Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En olisi uskonut, mutta nyt uskon, kun kokeilin (fb-asiaa)

Vierailija
25.07.2014 |

En ole nyt periaatteestakaan vastannut fb:n lähetettyihin viesteihin ollenkaan. Oletin vielä tähän päivään asti, että jos jollain on jotain todella tärkeää asiaa, laittaa minulle tekstiviestiä/soittaa. Tai jos en ole vastannut fb:n lähtettyyn viestiin, niin sitten yrittää tavoitella muuta kautta. Minulla kavereina fb:ssa vain läheisimpiä ihmisiä, joilla on minun puhelinnumero. 

Sinnikkäästi porukka näyttää viestejä fb:n laittavan. Kun en vastaa, niin sitten laitetaan jo vihaisia viestejä perään, että mikä on ja voisinko vastata?! Viestejä en ole siis lukenut, mutta näen siis keiltä viestit ovat tulleet.

Meni hermo koko naamakirjaan, koska tajusin, että kaikki pyörii vain sen kautta. No. Otin riskin ja päätin lopettaa siellä olemisen. Laitan nyt profiilini tilapäisesti pois käytöstä (Vielä en sitä kokonaan poista). Tämä nyt vain tällainen testi, että kaipaako kukaan minua fb:n ulkopuolella.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/25 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

En ymmärrä tälläistä pelleilyä, varsinkin jos olet ennen fb viesteihin vastannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla katos elämästä muutama tuttu fb:sta poistumisen myötä. En ole kaivannut.

Vierailija
4/25 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa. Ja kaikki muumit on laaksossa?

Vierailija
5/25 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä facen viestissä on niin vaikeaa vastata, jos kerta olet siellä? Moukkamaista nillitystä sinulta.

Vierailija
6/25 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos joku tuttavasi jättää vastaamatta tekstiviesteihisi, koska kirje olisi vielä virallisempi tapa ottaa yhteyttä? Ap, käytöksesi on ihan älytöntä.

Vierailija
7/25 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. itse on koskaan naamakirjaan mennytkään. Enkä mene.

Vierailija
8/25 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luovuin puhelimesta. Tulkoot käymään jos on jotain oikeaa asiaa!

Vierailija
9/25 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on fb-viestillä ja vaikka tekstiviestillä tai sähköpostilla? Ei se tarkoita että joku ei kaipaa sua jos laittaa tekstarin sijasta fb-viestin, sama asiahan siinä hoituu. Kummallista mielestäni että voi vastata vain tietyntyyppisiin viesteihin, mitä seuraavaksi? Vain savumerkit sallittu?

Vierailija
10/25 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 16:05"]Minäkin luovuin puhelimesta. Tulkoot käymään jos on jotain oikeaa asiaa!

[/quote]

Älä nyt sentään luovu. Pidä pöydällä ja vahdi jos joku sattuu soittamaan. ET tietenkään vastaa, vaan sadattelet soittajan typeryyttä.

Vierailija
11/25 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika ihme käytöstä ap:lta! jos et ole viestejä lukenut, niin kuinka voit tietää mitä niissä on lukenut?? 

Olet kuitenkin tainnut viestit lukea, muttet ole viitsinyt vastata ja nykyään siellä näkee kun vastaanottaja on viestin lukenut, niin en ihmettele et on tullut vihaisia kyselyjä mikset vastaa.

Vierailija
12/25 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tavoittaa vain fb:n kautta. Turhaa pitää puhelinta päällä kun ei kukaan soita ja olen välillä sähköttömälläkin mökillä. Itse en kyllä soittele suotta kun kaikki luulisi tavoittavan sähköisesti, en tykkää puhua puhelimessa eikä mun n. 700 kk-tuloilla ole varaakaan rinkutella ja viestitellä.

Vierailija
13/25 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 16:05"]Minäkin luovuin puhelimesta. Tulkoot käymään jos on jotain oikeaa asiaa!

[/quote]

Älä nyt sentään luovu. Pidä pöydällä ja vahdi jos joku sattuu soittamaan. ET tietenkään vastaa, vaan sadattelet soittajan typeryyttä.

[/quote]Niin. Kyllä oma elämä helpottui sen jälkeen kun aloin vaatia kaikki viestit vain kivitauluihin kaiverrettuna;-)

Vierailija
14/25 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viestejä lukenut! Näen ketkä viestejä lähettää ja niistä ekat sanat. Meni  vain hermo koko fb:n. No.. enää sieltä ei minua tavoita, kun profiilini poistuu.

-ap-

Vierailija
15/25 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletpa ap dramaattinen.

Vierailija
16/25 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi, ei kai tuollaista pikkunipoa kukaan kaipaakaan! Oikeasti ihmettelen miksei voi sen fb:n kautta vastata, kun kuitenkin siellä käy. Ai niin ap on prinsessa ja kaikkien pitää toimia hänen tavallaan!

Vierailija
17/25 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne näkee et oot onkin mut et vastaa, et voi ei-onlinen nähdä viestejä, et edes älypuhelimen kautta, festari näyttää et oot puhelimella. Käytännössä ihan sama klikkaat ne auki vai ootko onkin ja et klikkaa, ne ketkä sut haluaa tavoittaa varmasti huomaa tuollaiset seikat.

Vierailija
18/25 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset näkee että käytät ja käyt fb:ssä niin en yhtään ihmettele että miettivät miksi et vastaa. Eikö se nyt ole ihan sama mihin se viesti tulee kun se on helposti luettavissa? 

Vierailija
19/25 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olet tuollainen aspi, niin ei ystävät menetä mitään, jos poistut heidän keskuudesta.

Vierailija
20/25 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos käy tosi harvoin facessa kuten esim. siskoni. Silloin on tyhmää olettaa, että toinen näkisi viestit ajoissa. Mut jos käyt useinkin, niin miksei niihin viesteihin voi samalla vastata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi