saisi olla kiinnostunut seksistä kanssani.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:38"] On meitä rehellisiä ja kunnollisia miehiäkin vapailla markkinoilla pilvinpimein. Me ei vaan teitä kiinnosteta, kun ei olla a luokan adoniksia, eikä edes b luokan blayboyta. Heti kun huolitte reilun ja rehellisen tavismiehen, niin kaikenmaailman säätämiset loppuu.
[/quote]
*playboyta
Teitä ei välttämättä kiinnosta itseänne kuin se missinnäköinen, nuori, sporttinen misu.
[/quote]
Meitä kiinnostaa nainen, joka ei määy kuin katkera "lassukka" ja leimaa koko sukupuolta paskaksi omien huonojen kokemusten vuoksi.Meitä kiinnostaa nainen, joka suhtautuu yksilöihin yksilöinä ja on positiivisen vastaanottavainen, eikä nyreänä torju meitä siksi, että olemme tiettyä sukupuolta.Toisin sanoen meitä kiinnostaa nainen, joka ei ole sovinistisika.
[/quote]Kun nainen torjuu sinut, niin sillä sinun kiinnostuksella/kiinnostuksettomuudella ei ole mitään merkitystä enää.
[/quote]
Kuten sanoin, kiinnostava nainen on sellainen, joka ei leimaa koko sukupuolta omien kokemustensa vuoksi.
Kuka terve nainen haluaisi yhteen naisvihaajan kanssa? Kuka terve mies haluaisi yhteen aloittajan kaltaisen miesvihaajan kanssa?
[/quote]
t.ap
M40
[/quote]
Koetas tulkita aloitusviestiä vielä uudemman kerran. Nyt ei oikein onnistunut.
t.ap
Kukaan ei ole täydellinen, aina löytyy jokaisesta joku ärsyttävä piirre tai montakin, joko sitä oppii sietämään tai sitten ei.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:05"]
[/quote]
t.ap
M40
[/quote]
Koetas tulkita aloitusviestiä vielä uudemman kerran. Nyt ei oikein onnistunut.
t.ap
[/quote]No siinä luki, että jos mielessä on vain se yksi ja ainoa niin ei käy. Luulin, että se yksi ja ainoa tarkoittaa seksiä, mutta voihan se toki tarkoittaa jotain muutakin.
M40
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:42"]
[/quote]
*playboyta
[/quote]
[/quote]
Kuten sanoin, kiinnostava nainen on sellainen, joka ei leimaa koko sukupuolta omien kokemustensa vuoksi.
Kuka terve nainen haluaisi yhteen naisvihaajan kanssa? Kuka terve mies haluaisi yhteen aloittajan kaltaisen miesvihaajan kanssa?
[/quote]
Ahaa, eli mä oon miesvihaaja kun en ole
a) lähtenyt salasuhteisiin kaikkien niitten ukkomiesten kanssa
b) antanut baarissa jokaiselle pillunvonkaajalle mukaanluettuna eksät
c) lähtenyt treffaamaan nettimiehiä joiden äiti asuu peräkamarissa ja iltalääkkeet jaetaan tarjottimelta
d) alkanut vainoamaan sitä nettimiestä, joka mun kuvan nähtyään sanoi kiitos ei, ja mennyt hänen kanssaan väkisin treffeille
Aika hyvä, etten sanoisi. Mikä sun selitys tuolle naisvihallesi on? Ylilauta?
t.ap
M40, kyllä, jos mies on vain seksin perässä, hän on silloinkin (tässä tapauksessa kun etsin jotain vakavampaa juttua) out. Montako itseään kunnioittavaa fiksua naista tunnet, joka on innoissaan siitä että kelpaa vain seksiin eikä enempään?
t.ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:13"]
M40, kyllä, jos mies on vain seksin perässä, hän on silloinkin (tässä tapauksessa kun etsin jotain vakavampaa juttua) out. Montako itseään kunnioittavaa fiksua naista tunnet, joka on innoissaan siitä että kelpaa vain seksiin eikä enempään?
t.ap
[/quote]eikai sitä heti voi tietää, kelpaako enempäänkin. Kyllä mulla on joskus yhden yön juttuja ollut ja ne ovat sillä hetkellä tuntuneet naisellekin riittävän.
M40
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:44"]Kusipäämagneetit taas äänessä.
[/quote]
Niinpä. Kuvittele sitä porua, jos mies kirjoittaisi vastaavan jutun naisista. "Siis mä niin vihaan naisia, hyi saatana, että naiset ovat täyttä paskaa"