Häpeän kroppaani, siksi inhoan helteitä :(
En todellakaan kehtaa kulkea ulkona vähässä vaatetuksessa, en edes rusketu...
Olen valkoinen kuin kalkkilaivan kapteeni, tummalla karvoituksella. Säärissäkin sänki näkyy samantien ja sääreni ovat ärtyneet liiasta sheivailusta. Tuntuu että kaikki tuijottavat.
Kädessäni on hölmöinä nuoruusvuosinani otettu ruma tatuointi, joten suosin ennemmin pitkähihaisia paitoja. Häpeän häpeän häpeän...
Lisäksi olen vasta synnyttänyt, löytyy pömppövatsa ja hyllyvät reidet, vaikka olenkin muuten suht hoikka.
Inhoan helteitä, ja ITSEÄNI, siksi olen linnoittautunut vauvani kanssa neljän seinän sisälle. Paahdun ulkona farkuissa ja neulepaidassa.
Kohtalotovereita? Mikä avuksi? :(
Kommentit (26)
Ei kai tuossa muu auta kuin odottaa syksyä
Haluaisin kyllä liikkua ulkona ja nauttia kesästä, mutta ajattelen liikaa muiden mielipiteitä.
Oisi kiva saada ehdotuksia kivoista (peittävistä) kesäasuista... Onko sellaisia edes? Vai olenko yksin ongelmani kanssa? - Ap
Hihaton tunika ja kaprit. Maksimekko.
ulos ulos nyt!
Maksimekkoja täytyykin tutkia tarkemmin. Kiitos... :)
tatuoinnin peittävää meikkivoidetta löytyy kun vain etsit jos siis haluat sen joku kerta peittää jonnekki lähtiessä..
Kun pääset ulos huomaat että siellä on vaikka mimmosia ihmisiä vaikka mimmosissa vetimissä
Nyt hankkimaan itsetuntoa mars! Mitä väliä sillä on jos on läski? Ainoastaan sillä on merkitystä, että kannat kroppasi ylpeydellä! Läski minäkin.
ET ole yksin. Olen kaltaisesi. Olen 165cm ja lähes 70kg!!!! Kuljen nytkin löysissä neuleissa tai pysyn kotona. Vihaan ja häpeän läskiä kroppaani. Lomareissumme juuri pilasin itkemällä vartaloani ja pysymällä sisällä:'(
Mun läskillä kaverilla on tosi kivoja mekkoja, sellaista kevyttä kangasta, vähän kuin sifonkia. Mekoissa empireleikkaus. Mulla on niin kauheet mustelma- ja suonikohjusääret, että oon koko kesän kulkenu lyhyissä mekoissa ja legginsseissä. Nyt helteillä en enää jaksanu välittää. Kunnon kerrolset vaan itseruskettavaa, monena päivänä peräkkäin. Läski näyttää paremmalta ruskettuneena eikä selluliititkaan näy niin pahasti. Mullakin on kauheet tatuoinnit, pitkin käsiä ja lisäksi lävistysreikäarpia naama täynnä, kiitos nuoruuden. Mutta pakko vaan nyt kestää. Älä välitä noista sääristä, monella on sellaset. Käytä vaik ihonvärisiä stay uppeja, ne ei oo niin kuumat ja iho näyttää kivalta, jos ei toi itseruskettava sua auta.
On löysiä t-paitoja,3/4-hihaisia paitoja, löysiä ohuita puuvilla/pellavahousuja,puolihameita,mekkoja... mulla ei ole käsitystä mitkä vaatteet sopii keskenään. pukeudun niinkuin mua huvittaa. jos joskus vilkkuu rintsikat tai mahamakkarat,niin menkööt sen kerran. seuraavalla kerralla puen jotain muuta. mulla on lapsia enkä kauheasti jaksa stressata siitä että olen viimeisen päälle laittautunut puistoon. saan kuitenkin kuraa ja hiekkaa päälleni. älä välitä siitä mitä muut ajattelee,vai ajatteleeko mitään. se on muiden oma asia ja niitten ongelma jos sun hyllyvät reidet,mahamakkarat tai finni otsassa haittaa niitä. Ja myönnän,että olen itsekin ajatellut ennen muiden mielipiteitä,olen opetellut siitä tavasta pois. Mielipiteitä on olemassa niin monta kuin on ihmisiäkin,eli ikinä ei pääse sellaiseen lopputulokseen joka miellyttäisi kaikkia.
Vauva viihtyy ulkona. Unohda turhat murheesi ja mene muiden ei-niin-täydellisten sekaan.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:24"]ET ole yksin. Olen kaltaisesi. Olen 165cm ja lähes 70kg!!!! Kuljen nytkin löysissä neuleissa tai pysyn kotona. Vihaan ja häpeän läskiä kroppaani. Lomareissumme juuri pilasin itkemällä vartaloani ja pysymällä sisällä:'(
[/quote]
voi miten säälin sinua!
Mullakin on suht karsea kroppa, mutta olen huomannut että näin kova helle tasoittaa tilannetta kummasti. Normaalisään aikana vain kauniit nuoret ihmiset saavat olla vähissä vaatteissa herättämättä paheksuntaa, mutta näillä säillä meitä löysämahaisia selluliittireitisiä on kadut täynnä pienissä kesämekoissamme eikä kukaan voi kuvitella että jotenkin haluamme vartavasten esitellä itseämme.
Kova pakkanen on vähän samanlainen tasoittaja. Kauniit ja rumat, nuoret ja vanhat, laihat ja läskit ovat kaikki epämääräisten toppakerrosten alla eikä kukaan näytä kovin hyvältä.
Pyh, ihan normaaleja vartaloita sitä on liikkeellä. Juuri tänään rannassa oli pömppövatsaa, selluliittia, pyöreää ja hoikkaa naista, kaikki ihan yhtä nättejä omalla tavallaan. Ulos ja liikkeelle vaan! Olet vain ihminen muiden joukossa. Hyvä ryhti ja askeleeseen hieman itsevarmuutta niin se jo kaunistaa ihmistä huomattavasti :)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:57"]
En todellakaan kehtaa kulkea ulkona vähässä vaatetuksessa, en edes rusketu...
Olen valkoinen kuin kalkkilaivan kapteeni, tummalla karvoituksella. Säärissäkin sänki näkyy samantien ja sääreni ovat ärtyneet liiasta sheivailusta. Tuntuu että kaikki tuijottavat.
Kädessäni on hölmöinä nuoruusvuosinani otettu ruma tatuointi, joten suosin ennemmin pitkähihaisia paitoja. Häpeän häpeän häpeän...
Lisäksi olen vasta synnyttänyt, löytyy pömppövatsa ja hyllyvät reidet, vaikka olenkin muuten suht hoikka.
Inhoan helteitä, ja ITSEÄNI, siksi olen linnoittautunut vauvani kanssa neljän seinän sisälle. Paahdun ulkona farkuissa ja neulepaidassa.
Kohtalotovereita? Mikä avuksi? :(
[/quote]
unohda mitä muut ajattelevat. ethän kai ole siellä ulkona esittäytymässä, etkä hakemassa seuraa.
mene sinne omana itsenäsi ja nauti kesästä. ihan sama mitä muut ajattelevat.
t. mies
Laita siihen tatskan päälle vaikka sideharsoa tai vastaavaa, ja jos joku kysyy, leiki että sulle vaan kävi joku haveri ;D
Miksi välität niin paljon siitä, mitä muut ajattelevat? Luuletko, että muut ovat täydellisiä vartaloineen? Tuskinpa. Miksi vain mallimaisen kauniilla olisi oikeus nauttia elämästään ja vähemmän täydellisten pitäisi hävetä itseään koko ajan? Yritä muuttaa ajatteluasi ja mieti, että sulla on tämä yksi elämä, jota ei kannata haaskata itsensä vihaamiseen ja antaa elämän mennä sillä välin ohi.
Minä olen ylipainoinen ja minulla on huono iho etenkin jaloissa kiitos psorin. En varmaan ole hirveän esteettinen näky, mutta suoraan sanoen ei kiinnosta. Nautin elämästäni eikä kukaan ole pyörtynyt tähän mennessä. Pukeudun ilmaviin vaatteisiin, jotka eivät nuole pintaa, mutta eivät ole säkkejäkään. Sellainen kreppityyppinen superohut kangas on ollut miellyttävin materiaali helteillä alaosaan ja toppeja ja ohuita puuvillatunikoita nyt on kaupat täynnä. Kuka hullu paahtuu farkuissa ja neuleessa helteillä??? Ainakin herätät asuvalinnallasi enemmän huomiota kuin pukeutumalla sään mukaisesti... ;)
Alku tuntuu pahalta, mutta jos rupeat kulkemaan pihalla joka päivä ei Se tunnu enää niin pahalta. Ja ne ihmiset jotka ajattelevat ulkomuotoasi, Se on heidän oma ongelma, ei sun. Nyt meet vaan vaunuttelemaan rohkeasti ja kilot karisee siinäkin. Jos kärsit sosiaalisten tilanteidenpelosta, silloin käännyttävä lääkärin puoleen
Kiitos teille vastauksista. Ehkä yritän tosissani tsempata nyt. Pää hajoaa jo kohta neljän seinän sisällä, eikä noille helteille näytä tulevan vielä loppua lähiaikoina.
Olisko teillä kenties vinkata jotain kivoja maksimekkoja ja/tai capreja/kangashousuja? Oon 170cm+ ja varmaan kokoa 40-42 (M/L) - Ap
Minäkin vihaan kroppaani. Mutta haluaisin ennekaikkea eroon siitä, jos voisin liikkua ilman sitä ja säilyttää tietoisuuteni, heittäisin sen iloiten mäkeen.
Nytkin finni korvassa ja sitten on jano ja pitää mennä vessaan ja pitäisi syödäkin ei tsiisus Kristus tätä kyhäelmää. Ne Futurama-sarjan puhuvat päät vaikuttivat aika loistavilta kyhäelmiltä. Tai se kuinka kadehdinkaan Stephen Hawkingia.