Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi ihastuneensa

Vierailija
25.07.2014 |

Mies ollut omissa ajatuksissaan kesän ja viikonloppuna kävimme pitkän keskustelun suhteemme tilasta.

Tämän jälkeen mies on ollut täysin ihana, kaikin puolin. Rakastava hyväntuulinen keskittynyt minuun ja lapsiin jne..

Tänään hän lähti jonnekin muutamaksi tunniksi eikä ollut siellä missä piti. Hiillostin häntä kertomaan totuuden missä on ollut.

Hän kertoi että oli käynyt kahvilla kolmesti erään naisen kanssa johon oli törmännyt baarissa ja vienyt autolla kotiin. Kertoi että hullaantui eikä tiennyt mitä elämässä tehdä. Kertoi että ovat tekstailleet ym..

Ja että tänään oli käynyt kahvilla tämän naisen kanssa kertoakseen hänelle että mitä heillä onkaan, täytyy loppua koska ei halua hyljätä perhettään ym.. Sanoi että viikonlopun keskustelut kanssani avasivat hänen silmänsä ja saaneet ymmärtämään mitä hullaannuksissaan voi menettää.

Oma fiilis paska. Haluan aina tietää kaiken. Mutta en tiedä olisinko halunnut tietää tämän..

Miten tästä eteenpäin...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

monoa perseelle ukolle. ties monesko "ihastus" oli kyseessä.

Vierailija
2/23 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 17:22"]monoa perseelle ukolle. ties monesko "ihastus" oli kyseessä.

[/quote]

Näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi paska :( vaikka miehet puserruksen jälkeen kertoo jotain, ei aina tarkoita et se olisi koko totuus. Muista se..

Vierailija
4/23 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi toimi juuri, kuten pitääkin. Ihastuksia tulee ja menee, joskus on kotona kuivia kausia tai muuta stressiä, joten toisen osoittama kiinnostus tuntuu hullaannuttavalta. Miehesi kuitenkin ymmärtää, mikä elämässä on tärkeää eikä sen takia ryntäile suin päin ihastusten perään. Varmasti sinusta tuntuu nyt pahalta, mutta ajattele miten pahalta tuntuisi, jos mies olisikin ottanut eron tuommoisen takia.

Vierailija
5/23 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi sen asian voinut ilmoittaa sille naiselle muutenkin kuin menemällä kahville. Kuulostaa että valehtelee kun pelkää jäävänsä kiinni kahvittelusta kuitenkin.

Vierailija
6/23 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa sen naisen versio olla eri, jos monta tuntia oli pois kotoa..

Vierailija
7/23 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksia tulee varmasti jokaiselle pitkässä suhteessa; työpaikoilla, missä tahansa. On eriasia antaa ihastumisen tunteelle valtaa käymällä treffeillä ja salaa tehdä asioita toisen selän takana. Ihastus pääsee kasvamaan tapailuista joten mitä järkeä miehen oli edes tutustua naiseen paremmin? Itsekästä ja sikamainen temppu jota en antaisi anteeksi helposti. Miehen täytyy kärsiä rangaistus eikä elellä taas kuin mitään ei olisi tapahtunut. Tulee taas uusi ihastus ja tietää pääsevänsä helpolla.

Vierailija
8/23 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 17:27"]

Miehesi toimi juuri, kuten pitääkin. Ihastuksia tulee ja menee, joskus on kotona kuivia kausia tai muuta stressiä, joten toisen osoittama kiinnostus tuntuu hullaannuttavalta. Miehesi kuitenkin ymmärtää, mikä elämässä on tärkeää eikä sen takia ryntäile suin päin ihastusten perään. Varmasti sinusta tuntuu nyt pahalta, mutta ajattele miten pahalta tuntuisi, jos mies olisikin ottanut eron tuommoisen takia.

Mies EI toiminut kuten pitääkin vaan ruokki ihastumisen tunnetta tutustumalla naiseen paremmin, jopa tapailemalla häntä salaa ja käymällä treffeillä ja näin syventämällä ihastumisen tunnetta ja ottamalla riskin jopa rakastumisesta. Mies olisi tehnyt oikein, kun olisi kieltäytynyt treffeistä kun ihastumisen tunnetta on jo alkuunsa tullut. Mies on saattanut jopa itse ehdottaa sikamaisesti treffejä ja mennyt ehkä jopa pidemmällekkin jota ei uskalla kertoa perheensä menettämisen pelossa. Itse laittaisin miehen sukupuolitauti testeihin.

[/quote]

Vierailija
9/23 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kävi melko samalla tavalla muutama vuosi sitten, tosin sain itse selville ihastumisen, mies ei siis oma-aloitteisesti sitä tunnustanut. Mä päädyin antamaan anteeksi, koska sänkyyn eivät olleet menneet, vielä. Ikinä en unohda, eikä luottamus varmaan koskaan täysin palaudu.

Oletko sinä varma, etteivät olleet seksiä harrastaneet? Monet miehet eivät moista tilaisuutta jätä käyttämättä. :o(

Vierailija
10/23 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 17:28"]

No olisi sen asian voinut ilmoittaa sille naiselle muutenkin kuin menemällä kahville. Kuulostaa että valehtelee kun pelkää jäävänsä kiinni kahvittelusta kuitenkin.

[/quote]

Ehkä mies ajatteli, että sanoma menee paremmin perille, kun kertoo päin näköä.

Vierailija
11/23 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään voi olla varma ettei seksiä ole ollut. Mies näin väittää ja vaikea sitä muuksi muuttaa ilman muuta tietoa.

Mies sanoi äsken kuinka helpottunut on kun asia selvisi suuntaan ja toiseen... Itse en ole koska olin niin onnellinen tämän viikon koska tällaista läheisyyttä ei ole meillä hetkeen ollut. Ja nytkö se perustui valheelle ja huonolle omalle tunnolle.

Ap

Vierailija
12/23 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 17:54"]En tietenkään voi olla varma ettei seksiä ole ollut. Mies näin väittää ja vaikea sitä muuksi muuttaa ilman muuta tietoa.

Mies sanoi äsken kuinka helpottunut on kun asia selvisi suuntaan ja toiseen... Itse en ole koska olin niin onnellinen tämän viikon koska tällaista läheisyyttä ei ole meillä hetkeen ollut. Ja nytkö se perustui valheelle ja huonolle omalle tunnolle.

Ap

[/quote]Sano sille miehelle että on sitten varmasti ok, jos sinäkin vähän käyt treffeillä niin saat miettiä mitä haluat tältä elämältä..

Vierailija
13/23 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli päättänyt jatkaa sinun kanssasi mutta se piti oikein kasvokkain tuntikausien ajan kertoa tuolle naiselle? En usko, en hetkeäkään että tuo oli totuus. Pikemminkin vaikuttaa siltä että panemassa on käyty ja nyt omatunto painaa pahasti.

-kokemusta on-

Vierailija
14/23 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastussuhde on päättynyt, mutta ei miehen aloitteesta, vaan naisen.

- Näkijä -

Vierailija
15/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
16/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että itse en pystyisi antamaan anteeksi. Pelkän ihastuksen ehkä, mutta treffeillä käyminen.. Se on mielestäni iso EI.. Ja mistä sen tietää mitä niillä "käytiin kahvilla" treffeillä on oikeesti tehty..

Vierailija
17/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, saitte puhuttua. Vaikka fiilis onkin nyt paska, niin ole onnellinen; puhuitte asiat ajoissa selviksi, ennen kuin mitään pahempaa ehti tapahtua! Nyt vaan samaa hyvää rataa eteen päin!

Vierailija
18/23 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 17:37"]

Itselleni kävi melko samalla tavalla muutama vuosi sitten, tosin sain itse selville ihastumisen, mies ei siis oma-aloitteisesti sitä tunnustanut. Mä päädyin antamaan anteeksi, koska sänkyyn eivät olleet menneet, vielä. Ikinä en unohda, eikä luottamus varmaan koskaan täysin palaudu.

Oletko sinä varma, etteivät olleet seksiä harrastaneet? Monet miehet eivät moista tilaisuutta jätä käyttämättä. :o(

[/quote]

Oletko sinä varma, ettei sinun miehesi ja hänen ihastuksensa menneet sänkyyn?

Vierailija
19/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ap on linjoilla? Miten juttu on edennyt?

Vierailija
20/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En henk.kohtaisesti ymmärtäisi asiaa. Ero tulisi melko varmasti, koska luottamus olisi mennyt. Mikä estää, ettei jatkossa taas olisi joku ihastus kuvioissa?

Eikö sen vaimon pitäisi olla kaikkea, myös se ihastus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän