Olen M-kokoa ja se on tinder-miehelle liikaa "naisen tulee olla s-kokoa"
Yläosasta tarvitsen M-kokoa koska keskisuuret rinnat. Housuissa riippuen menee S-koko tai useammin M. Onko M-kokoinen ihminen teistä liian iso? Olen 164cm/55kg.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, että Tinderissä ei saa laittaa painorajoja ollenkaan. Sen sijaan pituusrajan saa. Kummalle ihminen voi tehdä jotain?
Eihän kukaan ole kieltänyt asettamasta rajoja yhtään minkään suhteen. Ei ole keltään muulta pois että sinä vietät loppuelämäsi yksin katkeroituen, suomme tämän sinulle ilomielin.
Sinä? Kenelle sinä nyt puhut?
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten?
Huhuu ap...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.S. on vaarallista kirjoittaa henkilökohtaisia mittoja tälle palstalle. Täällä on niin monenlaista kirjoittajaa, kateellisia muita naisia ja ihan pahantahtoisia ihmisiä sukupuoleen katsomatta.
Laita filtteri päälle, jos luette täältä mielipiteitä. Ja muutkin.
Aika vainoharhaista.
Ettekö te ole huomanneet, millainen trolliarmada täällä hakee mahdollisuutta purkaa pahaa oloaan toisiin ihmisiin - mitä henkilökohtaisemmasta asiasta, sen parempi?
Ihan ohis, mutta en mitenkään näkisi normaalipainoisen ihmisen mittoja minkäänlaiseksi henkilökohtaiseksi kipupisteeksi.
En ole koskaan kertonut täällä esimerkiksi ammattiani, mutta mittani voin kertoa koska vain. 166 cm ja 63 kg tänä aamuna.
-eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder mies ei vissiin tykkää muodoista eli taitaa olla poikiin päin. Sinuna unohtaisin koko kaappitapauksen. Sano sille että vaihtaa Tinderistä Grindriin, saattaa käydä parempi flaksi.
- nämä peräkamaripentit tiedetään. On muka vara arvostella naisen ulkonäköä ja todellisuudessa ei itse kelvata loppujen lopuksi kellekään naiselle.
Sinulla varaa arvostella muita?
Mitenköhän tuo kokolapun tarkistus toimii? Kurkkaako mies aina ensitreffeillä paidan kauluksesta koon? Luulisi, että vain sillä on merkitystä, miltä toinen näyttää ne vaatteet päällä ja ilman niitä, eikä jollain kokolapulla.
0/5
Kuka oikeasti keskustelee Tinderissä jostain vaatekoostaan jonkut toisen autistin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.S. on vaarallista kirjoittaa henkilökohtaisia mittoja tälle palstalle. Täällä on niin monenlaista kirjoittajaa, kateellisia muita naisia ja ihan pahantahtoisia ihmisiä sukupuoleen katsomatta.
Laita filtteri päälle, jos luette täältä mielipiteitä. Ja muutkin.
Aika vainoharhaista.
Ettekö te ole huomanneet, millainen trolliarmada täällä hakee mahdollisuutta purkaa pahaa oloaan toisiin ihmisiin - mitä henkilökohtaisemmasta asiasta, sen parempi?
Entä sitten? Jos ei osaa laittaa rumia sanoja sanojan puutteellisuuden piikkiin kanttaa lukea vain niitä harlequin-kirjoja ja kirjoittaa päiväkirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei olisi liian iso. Syliin ottaisin ja pitäisin hyvänä.
Mutta jos jolla kulla muulla miehellä on fetissi pienestä keijukaisesta, se on hänen haasteensa ja häpensä ihmissuhteelle - ei sinun :)
Häpeä etsiä omiin mieltymyksiin sopivaa ihmistä?
Eri mutta ei mieltymyksiin sopivaa ihmistä kannata etsiä ilmoittamalla että puolen ihmiskuntaa kuuluu olla tietynlainen. Siinä petaa itselleen epäonnistumisen. En ole enää kokoa s mutta olin aikanaan xs/s enkä olisi ikinä huolinut noin puhuvaa miestä.
Tää on jo niin kulunut provo, keksi jotain omaa.
No mä en huoli lyhyttä, ylipainoista tai kaljua miestä. Jotkut ei halua mua kun oon liian pitkä. Kriteerinsä kullakin.
Olen kokoa xxl, eikä koskaan ole ollut puutetta miehistä. Seuraa saisi sormia napsauttamalla, mutta ei kiinnosta.
Siis mies itse kysyi ja mainitsin M-koon kun en viitsinyt alkaa selitellä että joistain housuista sopii myös S -ap
Onpas hassua, - veikkaisin ettei monikaan mies kadulla tunnistaisi S-kokoa käyttää M-kokoa käyttävästä, erohan on aika pieni ja voi olla todella hyvärakenteinen kroppa ja käyttää M-kokoa :-)
En ole ikinä törmännyt mieheen, jota kiinnostaisi mitä vaatekokoa nainen käyttää...
Mulla on nyt sellainen 160cm L kokoinen 30v 2 lapsen yh fwb ja tinderistä löytyi. Mun mielestä se on just hyvä sängyssä. Ei ole läski vaan sopivasti chubby, ihan kunnon menoa kestää. Mies 36v
Ukko voi hakea Taikuista XXXS-kokoisen.
Siis kyllähän jokainen saa valita juuri sen kokoisen puolison kuin itseä miellyttää, toki sillä varauksella että myös toista osapuolta miellyttää.
Mutta sitä minä en tajua, että miksi se ukko kyselee vaatekokoa. Eikö sillä ole silmiä omassa päässä?
No ostat vaatteita vain niiltä merkeiltä missä olet S kokoa niin sillä se hoituu. Niin kaikki tekee valtioita myöten, että vastaus haetaan sieltä missä vastaus on miellyttävä.
Häpeä etsiä omiin mieltymyksiin sopivaa ihmistä?