Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovitaanko porukalla, että ensi talvena ei valiteta pakkasista!

Vierailija
25.07.2014 |

Kun vaan päästään näistä hel'etin helteistä eroon! Ei ole nämä ilmat valkoihoiselle suomalaiselle tehty.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:13"]

Ihan varmasti valitan niin paljon kuin tykkään! En voi sietää pakkaskelejä ja nyt kun minä kerrankin nautin tästä lämmöstä, niin saan kuulla jatkuvaa kitinää siitä. No, kyllä te kitisijät saatte monin verroin takaisin kiukuttelua kunhan kylmät kelit alkaa!!!

[/quote]

Kylmästä ei tarvitse kärsiä ulkona jos ei halua = laittaa riittävästi vaatetta päälle. Kuumasta taas ei ulkona pääse millään eroon, joten kylmän/kuuman rinnastaminen on turhaa.

[/quote]

Kylmää voi ainoastaan välttää menemättä ulos. Talvella vältän kaikin keinoin ulkona käymistä ja en edes käytä talvivaatteista koskaan. Silti mä vihaan sitä aikaa enemmän kuin mitään muuta. Mikään ei ole sitä pahempaa ei mikään.

Vierailija
42/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:30"]

Kun vaan päästään näistä hel'etin helteistä eroon! Ei ole nämä ilmat valkoihoiselle suomalaiselle tehty.

[/quote]

Ei sovita joten painu huora vittuun ulisemasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi sopia moista? Täällä on niin törkein sanankääntein haukuttu ne, jotka lämpimästä pitävät, vaikka sää ei heidän toiveistaan edes johdu. Minä en ole koskaan haukkunut niitä, jotka pitävät kylmästä, mutta nyt kyllä tekisi mieli.

Vierailija
44/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmästä ei tarvitse kärsiä ulkona jos ei halua = laittaa riittävästi vaatetta päälle. Kuumasta taas ei ulkona pääse millään eroon, joten kylmän/kuuman rinnastaminen on turhaa.

[/quote]

Höpönpöpön. Sellaisia vaatteita ei ole keksitty, että minulla olisi talvella lämmin, ei edes siedettävä olo. Yritäpä nyt vaikka aivoillasi ajatella (jos pystyt), kuinka epämukavaa on olla töissä, jos on esim. neljä paksua vaatekertaa päällä.

Suurin osa maapallon ihmisistä haluaa asua lämpimissä maissa. Se kertoo siitä, että kylmyys ei ole ihmisen luontainen olotila.

Vierailija
45/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä valita pakkasista, koska vaatekaapissani on kyllä vaatetta siihen malliin, että pärjään pakkasilla.

Helteillä on ihan helvettiä yrittää oloaan helpottaa vähillä vaatteilla kun tukala olo on vaikka olis alastiki.

Vierailija
46/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]  valitetaan mutta tämähän on ihan ihanne. Läskit vaan hikkoo. 

Vierailija
47/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en valita kesästä, mut tää 30°c on jo liikaa, jatkuva hien valuminen, huimaa, jano ei lähde, vaikka kuinka jois, mitä nautintoa tästä muka saa, ei mitään.

Vierailija
48/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:02"]

[/quote]

Höpönpöpön. Sellaisia vaatteita ei ole keksitty, että minulla olisi talvella lämmin, ei edes siedettävä olo. Yritäpä nyt vaikka aivoillasi ajatella (jos pystyt), kuinka epämukavaa on olla töissä, jos on esim. neljä paksua vaatekertaa päällä.

Suurin osa maapallon ihmisistä haluaa asua lämpimissä maissa. Se kertoo siitä, että kylmyys ei ole ihmisen luontainen olotila.

[/quote]

Olipa huono selitys..Kyllä nykyään on kehitelty vaatteita koviin oloinin ja pakkasiin, niin että voi töitä tehdä.

Nyt olikin puhe suomalaisesta valkoihoisesta, eikä mistään afrikan neekeristä tai turkin mokkakikkelistä. Suomalainen kestää pakkasta, ei helteitä...

Vierailija
49/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ei tarvitse olla paukkupakkanen vs. tappohelle. Minä rakastan lämpöä, mutta kuumuutta vihaan. Kesäiltaisin on just eikä melkein täydellinen lämpötila.

Vierailija
50/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita pakkasesta, enkä helteestä. Pitää olla kunnon kuuma kesä ja kunnon paukkupakkaset ja lunta. Väliajat, kevät ja syksy on perseestä, kevät etenkin, yök. Viime talvikin oli perseestä, räntää ja loskaa, ei edes jouluna lunta.

Vierailija
51/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan vaan. En ole ikinä valittanut pakkasista, minä rakastan talvikelejä :) Silloin harvoin kun niitä enää on :(

Vierailija
52/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:02"]

[/quote]

[/quote]

Olipa huono selitys..Kyllä nykyään on kehitelty vaatteita koviin oloinin ja pakkasiin, niin että voi töitä tehdä.

Nyt olikin puhe suomalaisesta valkoihoisesta, eikä mistään afrikan neekeristä tai turkin mokkakikkelistä. Suomalainen kestää pakkasta, ei helteitä...

[/quote]

Ohis...Olen suomalainen ja en todellakaan kestä pakkasia. Helteet on mun juttu, ne sais jatkua vaikka ympäri vuoden. Ja vastaan jo nyt, että ei ole mahdollisuutta muuttaa maahan jossa on lämmintä aina.

Vierailija
53/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:36"]Sen ei tarvitse olla paukkupakkanen vs. tappohelle. Minä rakastan lämpöä, mutta kuumuutta vihaan. Kesäiltaisin on just eikä melkein täydellinen lämpötila.

[/quote]

Ja kyllä valitan paukkupakkasilla, koska en kestä ääripäitä. + 15 on sopiva. About.

Vierailija
54/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei sovita.

Vierailija
55/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:18"]

No minä olen kyllä läski mutta en tässä nyt kykene hetkessä laihtumaan kymmeniä kiloja ja samalla lailla hikoilin, kun olin normipainoinen. Joten oliko muita neuvoja? Suihkussa käyn kaksi kertaa päivässä ja tuulettimet pyörii. Ilmastointilaitetta ei ole, eikä se ulkona auta.

[/quote]  istu ulkona meressä tai järvessä

Vierailija
56/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu tapoihini valittaa pakkasista, ellei vesiputket jäädy. Sitäkin koetetaan kyllä estää, mutta toisten tekemät rakennusvirheet on vähän paha juttu. Oli talvi tai kesä, pidän talvesta enemmän. Tuiskut on pahempia kuin paukkupakkaset. 25 asteen pakkanen ei ole mitään. 

Vierailija
57/57 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan valittaa muuten niin prkleesti!

Tämä lämpö on jotain aivan taivallista!! ♥

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi