Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistä, että lentoemännäksi hakeutuvat haluavat iskeä lentäjän puolisokseen?

Vierailija
04.06.2026 |

Kuulinpa juuri sellaista. Sekö se motivoi siihen ammattiin? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt jo myöntää se homoutesi.

Vierailija
2/12 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se pikkustuertin persereikä vinkuu kun kapteeni paukuttaa menemään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakkomielle jollain näistä lentäjistä kirjotella kokoajan!?Olkoot emäntien kanssa tai elkööt olko.Mitä sitten?

Alkaa mennä mielisairauden puolelle!

Vierailija
4/12 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain varmaan on

Vierailija
5/12 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemäntä, lentoisäntä ja pilottitakki. Lehtolapsi, liikennevalo, markkinamarketti.

Vierailija
6/12 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammin he haluaa palomiehen tms., kun heillä on paljon vapaa-aikaa. Tällöin puoliso on kotona, kun itse lentää useamman päivän reissuilla. 

Vierailija
7/12 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useammin he haluaa palomiehen tms., kun heillä on paljon vapaa-aikaa. Tällöin puoliso on kotona, kun itse lentää useamman päivän reissuilla. 

Mä taas olen käsittänyt että rahan takia lentäjä. Palomiehet pikkupalkkaista porukkaa. 

Vierailija
8/12 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
9/12 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen käsittänyt että rahan takia lentäjä. Palomiehet pikkupalkkaista porukkaa. 

Palomiehet tienaa hyvin ja heillä on vapaa-aikaa enemmän kuin muilla. Lentäjän kanssa ei perhettä perusteta, heidän kanssaan heilastellaan, ei tehdä lapsia eikä mennä naimisiin. Sivusuhteena toki menee hyvin. 

Vierailija
10/12 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palomiehet tienaa hyvin ja heillä on vapaa-aikaa enemmän kuin muilla. Lentäjän kanssa ei perhettä perusteta, heidän kanssaan heilastellaan, ei tehdä lapsia eikä mennä naimisiin. Sivusuhteena toki menee hyvin. 

Lentäjien keskipalkka 10 000€, joten ihan eri sfääreillä liikutaan. 

Vierailija
11/12 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentäjien keskipalkka 10 000€, joten ihan eri sfääreillä liikutaan. 

Tottakai liikutaan, mutta rahalla on merkitystä vain lapsettomana heilahellessa. Ei se lentäjä lapsia hoida kotona kun itse olet töissä. 

Vierailija
12/12 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen kanssa 4 lapsen vanhempia, asuttiin ulkomailla. Mies meni lentäjäkouluun, joka oli hyvin arvokas, mutta takasi työpaikan. Näin kävikin ja on yli 10 v ollut lentäjänä.

Korona-aikana sai vähän töitä, 1-4 matkaa kuukaudessa, en enää muista ja kun lentoja lisättiin, joutui johonkin koulutukseen. Nautti itse koronan lomautuksesta paljon.

Jos haluaisi enemmän rahaa, lähtisi Kiinaan, mutta perheellä ei ole niin kivaa.

Eläkepäiville lähdetään Australiaan.. siellä on paljon töitä pienkoneiden parisssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme