Reikikurssin käyneet auttakaa??
Kävin reikikurssin ja tein hoidon kotona. Minua alkoi jotenkin pelottamaan kamalasti en ole tehnyt kun yhden hoidon kurssin jälkeen ja on jotenkin mystinen olo. En pysty tai uskalla enempää reikihoitoja tehdä. Opettaja sanoi että 21 pitäisi tehdä.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:04"]Sydönlääkäri Maurice Rswlingsin haastattelemilla sydänkohtauksesta elvytetyillä oli samankaltaisia kokemuksia. Sydämen pysähdyttyä sielu irtautuu heti pään kautta pois, leijuu huoneessa ja aistii kaiken. Sitten tulee musta tunneli, jonka läpi sielu liukuu.Tunneli päättyy joka ihanaan valoisaan paikkaan tai pimeään hirvittävään kauhujen paikkaan. Näin karkeasti sanottuna.
Älä jauha paskaa! Ei niissä tunelikokemuksissa muissa tutkimuksissa mitään pimeää paikkaa ole ollut. KAIKKI päätyvät valoon! Aika säälittävää, että pelottelemalla herkkiä ja tasapainottomia ihmisä, saarnataan samalla jumalan armosta. Olet vastenmielinen.
[/quote]
Nämä ovat haastateltujen omia kertomuksia. Hyvällä puolella käyneet olivat nähneet Jeesuksen ja usein kuolleita omaisiaan. Pahalla puolella eri näköisiä irvokkaita hahmoja ja ihmisiä, myös vanhoja tuttuja. Pahalla puolella jotkut olivat nähneet Jeesuksen, joka oli johdattanut pois. Itse nämä ihmiset eivät päässeet sieltä pois ja olivat elvytettäessä kauhun vallassa.
Miten tälläinen reiki on laillista, jos mielen näin sekoittaa?
Miten tälläinen reiki on laillista, jos mielen näin sekoittaa?
En ole mitään kuolleita aistinut reikiä tehdessäni tai vastaanottaessani. Ei liity reikiin mitenkään! Sinulla sekoittaa nyt ihan muuten :(
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:04"]Sydönlääkäri Maurice Rswlingsin haastattelemilla sydänkohtauksesta elvytetyillä oli samankaltaisia kokemuksia. Sydämen pysähdyttyä sielu irtautuu heti pään kautta pois, leijuu huoneessa ja aistii kaiken. Sitten tulee musta tunneli, jonka läpi sielu liukuu.Tunneli päättyy joka ihanaan valoisaan paikkaan tai pimeään hirvittävään kauhujen paikkaan. Näin karkeasti sanottuna.
Älä jauha paskaa! Ei niissä tunelikokemuksissa muissa tutkimuksissa mitään pimeää paikkaa ole ollut. KAIKKI päätyvät valoon! Aika säälittävää, että pelottelemalla herkkiä ja tasapainottomia ihmisä, saarnataan samalla jumalan armosta. Olet vastenmielinen.
[/quote]
Nämä ovat haastateltujen omia kertomuksia. Hyvällä puolella käyneet olivat nähneet Jeesuksen ja usein kuolleita omaisiaan. Pahalla puolella eri näköisiä irvokkaita hahmoja ja ihmisiä, myös vanhoja tuttuja. Pahalla puolella jotkut olivat nähneet Jeesuksen, joka oli johdattanut pois. Itse nämä ihmiset eivät päässeet sieltä pois ja olivat elvytettäessä kauhun vallassa.
[/quote]
Miten ne muka olisivat suoraan taivaaseen tai helvettiin menneet, kun vielä ei kristittyjen viimeistä tuomiota ole ollut? Kristillisen opetuksen ja Raamatun mukaan vainajat odottavat siihen asti aivan rauhassa sitä, kun heidät herätetään Jeesuksen tullessa takaisin. Ainakin tämä on virallinen opetus, itse en mene tuosta takuuseen. Ei kuitenkaan kannata hurahtaa kaikenlaisiin eksyttäviin juttuihin.
Ap, nyt olisi hyvä hetki jutella jonkun kanssa. Viisaan ystävän, ammattiauttajan (tk:n psyk.sh.) tai puolison kanssa. Sinulla on mielenterveydellisiä ongelmia, tai ainakin olet "herkkä". Herkän ihmisen ei tule turhaan rasittaa mieltään jeesuksilla, reikeillä tai muillakaan henkimaailman jutuilla.
Jos kuitenkin kokeilet reikiä tai muita juttuja, älä jatka niitä, jos ne ahdistavat. Tuollaisten hengellistä jutujen tarkoitus on tuottaa hyvää oloa eikä pelkoa ja ahdistusta.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 13:35"]En ole mitään kuolleita aistinut reikiä tehdessäni tai vastaanottaessani. Ei liity reikiin mitenkään! Sinulla sekoittaa nyt ihan muuten :(
[/quote]Ei minua sekoita. Tuttuni sanovat että olen selvännäköinen ja näen asioita. Reiki jotenkin järkyttää mieltäni. Ja monet puhuvat että pahoja asioita tulee reikissä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 13:07"]
[/quote]
[/quote]
Miten ne muka olisivat suoraan taivaaseen tai helvettiin menneet, kun vielä ei kristittyjen viimeistä tuomiota ole ollut? Kristillisen opetuksen ja Raamatun mukaan vainajat odottavat siihen asti aivan rauhassa sitä, kun heidät herätetään Jeesuksen tullessa takaisin. Ainakin tämä on virallinen opetus, itse en mene tuosta takuuseen. Ei kuitenkaan kannata hurahtaa kaikenlaisiin eksyttäviin juttuihin.
[/quote]
jotkut kävivät vain jossakin välitilassa, joka oli hyvä paikka. Jotkut kävivät pitemmällä eli taivaassa ja/tai helvetissä. Ne, jotka kävivät molemmissa paikoissa, kävivät aina ensin pahassa ja sitten hyvässä paikassa. Ei koskaan päinvastoin.
En tiedä enempää kuin sinäkään miten nuo asiat menee kuoleman jälkeen. Sen vaan tiedän, että Jeesuksen omana ihminen on turvasss. Jeesus on kuolemalla voittanut kuoleman.
Vielä tuosta sydänlääkäri Maurice Rawlingsin kirjasta. Yksi potilas kävi elvytysptosessin aikana monta kertaa sydämen pysähdyttyä helvetissä ja oli hirvittavän kauhun vallassa. Hän pakotti lääkäri Rawlingsin rukoilemaan Jeesusta, vaikka kumpikaan ei uskonut Jeesukseen. Potilas antoi elämänsä Jeesukselle. Myös lääkäri Rawlings tuli uskoon. Molemmat olivat olleet ateisteja.
Vieläkö mietit reikiasiaa? Irtisanoudu kaikista henkimaailman asioista, jotka eivät ole Jeesuksesta. Kun olet Jeesuksen oma, loppuvat väärät selvänäköisyydetkin. Jeesus on tullut etsimään kadonneita ja eksyneitä. Reikissäkin voidaan puhua Jeesuksesta, mutta se on täyttä valhetta siinä yhteydessä.
Reikihoidoissa ja kaikissa muissakin enkelihoidoissa ollaan tekemisissä pimeyden voimien kanssa. Pelottavaa miten ihmisiin kanavoidaan tätä "pimeyden" voimaa :( internet on täynnä kertomuksia siitä, miten näiden olentojen oikeat värit on näyttäytynyt vasta kun hoitaja itse on tullut uskoon ja ottanut Jeesuksen sovitustyön vastaan. Varoitan todella ihmisiä näistä hoidoista.
Jos avaruuden energiavoimia käytetään,eikä voima ole Jumalasta,niin se voima voi olla langenneelta enkeliltä,joka myös maan päällä toimii
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:05"]Mikä sinua pelottaa? Kenelle teit hoidon? Voitko kuvailla tarkemmin kokemaasi mystistä olotilaa?
Olen kamalan herkkä ja näen enneunia ja aistin asioita. Luin reikistä ja kävin kurssin. Jo kurssilla minulle tuli jotenkin jännä olo, et olisikohan pitänyt kuitenkaan tulla. Patoutumia nousi kovasti pintaan. Tein kotona reikihoidon olo oli ihan hyvä. Mutta minua alkoi jotenkin pelottamaan että onko tämä oikein. Pelkoja tullut. Vanhassa liiterissämme on kangas/tai huopaseinä. Huomasin eilen että siinä olisi ihan kuin naisen kasvot tulleet. Vanha nainen jolla huivi päässä. Tämän jälkeen aloin pelkäämään entistä enemmän. Tuntuu kun mieleni hajoaisi:(En ole käynyt reikikurssia, mutta kuulostaa tosiaan että olet todella herkkä aistimaan energioita. Auttaisiko esim. salvian polttaminen ja jokin puhdistava musiikki noiden negatiivisten energioiden putsaamiseen. Tai hanki suojaavia kristalleita. Tuo herkkyys kuulostaa mielestäni hyvältä asialta et vaan ole oppinut suojaaman omaa energiaasi tarpeeksi hyvin.
Raamatussa kyllä tiedetään varoittaa vainaja- ja tietäjähengistä, joiden kanssa ei tule olla tekemisissä. Vainajahenget ovat henkiä, jotka ovat ihmisen eläessä seuranneet häntä ja tietävät hänestä yhtä ja toista ja osaavat matkia häntä. Vainajien sielut eivät jää pyörimään maan päälle. Ota Jeesus vastaan Herrana ja syntiesi sovittajana ja sanoudu hänen nimessään ja pyhässä sovintoveressään irti reikistä ja muusta salatieteisiin liittyvästä sekä tosiaan hävitä kaikki näihin liittyvä materiaali. Seurakunnassa voit pyytää esirukousta ja tarvittaessa sielunhoitoa puolestasi. Jeesus kanssasi.