Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauskanpito aikuisena.

Vierailija
19.07.2021 |

Perhearki ja työ on loputonta oravanpyörää ja aina samat naamat ja huolet on päällä. Nuorena tykkäsin lähteä yksin liikenteeseen ja kokea uusia asioita, mutta nyt keski-iässä tuntuu että kaikki oman ikäiset on vain omissa ympyröissään eikä mitään vaihetelua ole tarjolla. Onko joku löytänyt paikan missä aikuinen voi vähän pitää hauskaa olematta nolo. Mietin että pitäisin pienen loman ja haluaisin että siitä jäisi muistoja vanhuutta varten.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu siitä, mitä hauskanpitämisellä tarkoitat?

Minulle hauskanpitäminen on kiva porukka, jossa on sellaista hyvää huumoria, että saa nauraa todella paljon, niin paljon, että kaikki pingotus lihaksista ja joka paikasta lähtee.

Keyvttä keskustelua ja herkkupaloja ja kuohuviiniä tai muuta viiniä.

Rentouttaa totaalisesti.

Hauskanpito kun voi tarkoittaa jokaiselle ihmiselle eri asioita.

Monilla tosi hauskaa tavallisilla nyyttäreillä.

Vierailija
2/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet vaan lomalle, varaa mökki/hotelli, mene suppailemaan/teatteriin/ravintolaan mikä vaan kiinnostaa. Rannalle menet nii sieltä löytää juttukavereita muista jotka ovat yksin retkellä. Sinne vaan sekaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaatte kaveriporukan kanssa mökin, verkon kauppapaikoista kokkelia.

Vierailija
4/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rentouttaa totaalisesti.

Todellakin. En ymmärrä mitä ihmeen hauskanpitämistä joku viini on? Olen juonut sekä ruoan kanssa että muuten, mutta ei se koskaan ole antanut mitään hauskanpitolisäarvoa tilanteisiin. Kuohuviini on niin kammottavan makuistakin, että kuka nestemäistä hiekkaa joisi.

Vierailija
5/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin aikoinaan jenkkeihin useammaksi viikoksi. Kävin monessa eri kaupungissa. Rahaa paloi hotelleihin ja lentoihin aika tavalla, mutta mukavaa oli, vaikka olin yksin liikkeellä. Oli niin paljon nähtävää ja tehtävää.

Vierailija
6/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin ja nopein hauskanpito aikuisena vaatteet päällä on joopeli tai henkoiset piipusta. Valitettavasti se on suomessa laitonta. Pakko siis rikkoa lakia taas joku päivä kun ilman hauskaa elämä on liian tylsää.

Vierailija
7/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle hauskanpito tarkoittaa vaikka teatterissa käyntiä tai pitkää illallista. Matkustaminen on hauskanpitoa parhaimmillaan.

Vierailija
8/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei välttämättä ole kaikista hauskaa, mutta minusta on. Eli leikin turistia omalla kotipaikkakunnalla. Lähden aamulla liikenteeseen ja haen take-away-kahvin matkallan vaikkapa museoon. Kiertelen näyttelyt rauhassa läpi, ja menen sitten gift-shoppiin. Sen jälkeen kävelen katuja pitkin, ehkä menen jonnekin tiettyyn paikaan, ehkä vain kävelen. Jos näen jotain mielenkiintoista, poikkean katsomaan lähemmin. Käyn syömässä ravintolassa, ostan uuden kirjan. Pysähdyn puistoon istuskelemaan, ostan ehkä jäätelön tai juoman.

Tykkään matkustelusta, mutta se nyt ei ole vaihtoehto, niin näillä mennään nyt tällä hetkellä.

Vierailija
9/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ja sauna on minulle nykyisin parasta hauskanpitoa. Iltalenkki kauniissa ympäristössä ja elokuva.

Eipä tässä muusta voi iloa repiä, alkoholikaan ei enää sovi ja väsyttää vain, ja en jaksa valvoa.

Vierailija
10/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rentouttaa totaalisesti.

Todellakin. En ymmärrä mitä ihmeen hauskanpitämistä joku viini on? Olen juonut sekä ruoan kanssa että muuten, mutta ei se koskaan ole antanut mitään hauskanpitolisäarvoa tilanteisiin. Kuohuviini on niin kammottavan makuistakin, että kuka nestemäistä hiekkaa joisi.

Juu, mutta katsos kun ihmiset ovat erilaisia ja pitävät erilaisista asioista.

Ja laadukas kuohuviini on raikas kesäjuoma, ja sitä saa niin makeana, kuin kuivana ja täysin kuivana. 

Kuohuviinejä on myös alkoholottomina.

Näkee selvästi, ettei kommentoija tiedä mitään kuohuviineistä, ei alkeellisintakaan asiaa, eli sitä ettö kuivat ja erittäin kuivat kuohuviinit maistuvat aivan toiselta kuin jokin makea tai puolimakea.

Itse katsoisin, että tälläisetkin asiat kuuluvat nykypäivänä jo aivan yleissivistykseen.

-eri-

Vierailija
11/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene harrastelijateatteriin tai vaikka kuoroon, jos yhtään pysyt nuotissa. Saat uusia kokemuksia ja kehität itseäsi. On myös hauskaa. 

Vierailija
12/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

P***hubista?

Vierailija
13/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene työväentalolle iltamiin, hieman kuplettia ja lopuksi tunti tanssia. Kahvio ja tietysti arvontaa jossa palkintona kommunistisen puolueen lippalakki.

Vierailija
14/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskanpito on nautinto eli päiheitä ja seksiä. Ommom mom ja nam, nam. Eikä ees lihota.

15/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuisto! 🎢🎡🎠

Vierailija
16/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle on varmasti hauskanpito eri asia. Meillä on vaikka se hyvä ruoka kotona, sauna ja seksiä. Ihanaa hauskanpitoa yhdessä ja pitkässä rakkassa suhteessa.

Vierailija
17/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään vetää kunnon jurrit:)

Vierailija
18/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän hetken harrasteeni parissa.

Vierailija
19/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vaikkapa huvipuistot ja kylpylät ovat hauskanpitoa, rakastan vauhtia kunhan siinä ei ole mitään suuria riskejä. Viinin juonti kavereiden kanssa kesäillassa on ihan mukavaa ajanviettoa, mutta en pidä sitä hauskanpitona.

Vierailija
20/39 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkää perhe ja työelämä. Alat pitkäaikaistyöttömäksi. Istut himassa ja kattelet eri sarjoja telkusta kalja kädessä. HK:n eineslihapullia ja ranuja pellillinen pari kertaa päivässä. Se on ruokiin joku 1,5 euroo päivä ja loput bisseen. Katot ku maha kasvaa. Tarttet tilavat verskat ja kalsarit. Meet suihkuun kalsarit päällä niin et tartte ees pesukonetta. Hylkää oravanpyörä ja raha. Ihmissuhteet on aika turhia sitten kun tiedät, että et sä voi enää työllistyä eikä sulla ees oo kavereita. Kyllä sä pystyt siihen, voimia!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi