Seur 5vrk sää :(((
Katsoin ilmatieteenlaitoksen sivuilta ja tämä helvetillinen kuumuus ja tukaluus vain jatkuu.
Huomenna klo15 sääkartan mukaan +32, sen jälkeenkin +29 astetta samaan aikaan iltapäivästä. Ja yöt tukalia nekin.
Ei vaan jaksaisi enää, valitan.
Kommentit (14)
Meillä ei ilmastointia ole, mh lämpötila nukkuman mennessä klo23 aikaan +27.
ap
Ihana, ihana helle!!! Näitä kelejä taas muistelen, kun taivaalta sataa tiskirättejä.
Ihanaa! En valita tästä (asun parvekkeettomassa yksiössä kaupungissa), en valita syksystä, en valita talvesta, en valita keväästä. Kaikki vuodenajat ja kaikki säät kelpaa!
Ihanaa, kuin vihdoin alkaa mun loma ja saan myös nauttia tästä säästä!
Ihanaa. Minulla on lomaa ja arkajalkana olen pystynyt uimaan päivittäin järvessä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 14:50"]Meillä ei ilmastointia ole, mh lämpötila nukkuman mennessä klo23 aikaan +27.
ap
[/quote]
Kannattaa tosiaan mennä netistä tihrustelemaan ilmastointilaitteita. Se helpottaa ihan törkysen paljon kun saa makkarin viileäksi ja yöt hyvin nukutuksi.
Ne toki maksaa muutaman satasen, mut kieltämättä itelleni ainakin parin sadan investointi hyvin nukuttuihin öihin on enemmän kuin täydellinen. :)
-2-
P.S. Te jotka rakastatte näitä paskakelejä, voitte tehdä ihan oman ketjun jossa kilpaa lesoilette ja ihannoitte. On olemassa ihan oikeasti ihmisiä jotka kärsivät näistä paskakeleistä ja voivat huonosti!!!
"P.S. Te jotka rakastatte näitä paskakelejä, voitte tehdä ihan oman ketjun jossa kilpaa lesoilette ja ihannoitte. On olemassa ihan oikeasti ihmisiä jotka kärsivät näistä paskakeleistä ja voivat huonosti!!!"
No miksette te ruikuttajat tee yhtä omaa ketjua, missä voitte valittaa. Tarvii tehdä vartin välein uutta kun niiin ahdistaa.
Ihanaaaaaa! Täällä mökillä kyllä on hyvä olla, kun tulee kuuma, eli lähes kokoajan, pulahdan järveen <3
Ihanaa! Te ketkä ette kestä näitä kelejä niin tehkää oikeasti asiallw jotain ja hankkikaa ilmastointilaite, niin ne muutkin tekevät. Ja kyllä aikuinen terve ihminen kestää vähän kuumuuttakin.
Tiedän tunteen!!! :(
Voimat vähissä, ei jaksa mitään tehdä.
Mutta onneksi on ilmastointi niin helpottaa edes pikkuisen öiden osalta nukkumista. Makkarin saa 20 asteiseksi ja siinä on hyvä nukkua.