Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauskanpito aikuisena.

Vierailija
19.07.2021 |

Perhearki ja työ on loputonta oravanpyörää ja aina samat naamat ja huolet on päällä. Nuorena tykkäsin lähteä yksin liikenteeseen ja kokea uusia asioita, mutta nyt keski-iässä tuntuu että kaikki oman ikäiset on vain omissa ympyröissään eikä mitään vaihetelua ole tarjolla. Onko joku löytänyt paikan missä aikuinen voi vähän pitää hauskaa olematta nolo. Mietin että pitäisin pienen loman ja haluaisin että siitä jäisi muistoja vanhuutta varten.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle hauskanpito tarkoittaa ensisijaisesti hotellin varaamista, popperssin vetämistä ja erilaisten gigoloiden palkkaamista.

Vierailija
22/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin alkaa olla vähän viidenkympin villitystä ja mietin mitä vaihtelua ja elämyksiä sitä saisi rutiininomaiseen elämään. Varsinkin kun en tykkää juoda enkä mistään nuorisomenoista.

Yksi kaveri on aina hauskaa seuraa mutta asuu kauempana. Muiden kavereiden kanssa ei aina juttu lähde lentoon ja puheenaiheet on jotain työ tms.juttuja eli illanvietto tuntuu puisevalta. Pätee erityisesti miehen kautta tulleisiin ystäväpariskuntiin.

Kulttuuririennoistakaan ei oikein tiedä, joskus saattaa imaista mukaansa ja joskus miettii että miksi raahauduin tänne.

Kiva lukea muiden mietteitä hauskanpidosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussikaljaa puistonpenkillä

todella exoottista

😁

Vierailija
25/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi enää pitää kunnolla hauskaa kuten nuorena. Ei jaksa juhlia ja juoda, eikä sivistyneet illalliset ole sama asia.

Vierailija
26/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle hauskanpito tarkoittaa vaikka teatterissa käyntiä tai pitkää illallista. Matkustaminen on hauskanpitoa parhaimmillaan.

Minun mielestäni nämä taas on todella tylsää. Oikea hauskanpito tapahtuu ihan kotona. Oma rauha, hyvä kirja ja hyvää teetä mukissa. Aikuisena lapsiperheen äitinä tästä voi toistaiseksi vain haaveilla.

Vierailija
27/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu siitä, mitä hauskanpitämisellä tarkoitat?

Keyvttä keskustelua ja herkkupaloja ja kuohuviiniä tai muuta viiniä.

Rentouttaa totaalisesti.

Hauskanpito kun voi tarkoittaa jokaiselle ihmiselle eri asioita.

Monilla tosi hauskaa tavallisilla nyyttäreillä.

Todellakin. En ymmärrä mitä ihmeen hauskanpitämistä joku viini on? Olen juonut sekä ruoan kanssa että muuten, mutta ei se koskaan ole antanut mitään hauskanpitolisäarvoa tilanteisiin. Kuohuviini on niin kammottavan makuistakin, että kuka nestemäistä hiekkaa joisi.

Juu, mutta katsos kun ihmiset ovat erilaisia ja pitävät erilaisista asioista.

Ja laadukas kuohuviini on raikas kesäjuoma, ja sitä saa niin makeana, kuin kuivana ja täysin kuivana. 

Kuohuviinejä on myös alkoholottomina.

Näkee selvästi, ettei kommentoija tiedä mitään kuohuviineistä, ei alkeellisintakaan asiaa, eli sitä ettö kuivat ja erittäin kuivat kuohuviinit maistuvat aivan toiselta kuin jokin makea tai puolimakea.

Itse katsoisin, että tälläisetkin asiat kuuluvat nykypäivänä jo aivan yleissivistykseen.

-eri-

Ei se nyt auta, että on erilaisia alkoholijuomia olemassa. Luuletko ettei ihmiset muka tiedä? Kun ei pidä alkoholista niin ei pidä. Oikea samppanjakin maistuu siltä kuin olisi pajunkuoria säilötty alkoholiin. Ja kyllä, olen maistellut eri laatuja ihan autenttisella valmistusalueella. Yksinkertaisesti ei ole minun juttuni. Henkilökohtaiseen makuuni sopii Dr pepper parhaiten ja ikää on tullut sen verran ettei enää tarvitse esittää nauttivansa mistään mistä ei oikeasti nauti. -eri

Vierailija
28/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustista parasta ilonpitoa on saada tehdä rauhassa mitä haluaa esim. Lukea, ommella tai neuloa . Minulla on muutama hyvä ystävä ja läheiset suhteet sisaruksia i, mutta mieluiten huvittelrn yksin. Terv introvertti

Vierailija
29/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parasta ilonpitoa on saada tehdä rauhassa mitä haluaa esim. Lukea, ommella tai neuloa . Minulla on muutama hyvä ystävä ja läheiset suhteet sisaruksia i, mutta mieluiten huvittelrn yksin. Terv introvertti[ korjattu

Vierailija
30/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei välttämättä ole kaikista hauskaa, mutta minusta on. Eli leikin turistia omalla kotipaikkakunnalla. Lähden aamulla liikenteeseen ja haen take-away-kahvin matkallan vaikkapa museoon. Kiertelen näyttelyt rauhassa läpi, ja menen sitten gift-shoppiin. Sen jälkeen kävelen katuja pitkin, ehkä menen jonnekin tiettyyn paikaan, ehkä vain kävelen. Jos näen jotain mielenkiintoista, poikkean katsomaan lähemmin. Käyn syömässä ravintolassa, ostan uuden kirjan. Pysähdyn puistoon istuskelemaan, ostan ehkä jäätelön tai juoman.

