Mä olen niin kyllästynyt miehiin
Mä olen ollut vuosia sinkku ja pitkän "hiljaisen" kauden jälkeen päätin taas aktivoitua miesrintamalla. Ei ois kannattanut. Ihan ihme säätöä ja pelaamista, eikä mitään todellista.
Netissä törmää vaan kummallisiin tapauksiin tai sitten niihin, joille ulkonäkö on kaikki kaikessa. Live-elämässä ympärillä pyörii ukkomiehet, entiset eksät tai muut torvelot, joilla on mielessä vain se yksi ja ainoa. Kuka tämmöistä jaksaa?
En mä ainakaan. Kyllä tuli taas tässä kuukauden aikana nähtyä mitä tää touhu on. Jatkan sinkkuelämääni ja unohdan kaikki miehet. Ne on niin nähty.
Kommentit (63)
Onneksi olen niin ujo, etten koskaan uskalla lähestyä ensimmäistäkään naista vaan niiden pitää taklata minut osoittaakseen kiinnostuksena. Montaa taklausta ei ole tullut, mutta olen ehkä sitten kuitenkin välttänyt sen, että olisin joutunut miettimään kaiken maailman ohjeet ja säännöt, joilla parantaisin mahdollisuuksiani rakkauden markkinoilla. Taidan tässä nyt sitten jatkaa seuraavan taklaajan paikallesaapumista onnellisena yksikseni ujoudessa.
Joo mä en myöskään kestä niitä Sääntöjä.
Mihin ap tarvitset miestä? Ei ne kuule tuon kummemmiksi enää muutu, tosiasia on se, että iän myötä valikoima vaan huononee. Parempi on olla yksin, sillä vaihtoehdot on aika karut, mitä on tarjolla - koska hyvät on viety. On seksiaddiktia, pihiä lokkeilijaa, rasistia ja risahammasta. Oikeesti, tiedän mistä puhun koska oon ollut nettideiteissä, ravintoloissa ja treffeillä paljon. Ihan tavallinen söpö nainen olen enkä vaadi mahdottomia, siedän puutteitakin miehessä, voi olla tilapäisesti työtön, voi olla joskus pahantuulinen, voi olla joskus vahingossa moukkakin, mutta ei nyt herrajumala sentään rasisti tai naisen varoilla siipeilijä tai seksimaanikko.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:38"]
On meitä rehellisiä ja kunnollisia miehiäkin vapailla markkinoilla pilvinpimein. Me ei vaan teitä kiinnosteta, kun ei olla a luokan adoniksia, eikä edes b luokan blayboyta. Heti kun huolitte reilun ja rehellisen tavismiehen, niin kaikenmaailman säätämiset loppuu.
[/quote]
Juurikin näin mutta eihän me prinsessat rimaa lasketa vaan itketään kun ei adonis tule kotoa hakemaan. Muut on täyttä paskaa ja mieshän ei tunnetusti saa vaatia naiselta mitään :) tai voi ja voidaan sitten yhdessä yleistää ja haukkua vauvafoorumille
Mulle kelpais semmonen ihan tavallinen ja kunnollinen mies, olenhan itsekin ihan tavallinen ja kunnollinen nainen.
Kaikki näytti lupaavalta kun olin parikymppinen. Ihana ja kiva ja kunnollinen hyvän perheen poika vei mut vihille ja perustettiin perhe. Kun oltiin toista lasta jo useampi kuukausi yritetty saada alulle, ilmotti tämä kunnollinen mies että hänellä oli toinen nainen ja muutti samana iltana pois meidän yhteisesti kodista. Olinpa sitten vähän yli parikymppisenä pienen lapsen yksinhuoltaja.
Pari vuotta kuleskelin yksinäni (tai lähinnä lapsen kanssa) ku jostain tarttu mukaan tavallinen ja kunnollinen eronnut mies. Miehellä oli melkein samanikäinen lapsi kuin mulla. Pari vuotta seurusteltiin ja oltiin tiiviisti yhdessä joko meillä tai miehen yksiössä, kaikki oli oikein mukavaa ja mietittiin kihloja ja yhteenmuuttoa. Kerran miehen luo mennessäni siellä oli mies ja sen kavereita ihan päissään. Vähän ihmettelin sitä kun oli kuitenkin arkipäivä ja miehellä töitä seuraavana päivänä. Annoin niitten olla keskenään ja läksin pois. Meni pari viikkoa ku miehestä kuulu seuraavan kerran ja kerto että siltä on menny työpaikka ja kämppä alta. Yritin tukea ja auttaa, annoin rahaa ja yritin etsiä asuntoa ja töitä. Mikään ei kuitenkaan kelvannut, paitsi raha. Meni muutama kuukausi kun sain selville, että miehellä on lähes 20 000€ peli- ja viinavelkaa eikä se ollut eronnut exästään vaan asumuserossa olivat. Jätin sitten sen tavallisen ja kunnollisen miehen.
