Vinkki: Inter City -junat. Jos et tiennyt,
VAIN kaksikerroksiset vaunut ovat viilennettyjä. +35 tänään yksikerroksisissa. Kannattaa ottaa huomioon paikkoja ostaessa! Kävelin lemmikkivaunun läpi, oli yrjöt tulla.
Kommentit (9)
Ravintolavaunussa kanssa ihan surkean kuuma, meinasi lähteä taju ja järki kun kävin ostamassa sieltä juomista. Mutta joo, tiedän tuon ja otan aina paikan 2-kerrosvaunusta. Onneksi ei ole lemmikkiä.
Mä oon aina lastenvaunussa yläkerrassa, vaikka oon lapseton 22v. No problem ;)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:03"]
Mä oon aina lastenvaunussa yläkerrassa, vaikka oon lapseton 22v. No problem ;)
[/quote]
Mikset mene alakertaan, vai nautitko lasten kiljumisesta?
Rovaniemi-Hämeenlinna tänään ja ilmastoitu vaunu oli :)
kävimme ravintolavaunussa ja en huomannut, että siellä olisi ollut kuuma.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:07"]
Mikset mene alakertaan, vai nautitko lasten kiljumisesta?
[/quote]
Tykkään yläkerrasta, kivempi katsoa ulos korkealta. Joskus lapset ovat häirinneet, mutta yleensä eivät. Siellä saa yleensä istua yksin niin ettei vieressä ketään.
Tuttua, matkustan aina koiran kanssa ja usein koiravaunu on se vanhin varikolta löytynyt rotsko. Kesällä saa ikkunaräppänää tuuletusta varten auki = helvetillinen meteli muttei silti auta ja talvella saa istua takki päällä. Ja se varsinainen ic-junan koira"osasto" on pelkkä vitsi, muutama hassu paikka.
Ravintola oli kyllä viileähkö. Vaunuissa on huomaavaisesti lämpömittarit, +35 ei siis ollut mutua. ap
Voi ei, olen ostanut huomiselle lipun yksikerroksiseen vaunuun. Pitää varmaan tässä vielä vaihtaa. Katsoin heti paikkatilanteen ja onneksi on tyhjiä vielä tarjolla.
Lemmikkivaunuun menossa :(