Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia jos isä haluaa tehdä isyystestin, lapsi 4v?

Vierailija
25.07.2014 |

On tunnustanut lapsen syntyessä isyytensä. Silloin ei testiä ole tehty.

Nyt isä haluaa että testi tehdään. Joten kuinka toimia?

Voiko äiti kieltää testin?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyys kannattaa tarkistuttaa aika pian jos pienikin epäilys. 

Vierailija
42/43 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 17:10"]Mun mies saa koskaan vaan vaatia testiä. En suutu. Oikeestihan ainoastaan mä voin olla varma onko ollut muita seksikumppaneita samaan aikaan. En mä näe sitä epäluottamuksen osoituksena vaan asian tarkistamisena. Sen jälkeen ollaan ihan varmoja sitten kumpikin.

[/quote] Totta helvetissä se on epäluottamuksen osoitus jos mies ei usko kun tyttöystävä/vaimo sanoo että ei ole ollut muiden kanssa paneskellut. Normaali mies ei tyhjästä epäile pettämistä.

Kyllä mäkin tottakai isyystestiin suostuisin jos mies pyytäisi. Mutta suhde olisi siinä, jos tosissaan kuvittelisi mun olevan ihminen joka panee siellä täällä ristiin rastiin.

[/quote]

Siihen riittää kertakin. Ei tarvii ristiin rastiin.

[/quote] Joka tapauksessa pettämisen epäileminen olis mulle niin loukkaavaa, että todellakin suuttuisin. Se varmaan tuonkin miehen tapauksessa on motiivi, loukata eksää.

36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään testi maksaa 250€/näyte. Voidaan tehdä joko kahden näytteen (isä ja lapsi) tai kolmen näytteen (isä, äiti ja lapsi) DNA-testi. Testin tilaaja maksaa laskun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän