Reikikurssin käyneet auttakaa??
Kävin reikikurssin ja tein hoidon kotona. Minua alkoi jotenkin pelottamaan kamalasti en ole tehnyt kun yhden hoidon kurssin jälkeen ja on jotenkin mystinen olo. En pysty tai uskalla enempää reikihoitoja tehdä. Opettaja sanoi että 21 pitäisi tehdä.
Kommentit (56)
Reikiä voi tehdä myös kristillisestä näkökulmasta. 2
Kauhea kuolema on sellaisella ihmisellä joka turvautuu johonkin muuhun kuin Jersukseen.
Voisiko joku uskovainen siunata minut.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:39"]Kauhea kuolema on sellaisella ihmisellä joka turvautuu johonkin muuhun kuin Jersukseen.
Jersukseen nimenomaan. sun ajatusmaailma on persuksesta.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:41"]Voisiko joku uskovainen siunata minut.
[/quote]
Jeesus vapauta hänet reikistä ja kaikista pahoista voimista.
Polta kaikki reikiaineisto, anna elämäsi Jeesukselle ja hakeudu seurakuntaan.
Ihmisen sielu vapautuu ruumiista välittömästi kuoleman jälkeen ja ihminen aistii selvästi kaiken huoneessa tapahtuvan. Sydänkohtauksests elvytetyt helvetin kauhuissa käyneet ateistit ovat pelastuneet rukoilemalla Jeesusta. Sydänsairauksien erikoislääkäri Maurice Rawlings on tutkinut asiaa ja haastatellut monia elvyttämiään ihmisiä.Yksikään helvetissä käynyt ei ole säilynyt ateistina. Kirja on nimeltään Kuoleman tuolla puolen.
Miten pääsen takaisin jeesuksen tielle? Miten. Pitiki minun kokeilla reiki jotta ymmärtäisin jeesuksen tärkeyden.
Jos mieli on epätasapainossa valmiiksi, yhtä paljon haittaa on reikistä kuin myös valitettavasti myös uskosta.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:56"]Miten pääsen takaisin jeesuksen tielle? Miten. Pitiki minun kokeilla reiki jotta ymmärtäisin jeesuksen tärkeyden.
[/quote]
Rukoile Jeesusta. Hän antaa syntisi anteeksi. Anna koko elämäsi hänelle.
Kyllähän tälläisistä menee sekaisin vähemmästäkin.
:D....tää olikin provo...tyyppi vastailee täällä itselleen:D
Sydönlääkäri Maurice Rswlingsin haastattelemilla sydänkohtauksesta elvytetyillä oli samankaltaisia kokemuksia. Sydämen pysähdyttyä sielu irtautuu heti pään kautta pois, leijuu huoneessa ja aistii kaiken. Sitten tulee musta tunneli, jonka läpi sielu liukuu.Tunneli päättyy joka ihanaan valoisaan paikkaan tai pimeään hirvittävään kauhujen paikkaan. Näin karkeasti sanottuna.
Herkkäuskoisille hölmöille niin reikit kun jeesuksetkin.
Olen käynyt reiki 1-kurssin, meillä ei puhuttu mistään 21 päivän "säännöstä". Ehkä kurssista voi saada tunteen että siihen liittyy jotain yliluonnollista ja maagista, kun opettaja avaa yhteyden johonkin taivaskanavalle, vihkii tekijäksi :D musta se osuus oli niin huuhaata... uskon kyllä että kosketus voi helpottaa kivun tunteita, kuin lohduttava halaus. Ap, ehkä sun kannattaa jättää nyt reiki. Halaus!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:04"]Sydönlääkäri Maurice Rswlingsin haastattelemilla sydänkohtauksesta elvytetyillä oli samankaltaisia kokemuksia. Sydämen pysähdyttyä sielu irtautuu heti pään kautta pois, leijuu huoneessa ja aistii kaiken. Sitten tulee musta tunneli, jonka läpi sielu liukuu.Tunneli päättyy joka ihanaan valoisaan paikkaan tai pimeään hirvittävään kauhujen paikkaan. Näin karkeasti sanottuna.
Älä jauha paskaa! Ei niissä tunelikokemuksissa muissa tutkimuksissa mitään pimeää paikkaa ole ollut. KAIKKI päätyvät valoon! Aika säälittävää, että pelottelemalla herkkiä ja tasapainottomia ihmisä, saarnataan samalla jumalan armosta. Olet vastenmielinen.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:06"]Olen käynyt reiki 1-kurssin, meillä ei puhuttu mistään 21 päivän "säännöstä". Ehkä kurssista voi saada tunteen että siihen liittyy jotain yliluonnollista ja maagista, kun opettaja avaa yhteyden johonkin taivaskanavalle, vihkii tekijäksi :D musta se osuus oli niin huuhaata... uskon kyllä että kosketus voi helpottaa kivun tunteita, kuin lohduttava halaus. Ap, ehkä sun kannattaa jättää nyt reiki. Halaus!
[/quote]Kiitos. Opettaja sanoi että olisi hyvä tehdä 21 päivää. Miksiköhän reiki ei sopinut minulle.
Olet tällä hetkellä liian herkkä ?
Olen kamalan herkkä ja reikiä tehdessä tunsin kuolleita omaisia lähelläni. Miten se on mahdollista?
Ei ole mitään pahoja energioita, on nyt mennyt asiat kurssilla vähän ohi... Ei siis tarvi suojausta. Ei ole haittaa myöskään jos ei halua tehdä. Reikin käyttöä voi jatkaa joskus myöhemmin jos siltä tuntuu. 2