Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen M-kokoa ja se on tinder-miehelle liikaa "naisen tulee olla s-kokoa"

Vierailija
19.07.2021 |

Yläosasta tarvitsen M-kokoa koska keskisuuret rinnat. Housuissa riippuen menee S-koko tai useammin M. Onko M-kokoinen ihminen teistä liian iso? Olen 164cm/55kg.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tapaisi miestä, joka kyselee vaatekokoa, sellaisesta kysymyksestä voi päätellä että tapaaminen olisi silkkaa ajanhukkaa. nettideittailu muutenkin on, kuin etsisi kumppania valintakatalogista kuin mitä tahansa omistamaansa asiaa: liian lyhyt, liian laiha, liian siniset silmät, liian lyhyt tukka jne jne. sitten kun tapaa sen oikean, sellaisilla pikkuasioilla ei ole mitään väliä.

Vierailija
42/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-”mies”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla mitoilla et missään nimessä ole iso. Mutta olipa hyvä, että tällainen asia tuli esille jo tässä vaiheessa, saa Tinder-mies etsiä itselleen kirpun naiseksi ja sinä voit etsiä taasen miehen, joka hyväksyy normaalikokoisen naisen.

Mikä siinä on niin vaikeaa, että nostaa toisen mielialaa lyttäämättä muita? Mulla on 10 kg enemmän painoa kuin aloittajalla ja ylä- ja alaosa on kokoa XS-S. Olen siis "kirppu". Mun mielestä olen kyllä ihan vain siro, en kirppu. Normaalikokoa. Olet i d i o o t t i.

Vierailija
44/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet valinnut kooksesi M, jos housut ovat S kokoa. Vaihda kokosi päittäin ja ilmoitat mittasi housujen mukaan, älä paidan.

Kätevää.

Vierailija
45/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla mitoilla et missään nimessä ole iso. Mutta olipa hyvä, että tällainen asia tuli esille jo tässä vaiheessa, saa Tinder-mies etsiä itselleen kirpun naiseksi ja sinä voit etsiä taasen miehen, joka hyväksyy normaalikokoisen naisen.

Mikä siinä on niin vaikeaa, että nostaa toisen mielialaa lyttäämättä muita? Mulla on 10 kg enemmän painoa kuin aloittajalla ja ylä- ja alaosa on kokoa XS-S. Olen siis "kirppu". Mun mielestä olen kyllä ihan vain siro, en kirppu. Normaalikokoa. Olet i d i o o t t i.

Minullakin on kymmenen kiloa enemmän painoa kuin aloittajalla, ja minullakin on takavuosilta vaatteita kokoa XS-S. Kyllähän ne edelleen menevät päälle, testattu on, mutta ne päälleni vedettyäni ennemmin katsoisin peiliin kuin haukkuisin toisia i d i o o t e i k s i.

Vierailija
46/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla mitoilla et kyllä mitenkään ole M-kokoinen.

T. S-kokoinen, 170cm/59kg

Vierailija
47/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se vaatekoko painosta ole kiinni, vaan vartalon ympärysmitoista. Nykyään joustavien materiaalien myötä vaatekoko tietenkin on vain numero, mutta varsinkin ompelutaitoiset tietävät, kuinka vaatekoko määrittyy.

Vierailija
48/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on sitte pienet tissit. Ne kato vaikuttaa yläosan kokoon.

Vierailija
49/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tinder-mies".

Ja mammat nielee. 

Vierailija
50/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoa ei voi mitoista suoraan päätellä. Siihen vaikuttaa myös ruumiinrakenne, rasvaprosentti, vaatteen valmistajan mitoitus jne.

Olen 162/58 ja yläosat on M/L tai 40/42. Alaosat 38 tai S/M. Ja ihan oikean kokoisia on, myös nuo 42-kokoiset.

Vierailija
51/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoa ei voi mitoista suoraan päätellä. Siihen vaikuttaa myös ruumiinrakenne, rasvaprosentti, vaatteen valmistajan mitoitus jne.

Olen 162/58 ja yläosat on M/L tai 40/42. Alaosat 38 tai S/M. Ja ihan oikean kokoisia on, myös nuo 42-kokoiset.

Juuri näin. Mittanauha ja valmistajan ohjetaulukko käteen, niin se oikea koko selviää. 166 cm/62 kg, koko keskimäärin M/40.

Vierailija
52/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä monet naiset on isompia kuin keskikokoinen mies 😐

Vierailija
53/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu, että Tinderissä ei saa laittaa painorajoja ollenkaan. Sen sijaan pituusrajan saa. Kummalle ihminen voi tehdä jotain?

Kuka kieltää laittamalla painorajaa? Ei kukaan..Et vaan uskalla, koska kaikki me tiedetään se, että sen jälkeen et saisi yhtään mätsiä. Että lopeta huutelu täällä!

Vierailija
54/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen samoissa mitoissa melkein yksyhteen ja päälle menee väljä 36 tai nafti 38, ne kinnaavat kohdat ovat hartiat ja lantion alaosa. Tinderissä koko m tai BMI 21,5 nyt tietenkin on tankkil*ski, saattaahan sen nyt arvatakin, eipä ole koskaan houkuttanut mennä sinne. Järkeviä miehiä, joilla on elämä, voi tuurilla tavata irl.

Vierailija
55/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä monet naiset on isompia kuin keskikokoinen mies 😐

Miksi mätsäät semmoisia? Toinen vaihtoehto on mennä pois sieltä.

Vierailija
56/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu, että Tinderissä ei saa laittaa painorajoja ollenkaan. Sen sijaan pituusrajan saa. Kummalle ihminen voi tehdä jotain?

Kuka kieltää laittamalla painorajaa? Ei kukaan..Et vaan uskalla, koska kaikki me tiedetään se, että sen jälkeen et saisi yhtään mätsiä. Että lopeta huutelu täällä!

Ymmärtäisin paremmin että olisi vaatekokoraja tai painoindeksiraja kuin painoraja. Edes 50 kiloa painava nainen ei ole laiha jos hän on vain 155cm pitkä kun taas 60 kiloinen 177 painava on varsin hoikka.

Vierailija
57/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan tällainen XS kokoinen sitten liian pieni. Ja vain s koko kelpaa. Olen myös 164cm, mutta 50kg. Rakenteeltani hyvin siro, menisi muuten vaikka xxs, mutta rinnat on isohkot ja lantiossa muotoa.

Vierailija
58/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Mä ehdin jo hieman kiinnostua netissä eräästä miehestä, kunnes viestittelyn lomassa tuli ilmi, että hänestä naisen tulee olla naisellinen. Täsmensi vielä että tulee olla mekko tai hame, ei housuja. Käyttää meikkiä. Joo moikka!

Vierailija
59/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan ole kieltänyt asettamasta rajoja yhtään minkään suhteen. Ei ole keltään muulta pois että sinä vietät loppuelämäsi yksin katkeroituen, suomme tämän sinulle ilomielin.

Kirjassaan My Enemy, My Love (1992) Judith Levine tuo esiin, miten miesv iha johtaa miesten kohtuuttoman yleistävään leimaamiseen lapsiksi, mammanpojiksi, pettäjiksi, hylkääjiksi, hyväksikäyttäjiksi, pedoiksi, perversseiksi ja tappajiksi.

Charlotte Haysin mukaan "radikaalifeminismin miesvastaisuus on suodattunut laajalti kulttuurimme...tämä asenne on niin läpitunkeva, että tuskin enää huomaamme sitä."

Vierailija
60/72 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder mies ei vissiin tykkää muodoista eli taitaa olla poikiin päin. Sinuna unohtaisin koko kaappitapauksen. Sano sille että vaihtaa Tinderistä Grindriin, saattaa käydä parempi flaksi.

- nämä peräkamaripentit tiedetään. On muka vara arvostella naisen ulkonäköä ja todellisuudessa ei itse kelvata loppujen lopuksi kellekään naiselle.

Kirjassaan My Enemy, My Love (1992) Judith Levine tuo esiin, miten miesv iha johtaa miesten kohtuuttoman yleistävään leimaamiseen lapsiksi, mammanpojiksi, pettäjiksi, hylkääjiksi, hyväksikäyttäjiksi, pedoiksi, perversseiksi ja tappajiksi.

Charlotte Haysin mukaan "radikaalifeminismin miesvastaisuus on suodattunut laajalti kulttuurimme...tämä asenne on niin läpitunkeva, että tuskin enää huomaamme sitä."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi