Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hämähäkkikammo ja miehen käytännön pila - liukastuin ja löin pääni

Vierailija
19.07.2021 |

Mies oli jostain krääsäkaupasta hommannut todella aidon näköisen tarantella-lelun. Oli laittanut sen peittoni päälle. Nousin paniikissa ylös, liukastuin mattoon ja löin pääni. Mies ei suostunut edes viemään minua lääkäriin (huimasi ja näkö sumeni toisesta silmästä) vaan jouduin ottamaan taksin. Mitään vakavaa ei sentään löytynyt, mutta mies on yhä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ei minkäänlaista anteeksipyyntöä, koska "läppähän se vaan oli ja mitäs oot niin kömpelö"

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vasta oli joku samanlainen pila, jonka seurauksena sen avauksen ap loukkasi itsensä. Mikä juttu se olikaan, muistatteko?

Vierailija
2/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori, naurattaa täysillä. Kerrankin hyvä otsikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kertoo sinusta että itse olet valinnut tuollaisen miehen? Ihme ruikutusta.

Vierailija
4/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pakko lähteä karkuun katsomatta mihin astut?

Vierailija
5/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
6/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällainen miessatu tällä kertaa. 

Vierailija
7/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli, sinä et katsonut mihin astuit ja kaaduit. Vika on kyllä itsessäsi eikä miehen leluhämähäkissä.

Vierailija
8/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa edes anteeksi pyytää ja maksaa laskua niin lähtisin, lopullisesti. Toivottavasti kerroit lääkärille miten loukkasit itsesi, etenkin jos meinaat tuota miestä vielä katsella. Veikkaan ettei jää viimeiseksi "hassunhauskaksi" pilaksi. 

Vierailija
9/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä ja lapsellinen mies. Ei sitä katso mihin astuu kun pelästyy ja reagoi nopeasti. Jokainen sen tietää, joten säikyttelyyn liittyy aina riskinsä, aikuisen ihmisen pitäisi se tajuta. 

Vierailija
10/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettikö tällä kertaa vai tuliko pelkästään paha mieli?

Vierailija
11/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi.Juttu ei tietenkään ole hauska siihen nähden mitä sulle sattui.Mutta miehesi ei varmaan tahallaan tuota tehnyt.On niin vaikea tajuta tuollaisia ihmekammoja asioita kohtaan,jotka eivät ole mitään vaarallisia täällä meidän olosuhteissa.Toki sais miehes anteeksi pyytää,mutta ei tämä teko hänestä mitään kamalaa miestä tee.

Kerron tässä tosi jutun jonka itse tein toiselle,olemme molemmat naisia,niin että kyllä nainekin voi olla "sika".

Kuuluin harrastajateatteriin ja porukassamme oli yksi oikein ötökkä,erikoisesti hämppykammonen nuori nainen.Itse olin silloin jo nelikymppinen.

Seuratalo oli porukkamme tukikohta ja esiintymispaikka,alakerrassa puku-ja maskeeraustilat.

Kerran kun jäin järjestelemään paikkoja illalla myöhään,löysin kuolleen hämähäkin.

Enkös mennyt alakertaan maskihuoneeseen ja asetin tuon hämppyvainaan valkealle paperille just sen naisen paikalle mihin se tuli aina maskiin.

Melkein unohdin jutun mutta seuraavien harkkojen tullessa,kuului yhtäkkiä  hirveä kiljunta maskihuoneesta.Kyseinen nainen huutaa siellä kuin sumusireeni.En pystynyt pitämään pokkaani vaan tyrskähdin raikuvaan nauruun ja paljastuin siinä samalla.

Osa porukoista oli samaa mieltä kanssani,mutta sain minä kunnon haukutkin yhdeltä,no naiselta tietysti,ei miehet ole noin hupsuja.

En muista mitä "uhrin "kanssa puhuttiin.Oli kyllä hänkin senverran huumorin tajuinen,että ei se meidän välejä särkenyt.

Vierailija
12/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä joku pelko? Jos on, niin käytä sitä hyväksesi, mutta jos ei, niin pelkkä iso lakana, peitto tms. riittää. Kun hän on menossa rappusia alas, niin heitä se hänen päälleen. Jos hän kompastuu ja kierii rappuja alas, niin on vain kömpelö.

Vierailija
13/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi.Juttu ei tietenkään ole hauska siihen nähden mitä sulle sattui.Mutta miehesi ei varmaan tahallaan tuota tehnyt.On niin vaikea tajuta tuollaisia ihmekammoja asioita kohtaan,jotka eivät ole mitään vaarallisia täällä meidän olosuhteissa.Toki sais miehes anteeksi pyytää,mutta ei tämä teko hänestä mitään kamalaa miestä tee.

Kerron tässä tosi jutun jonka itse tein toiselle,olemme molemmat naisia,niin että kyllä nainekin voi olla "sika".

Kuuluin harrastajateatteriin ja porukassamme oli yksi oikein ötökkä,erikoisesti hämppykammonen nuori nainen.Itse olin silloin jo nelikymppinen.

Seuratalo oli porukkamme tukikohta ja esiintymispaikka,alakerrassa puku-ja maskeeraustilat.

Kerran kun jäin järjestelemään paikkoja illalla myöhään,löysin kuolleen hämähäkin.

Enkös mennyt alakertaan maskihuoneeseen ja asetin tuon hämppyvainaan valkealle paperille just sen naisen paikalle mihin se tuli aina maskiin.

Melkein unohdin jutun mutta seuraavien harkkojen tullessa,kuului yhtäkkiä  hirveä kiljunta maskihuoneesta.Kyseinen nainen huutaa siellä kuin sumusireeni.En pystynyt pitämään pokkaani vaan tyrskähdin raikuvaan nauruun ja paljastuin siinä samalla.

Osa porukoista oli samaa mieltä kanssani,mutta sain minä kunnon haukutkin yhdeltä,no naiselta tietysti,ei miehet ole noin hupsuja.

En muista mitä "uhrin "kanssa puhuttiin.Oli kyllä hänkin senverran huumorin tajuinen,että ei se meidän välejä särkenyt.

Mä olisin vetänyt sua lättyyn. Olet tosiaankin oikea emakko.

T. Pahasti hämähäkkikammoinen

Vierailija
14/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että semmonen Pick me -girl siellä. XD

Vierailija
15/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinulle on valinnut tuollaisen kusipään kumppaniksi?

Vierailija
16/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet kosto jekun ja vaihdat asuntoon lukot kun sika on muualla.

Vierailija
17/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämppypelko voi olla ihan oikea. Juuri tuollaisten ymmärtämättömien ihmisten hassunhauskat pelottelupilat voi aiheuttaa kunnon paniikin. Ja sen vuoksi pelkoja ei kannata kaikille kertoa. "Ethän sä nyt oikeesti voi pelätä" no kyllä kuule voin. Mulkku mies sulla on.

Vierailija
18/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää koskaan kertoko miehille pelkojanne ja fobioitanne. Käyttävät niitä aina hyväksi teitä vastaan. Samoin kaikki heikkoudet ja epävarmuudet kannattaa pitää omana tietonaan. Tämän olen oppinut.

Vierailija
19/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin hoitoalan ammattilaiset voisivat tehdä enemmän käytännön piloja. Hammaslääkärikammoisen päästyä hoitotuoliin hammaslääkäri voi vetäistä esiin valtavat pihdit ja sähköporan. Piikkikammoinen virkistyy, kun labrassa verikokeen ottaja näyttää valtavaa ruiskua.

Olin itse alle kouluikäinen, kun naapurin isommat lapset laittoi minun päähän ison tekohämähäkin. Juoksin ja huusin ihan paniikissa ja sain siitä hämöhäkkikammon. Ap:n mies on täysi typerys. Seuraavasta pulasta voi mennä henki.

Vierailija
20/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään kuolemakseni sammakoita. Olen pyytänyt mieheltäni, ettei kerro minulle, jos näkee pihan jossakin kolkassa sellaisen; en pysty menemään lähellekään paikkaa moneen päivään.

Alkukesällä oli taas pakko mainita, että pihassa oli ollut tuollainen vihreä limalyllerö. Suutuin. Miten ei voi muistaa pyyntöäni, hitto soikoon.

Ja joo, ei kiinnosta "sammakot on söpöjä"- kommentit. Ihmiset pelkäävät kaikenlaista eri syistä.