Nyt olen ollu vähän alle kaksi vuotta sinkkuna ja tällä kokemuksella voisin sanoa että luotto miehiin melkolailla vähissä. Tiedän kyllä, kaikki ei ole samanlaisia, mutta vähän epäilen että kukaan jaksaa tehdä sitä työtä mikä mun luottamuksen palauttamiseen tarvitaan.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:36"]
En minä ole naisvihaaja, pidän naisista. Älä kuvittele, että inhoni sinua kohtaan tarkoittaisi laajempaa sukupuoleen kohdistuvaa inhoa.
Ja sinua pidän miesvihaajana ihan siksi, että sanot aloituksessa olevasi sellainen: sanot olevasi kyllästynyt miehiin (siis kokonaiseen sukupuoleen, et vain tietynlaisiin miehiin vaan kaikkiin miehiin).
Sinä olet miesvihaaja, eikä se fakta muuksi muutu.
[/quote]
Sinä olet pelottava. Inhoat jotain täysin tuntematonta ihmistä vain siksi, että tämä ilmoittaa olevansa _kyllästynyt_ miehiin. Ja tiedoksesi, kyllästyminen ei ole synonyymi vihaamiselle.
[/quote
On se, jos sortuu ajattelemaan, että kaikki miehet ovat tietynlaisia. Vaihda sanan mies tilalle jokin toinen sana, vaikkapa:
Olen niin kyllästynyt neekereihin.
Olen niin kyllästynyt homoihin.
Olen niin kyllästynyt juutalaisiin.
Ota nainen, se vasta helppoa onkin :/
Joo, samat sanat. Aivan ihme tirehtöörejä nykyään markkinoilla. Pysyn sinkkuna ihan suosiolla.
Olet sovinisti, ei kukaan tasokas mies sellaista huoli.
Minulla aivan sama. Ei ole kaiken sen murheen arvoista.
t. toinen sinkkunainen
Mitä sillä toisella edes tekee siinä vieressä aina pörräämässä, mua ahdistaa toi mun eksä, joka vieläki asuu saman katon alla, inhottaa koko itseään täynnä oleva narsisti, jos ei tee hänen tahdon mukaan niin alkaa tavaroiden viskely, huutaminen ja haukkuminen. Aiko muuttaa, mutta ei saa mitään aikaiseksi, jos en laske sisään alkaa riehumaan ja uhkailemaan. Kai sitä on itse muutettava, että siitä pääsee. Mulle riittää kaverit, en tarvii mitään idiootti miehiä enää sotkemaa mun elämää.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:32"]
Mitä sillä toisella edes tekee siinä vieressä aina pörräämässä, mua ahdistaa toi mun eksä, joka vieläki asuu saman katon alla, inhottaa koko itseään täynnä oleva narsisti, jos ei tee hänen tahdon mukaan niin alkaa tavaroiden viskely, huutaminen ja haukkuminen. Aiko muuttaa, mutta ei saa mitään aikaiseksi, jos en laske sisään alkaa riehumaan ja uhkailemaan. Kai sitä on itse muutettava, että siitä pääsee. Mulle riittää kaverit, en tarvii mitään idiootti miehiä enää sotkemaa mun elämää.
[/quote]
WT.
On meitä rehellisiä ja kunnollisia miehiäkin vapailla markkinoilla pilvinpimein. Me ei vaan teitä kiinnosteta, kun ei olla a luokan adoniksia, eikä edes b luokan blayboyta. Heti kun huolitte reilun ja rehellisen tavismiehen, niin kaikenmaailman säätämiset loppuu.
Täällä myös yksi ikisinkku.
t. miehiin pettynyt
[/quote]
*playboyta
Teitä ei välttämättä kiinnosta itseänne kuin se missinnäköinen, nuori, sporttinen misu.
[/quote]
Hahhah. Eipä ole tullut vastaan yhtäkään rehellistä ja kunnollista perusmiestä, vaikka nimenomaan sellaista olen etsinyt. Ks. ensimmäinen viestini, siinä sulle perusmiehiä.
t.ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:38"]
[/quote]
*playboyta
Teitä ei välttämättä kiinnosta itseänne kuin se missinnäköinen, nuori, sporttinen misu.
[/quote]
Meitä kiinnostaa nainen, joka ei määy kuin katkera "lassukka" ja leimaa koko sukupuolta paskaksi omien huonojen kokemusten vuoksi.
Meitä kiinnostaa nainen, joka suhtautuu yksilöihin yksilöinä ja on positiivisen vastaanottavainen, eikä nyreänä torju meitä siksi, että olemme tiettyä sukupuolta.
Toisin sanoen meitä kiinnostaa nainen, joka ei ole sovinistisika.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:39"]
[/quote]
*playboyta
[/quote]
No itse en ainakaan voi sietää mitään laihoiks viritettyjä sporttimisuja vaan ihan tavallinen pehmonen pullantuoksunen olis oikein passeli.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:39"]
[/quote]
*playboyta
[/quote]
No itse en ainakaan voi sietää mitään laihoiks viritettyjä sporttimisuja vaan ihan tavallinen pehmonen pullantuoksunen olis oikein passeli.
[/quote]
Eli haluat perinteisen naisen sinne hellan, sängyn ja nyrkin väliin?