Häpeän kroppaani, siksi inhoan helteitä :(
En todellakaan kehtaa kulkea ulkona vähässä vaatetuksessa, en edes rusketu...
Olen valkoinen kuin kalkkilaivan kapteeni, tummalla karvoituksella. Säärissäkin sänki näkyy samantien ja sääreni ovat ärtyneet liiasta sheivailusta. Tuntuu että kaikki tuijottavat.
Kädessäni on hölmöinä nuoruusvuosinani otettu ruma tatuointi, joten suosin ennemmin pitkähihaisia paitoja. Häpeän häpeän häpeän...
Lisäksi olen vasta synnyttänyt, löytyy pömppövatsa ja hyllyvät reidet, vaikka olenkin muuten suht hoikka.
Inhoan helteitä, ja ITSEÄNI, siksi olen linnoittautunut vauvani kanssa neljän seinän sisälle. Paahdun ulkona farkuissa ja neulepaidassa.
Kohtalotovereita? Mikä avuksi? :(
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 01:46"]Kiitos teille vastauksista. Ehkä yritän tosissani tsempata nyt. Pää hajoaa jo kohta neljän seinän sisällä, eikä noille helteille näytä tulevan vielä loppua lähiaikoina.
Olisko teillä kenties vinkata jotain kivoja maksimekkoja ja/tai capreja/kangashousuja? Oon 170cm+ ja varmaan kokoa 40-42 (M/L) - Ap
[/quote]
No oletpa iso läski, nyyh nyyh.
Terveisin 165cm & 74kg koon 44 PIKKUMEKOSSA :)
En osaa vinkata, mutta jos ostat vähän väljemmän hihattoman mekon, sen alle voi laittaa pitkähihaisen t-paidan tai vastaavan. Huomasin juuri tänään, että joillakin on jopa takki näillä keleillä, joten pitkähihainen paita ei ole yhtään liioiteltua. Auringolta suojautuminen on järkevääkin.
Ja jos on tarpeeksi pitkä helmaosa, jalat jäävät piiloon. Mullakaan ei sääret rusketu mitenkään ja saan helposti mustelmia. Lisäksi hyttyset ovat pistelleet jalkani paukamille. Tosin en jaksa niitä niin peitellä, vaan käytän puolihametta. Jos joku oikeasti vaivautuu katsomaan jalkojani, niin toivottavasti saa rohkeutta näyttää omia puutteitaan. :)
Luitko aloitukseni, nro 22? Mainitsinko jossain kohtaa olevani isokokoinen? En.
Olen synnyttänyt vasta, eikä kroppa ole samanlainen kuten joskus aiemmin. Entiset vaatteeni eivät istu vielä lainkaan. Lisäksi mainitsin käteni ja jalkani, jotka ovat ongelmakohtani... Jokaisella omat ulkonäkömurheensa.
Minulla lisäksi ihottumaa ja erään onnettomuuden seurauksena toisessa jalassa arpikudosta. Koitan pikkuhiljaa oppia olemaan sinut itseni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:08"]Haluaisin kyllä liikkua ulkona ja nauttia kesästä, mutta ajattelen liikaa muiden mielipiteitä.
Oisi kiva saada ehdotuksia kivoista (peittävistä) kesäasuista... Onko sellaisia edes? Vai olenko yksin ongelmani kanssa? - Ap
[/quote]
Et ole yksin, sama tilanne mutta lasta ei saa pitää sisällä, tarvitsee raitista ilmaa ja happea aivoilleen..
Mee hm kattoo maksimekkojs