Tykkään matkustelusta, mutta se nyt ei ole vaihtoehto, niin näillä mennään nyt tällä hetkellä.

Muuten kiva, mutta meidän kotipaikkakunnalla on vain kunnantalo ja kirjasto, nekin kesällä kiinni...

Vierailija
31/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei välttämättä ole kaikista hauskaa, mutta minusta on. Eli leikin turistia omalla kotipaikkakunnalla. Lähden aamulla liikenteeseen ja haen take-away-kahvin matkallan vaikkapa museoon. Kiertelen näyttelyt rauhassa läpi, ja menen sitten gift-shoppiin. Sen jälkeen kävelen katuja pitkin, ehkä menen jonnekin tiettyyn paikaan, ehkä vain kävelen. Jos näen jotain mielenkiintoista, poikkean katsomaan lähemmin. Käyn syömässä ravintolassa, ostan uuden kirjan. Pysähdyn puistoon istuskelemaan, ostan ehkä jäätelön tai juoman.

Tykkään matkustelusta, mutta se nyt ei ole vaihtoehto, niin näillä mennään nyt tällä hetkellä.

Muuten kiva, mutta meidän kotipaikkakunnalla on vain kunnantalo ja kirjasto, nekin kesällä kiinni...

No mene lähimpään oikeaan kaupunkiin.

Vierailija
32/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene johonkin kaupunkiin ja pubiin. Mä olen aina mennyt yksin, koska ei mulla ole ystäviä eikä se musta ole noloa. Äkkiä siellä jonkun juttukaverin saa.

Vierailija
33/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän joka päivä hauskaa ihan kotona.

Vierailija
34/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä on vasta 30 ja elämä on uskomattoman tylsää. Mistään ei löydä porukka kenenkaa riehuu ja nauraa.

Vierailija
35/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle 47v hauskanpito olis krebaamista samaan tyyliin kuin 25v sitten, päätyen puolijulkiseen seksiin jonkun komean nuoren miehen kanssa. Taitaa toteutua enää enintään unissani.

Vierailija
36/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle on varmasti hauskanpito eri asia. Meillä on vaikka se hyvä ruoka kotona, sauna ja seksiä. Ihanaa hauskanpitoa yhdessä ja pitkässä rakkassa suhteessa.

Meillä aikuisilla toi on yhtä kuin arki. Siis kun ei oo lapsia kiusana. Mut joskus pitäis vielä päästä tosissaan sekoilemaan.

Vierailija
37/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala jos sitä vaikka sattuisikin jonkun mielestä nolo olemaan!

Se siitä omasta elämästä.

Vierailija
38/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen päihteetön nelikymppinen ja köyhä. Koiran kanssa on melkein aina mukavaa ja päivittäin hauskaakin, kun se on aina hyväntuulinen höpsötti. Välillä paan you tubesta jotain hyvää musaa soimaan ja tanssin yksin kotona, saa vetää just sellaiset muuvit kun tekee mieli ja tulee äkkiä hiki ja hyvä olo. Välillä katselen you tubesta esim Tracy Ullmannia, Jimmy Carrier tai vaikka vanhoja Muppetseja ja hekottelen itsekseni. Joskus halvoilla junalipuilla päiväksi toiseen kaupunkiin museoon ja vaan kävelemään ja ihmettelemään. Olen lapseton, joten myös tuttujen lasten kanssa ajan viettäminen on yleensä aina melkoisen hauskaa, lapsilla on oivaltavimmat jutut!

Vierailija
39/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen hauskaan juuri se mitä lapsena/nuorena ei voinut tehdä. Jos sinulla on auto niin lähde ajeluretkelle ihan extempore. Useinmiten ne suunnittelemattomat jutut ovat parhaita. Hyppäät autoon ja lähdet ajamaan jokin kaukainen ajatus mielessä minne mennä. Taikka voihan sen retken hieman suunnitelma esim minne haluaa lähteä ja ajaa sinne maisemareitin kautta. Samaa voi toki toteuttaa myös julkisilla sikäli mikäli ne paikkakunnalla liikkuvat. Myös kavereita voi pyytää mukaan. Omassa nuoruudessa hauskaa oli se että lähdettiin autolla liikkelle ja ei tiedetty minne loppujen lopuksi päädytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi