Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovitaanko porukalla, että ensi talvena ei valiteta pakkasista!

Vierailija
25.07.2014 |

Kun vaan päästään näistä hel'etin helteistä eroon! Ei ole nämä ilmat valkoihoiselle suomalaiselle tehty.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:42"]

Minnuu ain vituttaa kui ihmiset valittaa helteistä. Suomessa on vaan muutama viikko kesällä hyvää säätä ja heti valivalivali kaikki on huonosti. Painukaa vaikka jääkarhujen seuraks, minä haluaisin kerrankin nauttia helteistä ilman vinisiöitä.

[/quote]

Kuka käskee avaamaan näitä ketjuja? ;)

Vierailija
22/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaivaudu yleensä valittamaan pakkasesta av:lla, kun ei kukaan sille mitään mahda, mutta VIHAAN sitä. Voi kun tämä ihana kesäsää voisi jatkua ikuisesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnuu ain vituttaa kui ihmiset valittaa helteistä. Suomessa on vaan muutama viikko kesällä hyvää säätä ja heti valivalivali kaikki on huonosti. Painukaa vaikka jääkarhujen seuraks, minä haluaisin kerrankin nauttia helteistä ilman vinisiöitä.

[/quote]

No joo, kesäkuussa oli hyvää säätä. Sen jälkeen ei olekaan pahemmin ollut.

Vierailija
24/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mä saan valittaa pakkasista, kun täällä on kymmeniä aloituksia päivittäin helteiden kamaluudesta, niin on mun vuoro talvella valittaa. Taidankin silloin tehtailla näitä helvetin aloituksia urakalla. Tehkää helteistä valittajat oikeesti 1 ketju missä valitatte sydämenne kyllyydestä.  Tarviiko oikeasti aloittaa koko ajan uus, ei tää lämpö sillä katoa.

Vierailija
25/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:52"]

En vaivaudu yleensä valittamaan pakkasesta av:lla, kun ei kukaan sille mitään mahda, mutta VIHAAN sitä. Voi kun tämä ihana kesäsää voisi jatkua ikuisesti!

[/quote]

Muuta Australiaan niin on kesää ja kun siellä on "talvi" niin painut toiselle puolelle palloa.

Vierailija
26/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:45"]Turha teidän on lupailla mitään, kun valitatte kuitenkin. Teillä säästä valittajilla ei ole koskaan mikään hyvin. Saatatte hetken ajatella just tuohon tyyliin että "kun näistä helteistä päästään nin en valita pakkasista" tai "kun näistä pakkasista päästään, niin en kyllä kesällä valita helteestä" Mutta sitten kun se helle tai pakkaenen tai sade tai loska tai mikä tahansa koittaa, niin heti on taas valitus päällä.

[/quote]

Kaikki eivät käyttäydy niinkuin sinä.

[/quote]

Minä en valita ikinä säästä, mutta teidät joka säästä valittajat on niin nähty

[/quote]

No hittoako täällä kommentoit, valittajista valittaja.

Vierailija
27/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:55"]Tottakai mä saan valittaa pakkasista, kun täällä on kymmeniä aloituksia päivittäin helteiden kamaluudesta, niin on mun vuoro talvella valittaa. Taidankin silloin tehtailla näitä helvetin aloituksia urakalla. Tehkää helteistä valittajat oikeesti 1 ketju missä valitatte sydämenne kyllyydestä.  Tarviiko oikeasti aloittaa koko ajan uus, ei tää lämpö sillä katoa.

[/quote]

Tarviiko avata ketju, jos ei asia kiinnosta.

Vierailija
28/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi ei saisi valittaa tukalan kuumasta helteestä tai posket palelluttavista pakkasista? Te "ei saa valittaa nyt kun on lämmintä, muistapas valituksesi sitten tulipalopakkasilla"-tyypit taidatte olla sellaisia, että jos toinen käsi on jäävedessä ja toinen tulikuumassa vedessä, niin ei saa valittaa, lämpötilahan on keskimäärin oikein hyvä.

Vierailija
29/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:45"]Turha teidän on lupailla mitään, kun valitatte kuitenkin. Teillä säästä valittajilla ei ole koskaan mikään hyvin. Saatatte hetken ajatella just tuohon tyyliin että "kun näistä helteistä päästään nin en valita pakkasista" tai "kun näistä pakkasista päästään, niin en kyllä kesällä valita helteestä" Mutta sitten kun se helle tai pakkaenen tai sade tai loska tai mikä tahansa koittaa, niin heti on taas valitus päällä.

[/quote]

Kaikki eivät käyttäydy niinkuin sinä.

[/quote]

Minä en valita ikinä säästä, mutta teidät joka säästä valittajat on niin nähty

[/quote]

No hittoako täällä kommentoit, valittajista valittaja.

[/quote]

Muistutin vain teitä että turha edes yrittää tehdä mitään lupauksia

Vierailija
30/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöistä ei ole ollut 50 vuoteen. Yrittäkää kestää ja laihduttakaa. Läski hikoo. 

Vierailija
31/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kylmään suihkuun monta kertaa päivässä. Ostakaa pöytätuulettimia ja jalkatuulettimia. Ne auttaa sisällä. 

Vierailija
32/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:08"]

Menkää kylmään suihkuun monta kertaa päivässä. Ostakaa pöytätuulettimia ja jalkatuulettimia. Ne auttaa sisällä. 

[/quote]

Ilmastointilaite viilentää ilman----> http://www.expert.fi/Tuotteet/Pienkoneet/Ilmanlaatu/Ilmastointilaitteet/AC360008?gclid=CNSf-u_s4L8CFaXNcgodlRUAUQ

Tuulettimet vain pyörittää lämmintä ilmaa, joten ostakaa ilmastointilaite...

Vierailija
33/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole läski, mutta en siltikään jaksa tätä kuumuutta. Ei mua mikään hikoilu haittaa, mutta kun en vaan jaksa tätä. Veto on pois, mitään ei pysty tekemään jne. Kun vaan olisikin se hiki syynä!

Vierailija
34/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti valitan niin paljon kuin tykkään! En voi sietää pakkaskelejä ja nyt kun minä kerrankin nautin tästä lämmöstä, niin saan kuulla jatkuvaa kitinää siitä. No, kyllä te kitisijät saatte monin verroin takaisin kiukuttelua kunhan kylmät kelit alkaa!!!

Vierailija
35/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:13"]

Ihan varmasti valitan niin paljon kuin tykkään! En voi sietää pakkaskelejä ja nyt kun minä kerrankin nautin tästä lämmöstä, niin saan kuulla jatkuvaa kitinää siitä. No, kyllä te kitisijät saatte monin verroin takaisin kiukuttelua kunhan kylmät kelit alkaa!!!

[/quote]

Ei haittaa. :) Mä nautin siltikin täysin rinnoin niistä pakkasista. :)

Vierailija
36/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen kyllä läski mutta en tässä nyt kykene hetkessä laihtumaan kymmeniä kiloja ja samalla lailla hikoilin, kun olin normipainoinen. Joten oliko muita neuvoja? Suihkussa käyn kaksi kertaa päivässä ja tuulettimet pyörii. Ilmastointilaitetta ei ole, eikä se ulkona auta.

Vierailija
37/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:13"]

[/quote]

Kylmästä ei tarvitse kärsiä ulkona jos ei halua = laittaa riittävästi vaatetta päälle. Kuumasta taas ei ulkona pääse millään eroon, joten kylmän/kuuman rinnastaminen on turhaa.

Vierailija
38/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:55"]

Tottakai mä saan valittaa pakkasista, kun täällä on kymmeniä aloituksia päivittäin helteiden kamaluudesta, niin on mun vuoro talvella valittaa. Taidankin silloin tehtailla näitä helvetin aloituksia urakalla. Tehkää helteistä valittajat oikeesti 1 ketju missä valitatte sydämenne kyllyydestä.  Tarviiko oikeasti aloittaa koko ajan uus, ei tää lämpö sillä katoa.

[/quote]

Ei se lämpö katoa, mutta se itseä helpottaa kun saa paineita purkaa av:lle

Vierailija
39/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No nauti sinä rauhassa. Minä en voi nauttia näin kuumasta kesästä terveyssyistä. Siksi valitan, mikä ei ole sinulta millään lailla pois.

Vierailija
40/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo....ei sovita. En siedä pakkasta ja yhtäkään astetta sitä ei kaivata. 

Mä haaveilen että tää nykyinen ilma jatkuisi vuoden loppuun asti samanlaisena. Sitten vois mun puolesta olla talvi ja silloin lämpötila putoaisi alimmillaan +15. Sitten taas huhtikuusta alkaisi tämä nykyinen ilma. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän